Ah ja, ik luisterde naast de top2000 niet vaak naar hem, vooral nog in de 3fm tijd dus misschien vermoeid t mij daardoor nietquote:Op donderdag 27 december 2018 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral het gebrek aan vernieuwing. Al die afgezaagde woordgrappen en het enorm flauwe playbacken ken je na al die jaren wel.
Stilstand is achteruitgang.
Waarom heb je hier een kloon voor aangemaakt?quote:Op donderdag 27 december 2018 02:03 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ah ja, ik luisterde naast de top2000 niet vaak naar hem, vooral nog in de 3fm tijd dus misschien vermoeid t mij daardoor niet
En toch ben je hierquote:Op donderdag 27 december 2018 02:03 schreef Quotidien het volgende:
Ik luister nooit naar radio en ik kijk geen voetbal.
Ik volg je nietquote:Op donderdag 27 december 2018 02:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom heb je hier een kloon voor aangemaakt?
Waarom je een apart account hebt aangemaakt om in dit topic mee te posten.quote:
Dreams is echt hemelsquote:
Ik heb geen ander account en post normaal helemaal nergens. Vanmiddag in topic 54 mezelf netjes voorgesteldquote:Op donderdag 27 december 2018 02:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom je een apart account hebt aangemaakt om in dit topic mee te posten.
Fleetwood Mac is wel aardig maar ik vind Stevie Nicks. Nee hoor, prima zangeresquote:
Weinig andere nummers waar je zo heerlijk rustig van kunt worden.quote:
Oh oke. Mijn excuses. Rock on!!!quote:Op donderdag 27 december 2018 02:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik heb geen ander account en post normaal helemaal nergens. Vanmiddag in topic 54 mezelf netjes voorgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |