SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mooie gordijntjes en geen goumetstelquote:
Ik voorzie een Project-X begrafenisquote:Op woensdag 26 december 2018 16:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
De volgende oplichter die buiten aan het mislukken is ruikt zijn kans om een graantje mee te pikken
Mario gaat een rolberoerte krijgen als die binnenloopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:48 schreef TillyB het volgende:
[..]gelukkig kijk ik al niet, zou accuut stoppen als die beunhaas erin komt
ik zou de ballen uit m'n broek lachen als ik ze zou hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:48 schreef TillyB het volgende:
[..]gelukkig kijk ik al niet, zou accuut stoppen als die beunhaas erin komt
heeft ze die jurk nou nog steeds aan?quote:
foto van gisterenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze die jurk nou nog steeds aan?
wanneer was ook weer dat feestje op werk?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanneer was ook weer dat feestje op werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:28 schreef TillyB het volgende:
[..]5 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo niet handig om er ff geen pic met iets andere kleding er tussendoor te gooien
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Jimmy uit Uto1, de laan uitgestuurd door Robinquote:
Heeft ze wel gedaan..quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
5 dagenzo niet handig om er ff geen pic met iets andere kleding er tussendoor te gooien
En die mooie gelakte nageltjes verstoppen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:30 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
voor schutte dom voor handschoenen?
Ze willen gewoon weer drank verkopenquote:
Ze mogen binnenkort een paar UTO fragmentjes gaan beoordelen denk iK.quote:
zo proberen ze allemaal aandacht te trekken: 'er komen leuke dingen aan', 'binnenkort big news' etc. en uiteindelijk allemaal dooie mussenquote:
je zou haast denken dat Karin met d'r kleindochter naar de begrafenis van de vader van Johan gaatquote:
wat?quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen die tikt hou mijn FB of INSTA in de gaten wilt je een poot uit trekken
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haar omgeving voelt de zeikverhalen al aankomen over hoe zwaar het is om iedere keer met baby, wandelwagen en boodschappen de trap op te moeten, denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:43 schreef pullup het volgende:
Hier beginnen ook wat hormoontjes op te spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle seinen gaan op roodquote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar omgeving voelt de zeikverhalen al aankomen over hoe zwaar het is om iedere keer met baby, wandelwagen en boodschappen de trap op te moeten, denk ik.
Heb ik net een half uurtje geleden op mijn Insta een post gezien van een van mijn vrienden van midden op de ijsbaan, wintervillage Laren. Kijk ik nu terug en zie op zijn foto Robin met koter inderdaad in de verte aan de rand van de baan op die plek zittenquote:
van die dingen waar je aan denkt als het al te laat isquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:43 schreef pullup het volgende:
Hier beginnen ook wat hormoontjes op te spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet Romy er slecht uitquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan heeft ze ook wat te klagen....quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar omgeving voelt de zeikverhalen al aankomen over hoe zwaar het is om iedere keer met baby, wandelwagen en boodschappen de trap op te moeten, denk ik.
En dan gelijk koffie drinkenquote:
ik wil het niet wetenquote:
Lekker dan, laat ze de vogelpoep er door een hert aflikkenquote:
dan is het toch schoon?quote:Op zondag 30 december 2018 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker dan, laat ze de vogelpoep er door een hert aflikken
Ik vond het gemeen voor dat hertje, die muts kan me verder geen reet bommenquote:Op zondag 30 december 2018 17:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is het toch schoon?![]()
niet zeiken over iemand die meteen d'r face dichtplamuurt zodra ze wakker is
quote:Op maandag 31 december 2018 12:43 schreef TillyB het volgende:
Charlotte is alle hoogtepunten van 2018 aan het reposten en daar komt ook deze weer voorbij. Was zeker ook een hoogtepuntje voor dit topic het afgelopen jaar.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2018 12:43 schreef TillyB het volgende:
Charlotte is alle hoogtepunten van 2018 aan het reposten en daar komt ook deze weer voorbij. Was zeker ook een hoogtepuntje voor dit topic het afgelopen jaar.![]()
![]()
[ afbeelding ]
omgquote:
Ook dit is echt heel ergquote:
een reunie bij room, zonder billquote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel heel erg snel weer terug naar donker. Kan niet anders dat ze commentaar heeft gekregen dikke vette aannamequote:
Is Tineke de PA geworden van die fascist die vindt dat blanke Nederlanders meer kinderen moet maken om het land te redden?quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Tineke de PA geworden van die fascist die vindt dat blanke Nederlanders meer kinderen moet maken om het land te redden?
Ah vandaarquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, ik lees dat hij zich in Flevoland in gaat zetten voor meer bos. Dat zal de link zijn.
Waarschijnlijk zal hij zelf daar wel grond hebben die hij aan de provincie wil verkopen. Zo opereerde hij in Amsterdam ook. Faliekant tegen nieuwe hotels maar hij adviseerde de VVD om op een bepaald stukje nog wel nieuwe hotels toe te staan. Precies in dat stukje had hij drie grote panden die hij aan hotelketens probeerde te verkopen.quote:
Jemigquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Tineke de PA geworden van die fascist die vindt dat blanke Nederlanders meer kinderen moet maken om het land te redden?
Zit een jaartje of 20 verschil tussenquote:
Echt helemaal niet neequote:
Waar veel oud Utopianen elkaar hebben opgezocht met de feestdagen is Billy wel heel erg alleen.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
komplette idiot is het,dat ze hem in oostenrijk binnen gelaten hebben kann nietquote:Op maandag 31 december 2018 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dit is echt heel erg![]()
Minder schokkend dan dat bericht van daarnet maar toch...
verschrikkelijk zij is selfs nog en kindquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze weer een koppel?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk dat Beau en Johan weer samen zijn.
hij zal ongetwijfeld lief voor haar zijn, maar wanneer gaat hij een keertje lachen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:54 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra de camera weg is, misschienquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij zal ongetwijfeld lief voor haar zijn, maar wanneer gaat hij een keertje lachen?
ik mag het hopen, hij heeft zo'n zunnig geknepen mondje net alsof hij een dikke drol moet leggenquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk aanWat een sadist die Madilia met d'r fucking camera
Gaat weer helemaal nergens over wat een bullshit de zogenaamde coachquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:11 schreef TillyB het volgende:
Eigenlijk best een rare foto. Ze steekt haar arm maar een beetje halfslachtig uit, nog te beroerd om er voor op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |