Niet als ik er in mijn eentje naar zit te luisteren.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Coldplay maakt anders genoeg emotie los hier
Heeft iedere DJ tegenwoordig een sidekick?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rob Stenders
https://www.radiofreak.nl(...)top-2000-boutmuziek/
Ik heb ook geen problemen met een handvol noteringen voor dit soort bands. Maar de immense hoeveelheid noteringen is verbijsterend.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:57 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Cirkel verbreden misschien.
Coldplay doet het nog zeker bij de jeugd goed
Mede door de platte productie doet het me ook niks.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nah, het is zo slecht geproduceerd dat het echt zo plat is dat het nergens meer naar klinkt. Geen diepte, het is helemaal niets. Krijg er letterlijk oorpijn van.
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef glittertje39 het volgende:
het topic is niet meer wat het vroeger was....coldplay liefhebbers
Alleen de commerciële muziek. Genoeg nieuwe muziek dat niet zo plat is geproduceerd gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 09:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mede door de platte productie doet het me ook niks.
Maar ja, dat is wel hoe het tegenwoordig 'hoort'.
ik ben zo blij dat mijn favoriete band stronteigenwijs is en gewoon muziek maakt die zij willen maken. Ongeacht of ze er succes mee hebben.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
mwa, live to tell heb ik op gestemd dus niet helemaal rukquote:Op woensdag 26 december 2018 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rob Stenders
Loudnesswarquote:Op woensdag 26 december 2018 09:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er zijn ergere uren. Ik heb een ernstig zwak voor Matthias Reim.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rob Stenders
Ik ken er wel een aantal, dat zijn mensen die geen grote muziekliefhebbers zijn, maar af en toe muziek luisteren of onderweg enzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die helemaal idolaat is van U2, Coldplay of Blof. Wie zijn toch die mensen die denken dat die bands tientallen klassiekers hebben geproduceerd?
Als ik dan de tegenwoordige Coldplay hoor, zijn ze dus stokdoof aan hun producing te horenquote:Op woensdag 26 december 2018 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat mijn favoriete band stronteigenwijs is en gewoon muziek maakt die zij willen maken. Ongeacht of ze er succes mee hebben.
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:58 schreef peaceman het volgende:
1661 Life In Technicolor ii Coldplay![]()
1660 Liquid Spirit (Claptone Remix) Gregory Porter![]()
1659 Poker Face Lady Gaga![]()
1658 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram![]()
1657 Get Ready Rare Earth![]()
1656 Amsterdam Coldplay![]()
1655 Sex Machine James Brown![]()
1654 Later Als Ik Groter Ben Bløf![]()
1653 Virtual Insanity Jamiroquai![]()
1652 In Your Eyes Peter Gabriel euhmm..
1651 I Want To Hold Your Hand Beatles![]()
1650 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel![]()
1649 Hier Bløf![]()
Klopt hoor, gewoon de wat kleinere bands en andere genres dan pop opzoeken.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen de commerciële muziek. Genoeg nieuwe muziek dat niet zo plat is geproduceerd gelukkig
je weet wat mijn favoriete band is toch? die zijn in elk geval niet doof.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik dan de tegenwoordige Coldplay hoor, zijn ze dus stokdoof aan hun producing te horen
Nou nou nou, dit soort opmerkingen raken hem wel in de Zieltjens hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:03 schreef nipeng het volgende:
Dacht dat die Stenders gast opgedonderd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |