Christel ontdekte toch een stapel geld in een laadje in de yurt? Dat hadden de broeders al apart gehouden vanuit de geldkist.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
heb ik nog niet gezien, maar was kerst vieren gisteren![]()
Heb al eerder geschreven dat dat witbrood geen enkele voedingsstof in zich heeft, vandaar dat ze dat daar de hele dag liepen te vreten.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:11 schreef pollewop77 het volgende:
Joa geniet nog maar ff van de witte bolletjes
Daar stappen mensen ook doodleuk overheen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:11 schreef Poezewoes het volgende:
Een mat om je voeten te vegen zou ook helpen misschien
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een schoenenrek voor de ingang bouwen, onder een afdakje. En zo'n droogloopmat idd
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb al eerder geschreven dat dat witbrood geen enkele voedingsstof in zich heeft, vandaar dat ze dat daar de hele dag liepen te vreten.
Die zal toch binnenkort inmiddels wel zijn afbetaald?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Als die tent er niet was geweest hadden ze veel ellende kunnen voorkomen.
Dat ding heeft al veel ellende gekost en geld.
Lekker naar huis gaan dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
a3: ik heb er voor gekozen om het met jullie te vieren
merel: ja soms heb ik daar een beetje spijt van
Klopt, ze beweert telkens dat dat niet te doen is. Merel doet geen ene flikker daar als alleen maar geld uitgeven waar anderen voor werken en verkopen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef pollewop77 het volgende:
Merel heeft de taak caravan opruimen, en dat wil ze best doen maar ja....
Heb Merel nog nooit een bezem in haar handen gezien
Zal een lekker zooitje zijn bij haar thuis of hebben ze een werkster?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: maar dan vraag ik me echt OPRECHT af, hoe doe je dat THUIS!?
shel: van schoonmaken wordt ik ook niet gelukkig, ik haat het zelfs
in de klaagmodus tegen merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |