abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183999607
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 07:44 schreef Vinty het volgende:

[..]

Ik ben geen zzp. Gewoon in loondienst.
ok. Weet niet hoe ik daar dan bijkom
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_183999695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:34 schreef Vinty het volgende:
Ik heb wel al een schriftelijke bevestiging gekregen van de nieuwe werkgever.

En ik heb 2 maanden opzegtermijn. Zou per 1 maart beginnen.
Zegt weinig, laat ze meer per direct een contract opstellen, dat vandaag per koerier bezorgd wordt. Anders hebben ze pech en wachten ze maar een maandje.

Willen ze niet wachten, zijn ze ook niet serieus met je.
.
pi_184000598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:08 schreef Hallmark het volgende:
Beetje vaag geformuleerd van me. Ik wilde eigenlijk uitdrukken dat TS wel gek zou zijn om haar contract op te zeggen, zonder de nieuwe gezien te hebben. Je geeft feitelijk al je slagkracht qua onderhandeling op, plus er kunnen ineens details in staan waar je niks meer aan kunt doen (zoals non-concurrentie beding, waar elke week wel een nieuw topic over is).
Als ik de nieuwe werkgever was zou ik dan het salaris halveren en take it or leave it.....
pi_184000612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 12:09 schreef Fer het volgende:

[..]

Zegt weinig, laat ze meer per direct een contract opstellen, dat vandaag per koerier bezorgd wordt. Anders hebben ze pech en wachten ze maar een maandje.

Willen ze niet wachten, zijn ze ook niet serieus met je.
_O_
zo hard speelde ik het ook en de directeur werd bij mij teruggehaald van vakantie omdat hij moest tekenen.
pi_184000948
Arbeidsvoorwaarden zijn via cao geregeld. Salaris is al besproken tijdens het eerste gesprek.
Zou er sowieso op vooruit gaan. Zowel in basis als ort.