Ben al een paar jaar met gedwongen pensioen.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik maak uit deze op dat dat ook bij jou het geval is?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 december 2018 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgenochtend mijn nr 1 mensen. Ik ga afhaken om dan aanwezig te kunnen zijn. Zie jullie bij Gorky!
Oh hoe dat zo?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar met gedwongen pensioen.
Gorky sooooooo overrrated..quote:Op donderdag 27 december 2018 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgenochtend mijn nr 1 mensen. Ik ga afhaken om dan aanwezig te kunnen zijn. Zie jullie bij Gorky!
Vrij tot 7 januari.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morgen weer een gewone werkdag voor de meeste
Alles wat tegen blues aan schurkt is welkom.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bonamassa in de lijst is wel leuk. Al had het dan niet specifiek dit nummer hoeven te zijn.
Doe even normaal.quote:
Ik kreeg binnen 3 jaar 2 chronische ziektes. Dus toen hield het snel op.quote:
He bah wat naar zeg. Sorry dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kreeg binnen 3 jaar 2 chronische ziektes. Dus toen hield het snel op.
Ik krijg luisteraids van Kensington en oortyfus van Bløf. jij?quote:Op donderdag 27 december 2018 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kreeg binnen 3 jaar 2 chronische ziektes. Dus toen hield het snel op.
Geen sorry, nergens voor nodigquote:Op donderdag 27 december 2018 01:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
He bah wat naar zeg. Sorry dat wist ik niet.
Momenteel harsespijn van jou.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik krijg luisteraids van Kensington en oortyfus van Bløf. jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |