Andre Hazes, ga jezelf maar eens spiegelen pik.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:12 schreef PzKpfw het volgende:
Zwijmelverhaal van een of andere nobuddyVerman jezelf eens pik!
Daar had ik het niet over pik.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Andre Hazes, ga jezelf maar eens spiegelen pik.
Iedereen is nu stiekem aan het dansen.quote:
She's mine!quote:Op donderdag 27 december 2018 02:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil stiekem met Evelien dansen.
Hij is te hyper. Propt teveel woorden in een zijn en te blij. Het is geen Somertijd.quote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is nu stiekem aan het dansen.
's Nachts naar de koelkast.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:18 schreef Sociologica het volgende:
Ik denk dat Rick niet zo vaak stiekem danst
Zie wat je bedoelt, hij zit ook wel op het randje tussen irritant en okequote:Op donderdag 27 december 2018 02:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij is te hyper. Propt teveel woorden in een zijn en te blij. Het is geen Somertijd.
zou wel beter voor hem zijn om van die vette pens af te komen.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:18 schreef Sociologica het volgende:
Ik denk dat Rick niet zo vaak stiekem danst
Daar is iets meer voor nodig dan alleen dansenquote:Op donderdag 27 december 2018 02:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
zou wel beter voor hem zijn om van die vette pens af te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |