Hehe, eindelijk iemand die z'n/haar scheur opentrekt tegen die omhoog gevallen kwal!quote:Op woensdag 26 december 2018 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, mooie fittie, ruzie met Mike volgt zo .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Lotus en Jessie - 26 december 2018.
x6zk2ui
bedankt voor deze quote, had ik m anders gemistquote:Op woensdag 26 december 2018 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die z'n/haar scheur opentrekt tegen die omhoog gevallen kwal!
Team Lotus!
TOP filmpje!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bedankt voor deze quote, had ik m anders gemist
Nee, Jessie, voor de zoveelste keer.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar wel een beetje erg toch
Vanmiddag wilde His hem nog aanspreken dat zijn gedrag haar niet aanstondquote:Op woensdag 26 december 2018 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie heeft zichzelf overschat en zit nu in een situatie waarin alleen Chris, His en Merel hem mogen![]()
![]()
![]()
Cris , His en Merel zijn opportunisten pur sang, achterlijke achterbakse wijven dus!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie heeft zichzelf overschat en zit nu in een situatie waarin alleen Chris, His en Merel hem mogen![]()
![]()
![]()
dat zie je heel goedquote:Op woensdag 26 december 2018 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
![]()
ik denk dat dat jessie geen bal interesseert, die weet precies wat hij doetquote:Op woensdag 26 december 2018 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
![]()
ach welneequote:Op woensdag 26 december 2018 20:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat dat jessie geen bal interesseert, die weet precies wat hij doet
Zo'n narcist is het wel ja, echter de waarheid is onbevooroordeeld.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat dat jessie geen bal interesseert, die weet precies wat hij doet
hij is megalomaan, geen narcistquote:Op woensdag 26 december 2018 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n narcist is het wel ja, echter de waarheid is onbevooroordeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |