Miguel een etappe zien winnen. Het was een bijzondere dag.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik langer dan 9 uur sliep was toen ik vorig jaar terugkwam van een introductie in september. Niet te harden heet weer. Ik zag Miguel nog net een etappe winnen in de Vuelta, gegeten, mijn bed ingegaan en pas 12 uur later wakker.
/saaie anekdote/
Quotodiengod.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb geen idee waarom maar die Evelien is zo fucking geil nu he
Jongstleden augustus in Burgos, terwijl Sosa hem eerst nog horendol reed in die etappe.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Miguel een etappe zien winnen. Het was een bijzondere dag.
Sosa verdient de WTquote:Op donderdag 27 december 2018 01:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jongstleden augustus in Burgos, terwijl Sosa hem eerst nog horendol reed in die etappe.
Danste die ook maar zo in m'n slaapkamerquote:Op donderdag 27 december 2018 01:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb geen idee waarom maar die Evelien is zo fucking geil nu he
Alle hoekenquote:Op donderdag 27 december 2018 01:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Danste die ook maar zo in m'n slaapkamer
Ik heb een ronde kamer.quote:
Misschien kun je iets tegen hem zeggen over Feyenoord of Arsenal.quote:
Ja, maar Nederlands. Dus bija dEUSquote:Op donderdag 27 december 2018 01:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johan vind ik altijd een ietwat overschatte band.
Arsenal was me een partij kut vandaag. Niet te harden.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kun je iets tegen hem zeggen over Feyenoord of Arsenal.
Zoals Peter Pannekoek zei in zijn roast: daar ligt de grens. Mijn hoofd breken over grappen over Arsenal of Feyenoord.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kun je iets tegen hem zeggen over Feyenoord of Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |