In Soldaat Van Oranje was Belinda nog wel een lekkere meid.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:43 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk die mannen naar je loeren met z'n allen
Whohohooooo, BANG BANG HARTquote:Op donderdag 27 december 2018 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun in deze zware tijden.
Als ik geen vakantie heb, slaap ik meestal of zes of zeven uur.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Stinho, ik ben zwaar over mijn bedtijd heen. Wat is jouw normale FOK! bedtijd eigenlijk?
Nou zo dan, zeker wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
In Soldaat Van Oranje was Belinda nog wel een lekkere meid.
WANNE GODquote:Op donderdag 27 december 2018 01:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik geen vakantie heb, slaap ik meestal of zes of zeven uur.
Soldaat van Oranje is sowieso goedquote:Op donderdag 27 december 2018 01:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
In Soldaat Van Oranje was Belinda nog wel een lekkere meid.
Ik heb kinderen, ik hecht aan mijn 8-9 uur slaap.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik geen vakantie heb, slaap ik meestal of zes of zeven uur.
Kutstreamquote:
De laatste keer dat ik langer dan 9 uur sliep was toen ik vorig jaar terugkwam van een introductie in september. Niet te harden heet weer. Ik zag Miguel nog net een etappe winnen in de Vuelta, gegeten, mijn bed ingegaan en pas 12 uur later wakker.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, ik hecht aan mijn 8-9 uur slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |