abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:34:05 #76
342418 VKV
Plausibel
pi_184162893
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:02 schreef ToT het volgende:
Ach we kunnen het topic ook een luchtige wending geven.
Wat blunders betreft: mini-ToT in de Maxi Cosi gepropt, voetenzak dichtgeritst (geen idee waarom het zo heet want het is gewoon een stevige slaapzak die helemaal om hem heen gaat), kinderwagen in de auto gegooid, koter in de auto en naar het winkelcentrum gegaan om wat te halen.
Eenmaal daar aangekomen: ja shit, dekentjes voor de kinderwagen vergeten.
Geen zin in de voetenzak helemaal van de Maxi Cosi los te maken, dus kind met Maxi Cosi en al in de kinderwagen gegooid en shoppen maar! :P Je voelt je wel flink bekeken als je zo rondloopt! _O-

De kinderwagen is een ander merk, dus kon ik de Maxi Cosi niet zomaar op het onderstel vastklikken. Laatst toch maar een adapter-set ervoor besteld.
Zo'n adapterset is ongeveer een van onze beste baby-aankopen, ideaal.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 2 januari 2019 @ 16:58:48 #77
74056 crew  ToT
pi_184163268
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:34 schreef VKV het volgende:

[..]

Zo'n adapterset is ongeveer een van onze beste baby-aankopen, ideaal.
Ja de kinderwagen (Kidsriver) konden we bijzonder goedkoop krijgen. Ouder model maar wel nieuw.
We hebben echter voor een Maxi Cosi Pebbles gekozen omdat deze uit allerlei tests als enorm veilig uit de bus kwam, zodoende. :)
De adapterset is nog niet binnen, maar hij schijnt wel te moeten passen.
Vandaag weer wezen winkelen trouwens. Nu wel dekens meegenomen! _O-
pi_184164084
Sowieso is in de kinderwagen liggen veel beter dan lang in de maxi cosi. Het advies is om een baby dat niet langer dan een uur achter elkaar in te laten liggen.
pi_184164134
Kind tot 2 maal toe met de kaartjes nog aan de jurk naar school gebracht :'( :+ tot groot vermaak van de juffen.

Hij kleedt haar sochtends aan, met wat ik klaar heb liggen. Tegenwoordig zorg ik dat alles eerst gepast en ontlabeld is :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 17:53:46 ]
pi_184164971
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:53 schreef Logician2.0 het volgende:
Kind tot 2 maal toe met de kaartjes nog aan de jurk naar school gebracht :'( :+ tot groot vermaak van de juffen.

Hij kleedt haar sochtends aan, met wat ik klaar heb liggen. Tegenwoordig zorg ik dat alles eerst gepast en ontlabeld is :D
Dat helpt hier niet hoor ;)
Zelfs dan haalt manlief broeken door elkaar, truitjes achterstevoren of verschillende sokken aan _O-
Oh en laatst mocht hij zelf iets voor de baby uitzoeken, had hij een korte mouwen romper met daaroverheen een lange mouwenromper aangedaan... hij dacht dat het een truitje was _O-

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik mijn man ook wel eens heb gevraagd of hij mijn spijkerbroek wou uittrekken na een werkdag ;)
pi_184165103
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:40 schreef Loj het volgende:

[..]

Dat helpt hier niet hoor ;)
Zelfs dan haalt manlief broeken door elkaar, truitjes achterstevoren of verschillende sokken aan _O-
Oh en laatst mocht hij zelf iets voor de baby uitzoeken, had hij een korte mouwen romper met daaroverheen een lange mouwenromper aangedaan... hij dacht dat het een truitje was _O-

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik mijn man ook wel eens heb gevraagd of hij mijn spijkerbroek wou uittrekken na een werkdag ;)
oh my _O- _O- _O-
pi_184165435
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:40 schreef Loj het volgende:

[..]

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik mijn man ook wel eens heb gevraagd of hij mijn spijkerbroek wou uittrekken na een werkdag ;)
_O-
Protège moi de mes désirs.
pi_184165871
Die van mij had laatst ook een spijkerbroek van mij aan. Heb hem vriendelijk verzocht die uit te trekken
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:44:00 #84
447051 crew  Peejtur
pi_184166284
Oww ben benieuwd wat mij straks allemaal gaat gebeuren :')
pi_184166439
Je kind in pyjama naar pyjamadag op het kdv sturen. Een dag te vroeg.

Dat was ik trouwens. Moeder.
pi_184178217
Of het een blunder is weet ik niet, maar ik merk dat ik moeite heb met het broekje aan doen na het verschonen. Had ik na een gevecht het broekje aan, merk ik dat ik het rompertje vergeten was dicht te knopen ;(. Broek weer uit en rompertje goed doen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_184239692
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker dagenlang mad zijn omdat je partner per ongeluk de verkeerde jas meeneemt :X
Dit. Waar gààt het over?
Alius aliud dicit
pi_184241197
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
Of het een blunder is weet ik niet, maar ik merk dat ik moeite heb met het broekje aan doen na het verschonen. Had ik na een gevecht het broekje aan, merk ik dat ik het rompertje vergeten was dicht te knopen ;(. Broek weer uit en rompertje goed doen.
herkenbaar :’)
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_184243774
Ik had maar 1 setje kleding mee voor de baby toen ik ging bevallen in het zh. Uiteindelijk een ks gehad dus moesten een paar dagen langer blijven. Vriend ging thuis wat spullen halen en moest ook wat kleding meenemen voor de baby. Komt hij aanzetten met kleding maatje 68 ipv 50. De kleine staat dus op de eerste foto's met directe familie en vrienden met mouwtjes en broekspijpen 10 x omgerold. Echt van die dikke proppen bij de polsen en enkeltjes :D .

Laatst heeft hij het hoofd van de baby gebruikt om de kamerdeur dicht te doen. Kreeg ik nog te horen dat het door mij kwam want ik wilde dat hij de deur achter zich dicht deed...

Het valt allemaal dus nog wel mee hier.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184244408
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
Of het een blunder is weet ik niet, maar ik merk dat ik moeite heb met het broekje aan doen na het verschonen. Had ik na een gevecht het broekje aan, merk ik dat ik het rompertje vergeten was dicht te knopen ;(. Broek weer uit en rompertje goed doen.
Ow maar dit heb ik zelf ook wel eens gehad.
pi_184259324
Blunder horen bij het ouderschap, toch? :')

Ik heb mijn peuter mee naar de speeltuin laten lopen met haar linker- en rechterschoen verkeerd om. Daar kwam ik pas achter toen we al bij de speeltuin waren :X

Ik heb peuter wel eens in een luier van baby geprobeerd te proppen en vice versa. Ook met rompers gedaan overigens.

Peuterlief met het avondflesje stelselmatig het flesje van zusje meegeven (tuutje 0) en pas na meerdere dagen ontdekken dat dat de reden is dat ze er nog amper wat van dronk (want er kwam dus amper melk uit). Of per ongeluk melk 1 gegeven aan peuter, wat ze niet lust en altijd resulteerde in een verontwaardigde 'bah, víes' dus daar kwam ik snel genoeg wel achter :')

Bij peuter heb ik in haar duimpje geknipt toen ik voor de allereerste keer haar nagels probeerde te knippen. Heeft minstens een half jaar geduurd voor ik ze weer durfde te knippen :X

Peuter toen ze baby was (ongeveer 10 maanden) laten huilen in bed omdat het 'jengelig' klonk en het dus gewoon vermoeidheid was. Uiteindelijk haar er toch uit gehaald en toen bleek ze tot haar nek onder de poep te zitten -O- Daarna dus niet meer gedurfd te laten huilen.

Peuterlief is met 8 maanden van bed gevallen omdat ze omrolde en ik er niet op tijd bij was :@

En zo kan ik nog wel even doorgaan :+

Opvallend wel dat ik met baby minder blunders bega dan met peuter, maar wat niet is kan nog komen :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 7 januari 2019 @ 16:36:19 #92
74056 crew  ToT
pi_184263058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Sowieso is in de kinderwagen liggen veel beter dan lang in de maxi cosi. Het advies is om een baby dat niet langer dan een uur achter elkaar in te laten liggen.
Klopt, maar het is gewoon voor als ik snel ff iets in de stad moet halen. Een pakketje wat bij een boekenzaak is afgeleverd en ik moet ophalen of zo. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 7 januari 2019 @ 16:38:46 #93
74056 crew  ToT
pi_184263096
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:37 schreef Wolken het volgende:
Ik had maar 1 setje kleding mee voor de baby toen ik ging bevallen in het zh. Uiteindelijk een ks gehad dus moesten een paar dagen langer blijven. Vriend ging thuis wat spullen halen en moest ook wat kleding meenemen voor de baby. Komt hij aanzetten met kleding maatje 68 ipv 50. De kleine staat dus op de eerste foto's met directe familie en vrienden met mouwtjes en broekspijpen 10 x omgerold. Echt van die dikke proppen bij de polsen en enkeltjes :D .

Laatst heeft hij het hoofd van de baby gebruikt om de kamerdeur dicht te doen. Kreeg ik nog te horen dat het door mij kwam want ik wilde dat hij de deur achter zich dicht deed...

Het valt allemaal dus nog wel mee hier.
_O- :D

Maar het hoofd van de baby daarvoor gebruiken? :o Ik zou dat niet eens durven!
Kan sowieso toch ook wel met de voet? :) Of gebruikte hij het hoofdje op de deurklink? :P Dan kan een elleboog ook gewoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')