Precies. En hele bakken medelijden. Goed bedoeld natuurlijk maar ik vind mezelf niet zielig.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen daarna anders met je omgaan/praten?
Ik zou je niet omschrijven als Common People.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Klopt. Een vrij sterke Pulp trouwens.
Underweargod.
Als je iets leuk vindt, kun je overal god of genot achter plakken. Dan ben je een eckte.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:40 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh ja, alle dingen met topics openen spoilers smileys afbeeldingen etc. moet deze noob nog even uitvogelen
Zal m'n best doen om dat dan vooral niet te doenquote:Op donderdag 27 december 2018 01:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies. En hele bakken medelijden. Goed bedoeld natuurlijk maar ik vind mezelf niet zielig.
I'm sorted out for e's and whizz.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou je niet omschrijven als Common People.
Meid.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen om 7 uur 's ochtends Live Forever van Oasis, dat zijn toch geen tijden joh.
En ik mis dat weerquote:Op donderdag 27 december 2018 01:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mijn shoutout was even in beeld net
Ja had wel door dat dat 't hier goed doet. Zal mn eerste god of genot bewaren tot een topplaatquote:Op donderdag 27 december 2018 01:42 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Als je iets leuk vindt, kun je overal god of genot achter plakken. Dan ben je een eckte.
Topquote:Op donderdag 27 december 2018 01:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zal m'n best doen om dat dan vooral niet te doen
Zwaar over malle babbe heengegaan. Met z'n kutspleet tussen z'n tanden/quote:Op donderdag 27 december 2018 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rob de Nijs, ouwe viespeuk.
Bedankt voor je steun in deze zware tijden.quote:
Stinho, ik ben zwaar over mijn bedtijd heen. Wat is jouw normale FOK! bedtijd eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:43 schreef El-Stinho het volgende:
Dit nummer is puur in mijn hoofd beland doordat het in een Nederlandse serie gebruikt is vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |