abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2000 @ 19:51:19 #1
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_504301
Ammereet (met permissie) het is IKKE IKKE IKKE, krokodillentranen slechts die gehuild worden.
Als een klein jongetje dat zijn zin niet krijgt.
Daarom moet hij ook beziggehouden worden door Bart.Als een kleuter.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  woensdag 29 november 2000 @ 19:59:12 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_504333
quote:
Op 29 november 2000 19:51 schreef sashimi het volgende:
Ammereet (met permissie) het is IKKE IKKE IKKE, krokodillentranen slechts die gehuild worden.
Als een klein jongetje dat zijn zin niet krijgt.
Daarom moet hij ook beziggehouden worden door Bart.Als een kleuter.
Ik sta versteld van de enorme mensenkennis die je hier tentoon stelt. Wat een diepgang.
Jeee goed hoor.

Bang dat er mensen ineens anders over hem gaan denken. Snel maar effe een topicje openen. Ik hoop voor je dat het helpt wens je veel succes.

pi_504367
Nou niet zo hypocriet doen marky !! Ben jij niet de degene die continu loze kreten op het forum plaatst ??

Bovendien heeft sashami een punt het valt mij namelijk ook op. bv. toen met de hond van desiree , robin maakt teveel geluid sochtends en ik weet niet meer wie kon niet lekker koken .. gewoon verwend ventje

  woensdag 29 november 2000 @ 20:16:20 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_504398
quote:
Op 29 november 2000 20:06 schreef bonnie het volgende:
Nou niet zo hypocriet doen marky !! Ben jij niet de degene die continu loze kreten op het forum plaatst ??

Bovendien heeft sashami een punt het valt mij namelijk ook op. bv. toen met de hond van desiree , robin maakt teveel geluid sochtends en ik weet niet meer wie kon niet lekker koken .. gewoon verwend ventje


Had ook in het Ferdi topic gekund.

Overigens klaagt Dezeuree ook over het geluid wat Robin bij het opstaan maakt (ik weet dees zeurt altijd) dus dat zal wel zo zijn. Ik geloof het ook direct. Robin is een beetje een asociaal beertje.

En over verwend gesproken. Moet je Robin horen over het survivalgedoe. Man wat kan die zeiken. Hij wil niet buiten slapen hij wil dit niet en dat niet. Volgens mij veegt zijn moeder zijn reed nog af als hij thuis is.

Al met al is het een groot verwend cluppie bijelkaar.

pi_504411
Ik vind ook dat dit weer het zoveelste anti Ferdi topic is.
Ik had net ook wat over Bianca en ook even gedacht om nieuwe topic te openen, maar ik vond een topic wat er beter bij paste.
Ik ben nooit een topic politie maar heb nu wel zoiets van....al weer.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 29-11-2000 20:23]

  woensdag 29 november 2000 @ 21:11:28 #6
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_504521
Nou Itsme, jij hoeft geen topic te openen om te laten zien hoe je over Desiree denkt (om maar eens een vorbeeld te noemen) en voor mij is dit niet het zoveelste topic maar een van de weinigen die ik hier geopend heb.
Het is eigenlijk een reactie op een opmerking die ik hier gisteren las over het feit dat Ferdi toch gevoel blijkt te hebben omdat ie zat te planjeren in de dagboekkamer.
De manier waarop ie keek toen die hond van Desiree binen was en ook hoe hij de koppen 'handelde' om over Cindy maar niet te spreken.
Maar ja, hij heeft het kennelijk niet van vreemden want zijn vader en moeder kwamen pas opdraven toen hij jankend in de DBK hat geroepen dat er voor iedereen wel iemand buiten het hek stond behalve voor hem.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  woensdag 29 november 2000 @ 21:23:29 #7
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_504556
quote:
Op 29 november 2000 20:16 schreef marky het volgende:
Volgens mij veegt zijn moeder zijn reed nog af als hij thuis is.
Wens ik haar suc6!
Hallo...?
  woensdag 29 november 2000 @ 23:11:25 #8
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_504765
Ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt:
Lees Nico Dijkshoorn's column van gisteren 'Waar is mijn gevoelsband'
Schitterend, bedankt Nico!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door sashimi op 29-11-2000 23:19]

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 23:13:02 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_504767
"De pagina kan niet gevonden worden".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 29 november 2000 @ 23:19:07 #10
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_504774
Het zijn Doordevil's columns van gisteren en eergisteren. Weer heel treffende woordkeuzes van Nico, inderdaad vooral over Fewdi.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  woensdag 29 november 2000 @ 23:21:42 #11
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_504777
Sorry Cinyx begrijp het ook niet.
Heb het maar ff zo gedaan.
Bedankt Marv.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_505310
Ben absoluut geen Fewdie-fan (vind hem maar een nihilistisch leeghoofd; inderdaad, zoals Doordevil zegt: 'de generatie nix in zijn eentje'), maar heb toch wel medelijden met hem. Die jongen is ECHT verliefd op Hieke (heel anders dan Georgie op Kim, dat was meer 'pakken wat je pakken kunt, bij gebrek aan beter') en verkeert in een werkelijk onmogelijke situatie (heel Nederland kijkt mee, inclusief vriend en kind van Hieke). 'oh boy, dit gaat pijn doen', zei hij gisteren in een van zijn onderonsjes met Hieke en dat was een van de meest authentieke, gemeende uitspraken ooit in BB gedaan. Hij mag dan een poseur, een lapzwans, een schreeuwlelijk en een hersenloze kiwi zijn (maar ach, wie is dat op die leeftijd niet?) gevoelig is hij ook. Dat siert hem.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 30 november 2000 @ 11:02:42 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_505414
Gevoelig? Hij is gewoon een verwend menneke dat zijn hele leven alles krijgt waar het haantje maar naar kraait. Hieke krijgt ie niet, dus wordt ie gevoelig. Ahum, lamenielachen. Hij is in zijn eer aangetast. In zijn kuif gepikt.

Meer niet. Net zo gevoelig als een klein kind wat jenkt als zijn moeder hem dit keer geen ijsje geeft.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_505428
Sashimi wrote:Nou Itsme, jij hoeft geen topic te openen om te laten zien hoe je over Desiree denkt (om maar eens een vorbeeld te noemen) en voor mij is dit niet het zoveelste topic maar een van de weinigen die ik hier geopend heb.

HUH?
Ik schreef dat ik er over dacht een topic over BIANCA te openen hoor.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 november 2000 @ 11:14:09 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_505443
Fwdi gevoelig? Zou het niet weten. Het gaat namelijk toppie relexed met Fewdi toch. Dippie, Fewdie eg nie, toch. Alles Flex.

Maar wel iedere dag grienend in de de Dagboekkamer.

Een Fewwende kut puber, dat is het.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_505460
quote:
Op 30 november 2000 11:02 schreef BadGirl het volgende:
Gevoelig? Hij is gewoon een verwend menneke dat zijn hele leven alles krijgt waar het haantje maar naar kraait. Hieke krijgt ie niet, dus wordt ie gevoelig. Ahum, lamenielachen. Hij is in zijn eer aangetast. In zijn kuif gepikt.

Meer niet. Net zo gevoelig als een klein kind wat jenkt als zijn moeder hem dit keer geen ijsje geeft.


Dat Fewdie 'een verwend menneke' is ben ik helemaal met je eens, badgirl (btw nieuw plaatje? niet gek, maar het vorige vond ik iets subtieler ...), maar ik vrees voor hem dat-ie het 'qua Hieke' toch echt stevig te pakken heeft. Het is niet zijn eer die wordt gekwetst, maar zijn hart... sprak de dichter. Wie weet heb ik het mis, maar vooralsnog geloof ik wat dit aangaat in de oprechtheid van Ferdie.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 30 november 2000 @ 11:54:11 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_505557
quote:
Op 30 november 2000 11:20 schreef pyl het volgende:
Dat Fewdie 'een verwend menneke' is ben ik helemaal met je eens, badgirl (btw nieuw plaatje? niet gek, maar het vorige vond ik iets subtieler ...), maar ik vrees voor hem dat-ie het 'qua Hieke' toch echt stevig te pakken heeft. Het is niet zijn eer die wordt gekwetst, maar zijn hart... sprak de dichter. Wie weet heb ik het mis, maar vooralsnog geloof ik wat dit aangaat in de oprechtheid van Ferdie.
(btw, jep...van mijn laatste fotoshoot(uh-huh)...en ik blijf een BadGirl dus subtiel pas me niet...)

Okee Pyl, ik dacht dus ook dat hij verliefd was. Volgens mij heeft hij momenteel gewoon veel last van zelfmedelijden. Hij kreeg geen bezoek, kreeg van Hieke geen beurt en heeft een id-crisis. Sterker nog, hij komt erachter dat ie nog helemaal geen id had en eigenlijk een leeg oppervlakkig klein pubertje is. (zo zie ik het hoor, dat hoeft dus niet perse zo te zijn!)
Hieke wakkert deze gevoelens aan doordat zij hem 'afwijst'. Hij krijgt als het ware een bevestiging van haar. Heb je hem boos zien kijken naar haar? Dat is niet gekwetst verliefd, dat is een blik van een potentiele stalker! Wat een idioot, wat dat betreft heb ik vele malen meer respect voor anderen gekregen die veel duidelijker de lijn of de grens konden trekken. Hij gaat daar behoorlijk over heen! En elke dag weer, bovendien, dat geblaf van hem tegen Koos met die fotogeniek-of-niet-kwestie, asociaal gewoon. Nee, elke dag weer laat ie mij meer van hem.
DIe zou ik echt graag aan zijn pijpekrulletjes naar de grote mensen wereld willen sleuren.
Trouwens, je ziet aan die blik van Hieke dat zij er behoorlijk genoeg van begint te krijgen. Voor haar was het allemaal een spannend spelletje dat nu te serieuze vormen aan begint te nemen. Then again, als er op mij zo'n zeikerdje verliefd was zou ik ook snel anti worden...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_505599
quote:
Op 30 november 2000 11:54 schreef BadGirl het volgende:

DIe zou ik echt graag aan zijn pijpekrulletjes naar de grote mensen wereld willen sleuren.


Ik denk dat 'de omstandigheden' in BB dat nu al met hem aan het doen zijn. En dat gaat van au! Voor het overige ben ik het geheel met je eens, Bad Girl, hoewel ik niet zozeer in Ferdie als wel in Georgie potentieel stalker materiaal zie.

Trouwens, wie is dit keer je favoriet, Bad Girl? Ik kan me van vorig jaar herinneren dat je het niet zo op Bart had, hetgeen ik niet begreep. Benieuwd of we het dit keer wel met elkaar eens zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door pyl op 30-11-2000 12:13]

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 30 november 2000 @ 12:31:30 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_505666
quote:
Op 30 november 2000 12:09 schreef pyl het volgende:
Trouwens, wie is dit keer je favoriet, Bad Girl? Ik kan me van vorig jaar herinneren dat je het niet zo op Bart had, hetgeen ik niet begreep. Benieuwd of we het dit keer wel met elkaar eens zijn.
Nee ik had het niet op Bart...en nog niet! Heb iets tegen mannen geloof ik die zich voor de voeten van een vrouw werpen en er zelfs om huilen. Klikt gek voor een vrouw misschien maar dat is niet sexistisch bedoeld, want als een vrouw dergelijk gedrag vertoont (zoals Tessa de bus bij Iwan of nu Mariska bij Koen) moet ik dat ook niet. Ik vind dat getuigen van een gebrek aan zelfrespect of zwakte. Maar dat is mijn mening!

Anyway, mijn favoriet dit jaar is Robin. Of sullige Koos als 2e als Robin eruit moet.
En de jouwe dan?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 30 november 2000 @ 12:45:37 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_505692
foutje... (sorry)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 30-11-2000 12:46]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 30 november 2000 @ 14:01:11 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_505920
quote:
Op 30 november 2000 11:14 schreef Doc het volgende:
Een Fewwende kut puber, dat is het.
Ach dat zijn er zoveel. En ook hier op Fok.

Niet voor niets het jongere forum.

En daarom doet Ferdi het ook zo slecht. De mensen worden geconfronteerd met hun eigen gedrag. Het gross van de nederlanders is arrogant leeghoofdig nihilistisch. Alleen het feit dat mensen hier waarde hechte aan de uitspraken van een nietszeggend en leeghoofdig persoon als Nico Zeikhoorn zegt genoeg. Die op allerlij manieren probeert afzeikgoeroe Youp van het Hek na te doen.

Afzeiken is het geen dat we allemaal tot kunst hebben verheven en de een is er nog gedrevener in als de ander. Het kan ons allemaal niet schelen. Kwetsen die handel. Niet verder nadenken over het geen je zegt of neer tikt. En dan maar zeggen dat Ferdi zo leeghoofdig en dom is en Georgie is een domme barman, Robin is een vreselijk watje en Koos is een vreselijke zoutzak, Hieke is achterbaks berekenend en Bianca is de ratelende Ratelbant cloon en Dezeuree de naam zegt al genoeg.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat alleen de mensen die buiten het huis staan goed zijn en er eigenlijk beter zelf in zouden kunnen gaan zitten omdat we onzelf vooral erg goed vinden. Zelfs zo goed dat we denken dat we mogen oordelen over de mensen die daar in het huis zitten zonder dat we ook maar enig idee hebben hoe de mensen buiten het huis zijn.

Ik weet ook dat ik mij er ook schuldig aan maak en dat ik me er soms ook erg prettig bij voel.

Sorry dit kwam ineens bij mij opborrelen, ik heb af en toe van die momenten.

pi_506002
quote:
Op 30 november 2000 12:31 schreef BadGirl het volgende:
Anyway, mijn favoriet dit jaar is Robin. Of sullige Koos als 2e als Robin eruit moet.
En de jouwe dan?
Hoera! We zijn het eens!! Robin staat ook bij mij op 1 '(perfect' is-ie allerminst - wie wel? - maar ik heb een zwak voor zijn ongecompliceerdheid) en Koos, met enige afstand, op 2. Desnoods mag ook Hieke winnen (als het zo uitkomt), misschiens zelfs Desiree wel. Zo lang Georgie, Ferdie of Bianca het maar niet worden.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 30 november 2000 @ 14:52:27 #23
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_506039
quote:
Op 30 november 2000 14:34 schreef pyl het volgende:
misschiens zelfs Desiree wel
AAAARRRRGGHHHHHH!!!!
* BadGirl gilt en rent keihard weg...!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_506057
quote:
Op 30 november 2000 14:52 schreef BadGirl het volgende:
AAAARRRRGGHHHHHH!!!!
* BadGirl gilt en rent keihard weg...!
De vraag is: waar naar toe?

Wat ik bedoelde is dat ik het Desiree meer gun dan 'de bende van drie'. Anderzijds heb je gelijk, als D wint zou dat een aanfluiting zijn.

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 30 november 2000 @ 16:29:59 #25
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_506307
In dat geval ren ik naar jou toe Pyl!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_506381
quote:
Op 30 november 2000 16:29 schreef BadGirl het volgende:
In dat geval ren ik naar jou toe Pyl!

*blush, blush* All I can say is: 'nice!!'

(wat doe ik nou? ik lijk bianca wel met haar B-film amerikaans...)

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 1 december 2000 @ 00:20:10 #27
1464 ART
FOK!member
pi_507378
Ferdi is op dit moment duidelijk in de beans. Hij zit met de nominaties, maar ik heb het gevoel dat hij ook niet helemaal blij is met het filmpje dat Hieke heeft gezien.

Het is de eerste reality check. In de cocon van het huis werd hij heel close met Hieke. Die cocon is nu opengebroken met het opfrissen van het geheugen van Hieke wat betreft haar thuissituatie. Ik denk dat hij bang is dat zij minder close met hem zal zijn vanaf nu, omdat ze weer weet wat ze ervoor opgeeft (wist ze natuurlijk de hele tijd al, maar dit filmpje werkt erg motiverend).

Ferdi reageerde in ieder geval behoorlijk lauw op dit cadeau voor Hiek. Als het mijn maatje in het huis was, zou ik dat toch anders aanpakken. Zoals Bianca ook liet zien. Die genoot mee met Hieke. Nu moest Hieke naar Ferdi toegaan om contact te zoeken. Vervolgens kreeg ze een norse Ferdi naast zich, terwijl ze zelf zo blij is.

Ferdi heb het nu effe zwaar....

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 1 december 2000 @ 01:19:16 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_507484
quote:
Op 01 december 2000 00:20 schreef ART het volgende:
Ferdi is op dit moment duidelijk in de beans. Hij zit met de nominaties, maar ik heb het gevoel dat hij ook niet helemaal blij is met het filmpje dat Hieke heeft gezien.

Het is de eerste reality check. In de cocon van het huis werd hij heel close met Hieke. Die cocon is nu opengebroken met het opfrissen van het geheugen van Hieke wat betreft haar thuissituatie. Ik denk dat hij bang is dat zij minder close met hem zal zijn vanaf nu, omdat ze weer weet wat ze ervoor opgeeft (wist ze natuurlijk de hele tijd al, maar dit filmpje werkt erg motiverend).

Ferdi reageerde in ieder geval behoorlijk lauw op dit cadeau voor Hiek. Als het mijn maatje in het huis was, zou ik dat toch anders aanpakken. Zoals Bianca ook liet zien. Die genoot mee met Hieke. Nu moest Hieke naar Ferdi toegaan om contact te zoeken. Vervolgens kreeg ze een norse Ferdi naast zich, terwijl ze zelf zo blij is.

Ferdi heb het nu effe zwaar....


En hij zat natuurlijk ook met zijn nominatie. Hij had het wel verwacht maar het komt toch altijd weer hard aan. Hij heeft ook sterk het vermoedde dat hij volgende week donderdag het haasje is.

Overigens is Hieke al weer lekker naast hem gekropen.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')