Sorae...quote:Op donderdag 27 december 2018 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Momenteel harsespijn van jou.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 27 december 2018 01:35 schreef El-Stinho het volgende:
Paul van Haver is geen briljante muzikant.
quote:Op donderdag 27 december 2018 01:35 schreef El-Stinho het volgende:
Paul van Haver is geen briljante muzikant.
Sociologica,,, 25-jarige Rotterdamsequote:Op donderdag 27 december 2018 01:36 schreef Sociologica het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel je morgen van Stenders afschuw zal merken tijdens 'de dag voor wie hij een invaller zocht voor zijn shift'
Kon hij eigenlijk niet dan of? Heb ik even gemistquote:Op donderdag 27 december 2018 01:36 schreef Sociologica het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel je morgen van Stenders afschuw zal merken tijdens 'de dag voor wie hij een invaller zocht voor zijn shift'
Ja maar kan me voorstellen dat het vervelend is om dat te moeten vertellen elke keer.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen sorry, nergens voor nodig
Haha, werk zit erop!quote:Op donderdag 27 december 2018 01:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sociologica,,, 25-jarige Rotterdamse
Nou, dat valt ansich mee. De reacties daarna zijn altijd zo moeilijk geforceerd.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja maar kan me voorstellen dat het vervelend is om dat te moeten vertellen elke keer.
Matige Oasis.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen om 7 uur 's ochtends Live Forever van Oasis, dat zijn toch geen tijden joh.
Je bedoelt dat mensen daarna anders met je omgaan/praten?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, dat valt ansich mee. De reacties daarna zijn altijd zo moeilijk geforceerd.
Alsof ik binnen 3 zinnen opeens een heel ander persoon ben.
Je bent zelf een matige Oasis.quote:
Oh ja, alle dingen met topics openen spoilers smileys afbeeldingen etc. moet deze noob nog even uitvogelenquote:
Naar de studio natuurlijkquote:
Klopt. Een vrij sterke Pulp trouwens.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige Oasis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |