abonnement Unibet Coolblue
pi_183977942
kak dat je even je keuken wil dweilen..... en dus vloer leeg haalt en net je wijn rek scheef op aanrecht zet..... gelukkg maar 1 stuk, maar wat een tering zooi en wat een lucht
tevens met scherven rapen sneetje in duim dus 2 x alles rood, mijn dag dit!
pi_183978058
Weekend *O* Tot het echt weekend is, want dan moet ik werken :P

Kerstvreugde in huizen gebracht door met een kerstmuts op te gaan werken ~:) En daarna verse broodjes halen bij de Lidl. Het dorp moet nog wennen aan de kerst openstelling, er waren twee klanten _O-

Nu de rest van de dag bankhangen. Gisteren kerst gedineerd met de familie. Al in al van half 3 tot half 10 aan tafel gezeten (met pauzes voor spelletjes etc). Het domme spelletje wat in de Christmas crackers zat bleek een onverwachte hit. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183978070
Go Annies en ongewenste aanrakingen zijn zeer onbeleefd. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183978331
Brunch op. Wijn bij brunch. Prima schoonouders
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183978472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het met zieke kwak :* ziek zijn is kut, ziek met kerst lijkt me zwaar kut
Het gaat een stuk beter! Vannacht om 1 uur werd ik wakker en was de misselijkheid ineens weg. Exact 24u geduurd dus, ws iets verkeerds gegeten (pech dan, want de andere twee mensen die de 24e hetzelfde hebben gegeten hadden nergens last van).

Heb gisteren in totaal een uur of 20 geslapen denk ik, en vanmorgen weer gewoon ontbeten. O+

Kerst poging 2! Lief dat je t vraagt!
Kwak
pi_183978557
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2018 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is waar, maar het heeft een hoog #metoo gehalte :+.

Kinderkamer meubels worden Stokke meubels.
Oh ik vind die Stokke bedjes zoooo mooi. O+
Kwak
pi_183978599
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het gaat een stuk beter! Vannacht om 1 uur werd ik wakker en was de misselijkheid ineens weg. Exact 24u geduurd dus, ws iets verkeerds gegeten (pech dan, want de andere twee mensen die de 24e hetzelfde hebben gegeten hadden nergens last van).

Heb gisteren in totaal een uur of 20 geslapen denk ik, en vanmorgen weer gewoon ontbeten. O+

Kerst poging 2! Lief dat je t vraagt!
Gewoon morgen ook nog kerst vieren *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183978621
Fijn dat je je wat beter voelt, Kwak! ^O^
'Kerst poging 2' is hier opnieuw uitgesteld. :') Nu even onderweg naar mijn belabberde broertje met thee, brood en soep. Zo weer naar huis om J. en Günther in te stoppen voor een dutje. Mijn mams bij een vriendin van haar geparkeerd die vandaag ook geen plannen had en die gaan zo aan een likeurtje en de al voorbereide hapjes.
En dan zelf maar eens onderuit op de bank gare kerstfilms kijken en in alle rust wat leuks bakken. Ik vind het wel wat hebben zo. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183978627
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend *O* Tot het echt weekend is, want dan moet ik werken :P

Kerstvreugde in huizen gebracht door met een kerstmuts op te gaan werken ~:) En daarna verse broodjes halen bij de Lidl. Het dorp moet nog wennen aan de kerst openstelling, er waren twee klanten _O-

Nu de rest van de dag bankhangen. Gisteren kerst gedineerd met de familie. Al in al van half 3 tot half 10 aan tafel gezeten (met pauzes voor spelletjes etc). Het domme spelletje wat in de Christmas crackers zat bleek een onverwachte hit. :+
Oh was dat zo’n soort “wie ben ik?” / 20 questions? Daar hebben wij een keer de slappe lach van gehad aan de kersttafel O+ mijn pa was Harry Potter maar dat kent hij niet _O-

@lie oh nee! Wat een ellende!!
Kwak
pi_183978639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:40 schreef minilot het volgende:
Fijn dat je je wat beter voelt, Kwak! ^O^
'Kerst poging 2' is hier opnieuw uitgesteld. :') Nu even onderweg naar mijn belabberde broertje met thee, brood en soep. Zo weer naar huis om J. en Günther in te stoppen voor een dutje. Mijn mams bij een vriendin van haar geparkeerd die vandaag ook geen plannen had en die gaan zo aan een likeurtje en de al voorbereide hapjes.
En dan zelf maar eens onderuit op de bank gare kerstfilms kijken en in alle rust wat leuks bakken. Ik vind het wel wat hebben zo. :7
Ziekenboegkerst -O-
Maar flexibiliteit FTW ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183978647
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gewoon morgen ook nog kerst vieren *O*
Die stond al op de planning (gescheiden schoonouders). Kerstdag 4 moet J weer werken ;( maar dan ga ik denk ik lekker een dagje uit met Melba ofzo

@mini ook sterkte met de ziekenboeg!
Kwak
pi_183978653
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh was dat zo’n soort “wie ben ik?” / 20 questions? Daar hebben wij een keer de slappe lach van gehad aan de kersttafel O+ mijn pa was Harry Potter maar dat kent hij niet _O-

@lie oh nee! Wat een ellende!!
Ja, exact! Hier hadden we bij mijn vader Ali B opgeplakt. Zelfde effect _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183978710
Annies, yay voor kinderkamer! Link naar de meubeltjes? O+

Ik ben zelf achteraf wel blij dat onze babykamershizzle grotendeels van Marktplaats en de kringloop kwam, aangezien het in de praktijk vooral de babyverschoonkamer is en Günther er in een jaar tijd precies nul minuten geslapen heeft. :7 Wel erg mijn best gedaan op en geld uitgegeven aan wat er aan verfbanen en puik behang op de muren zit, maar dat is op de gok dat de knakker dat nog minstens tot z'n elfde tof vindt. oO<
Let me see you stripped down to the bone
pi_183978723
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
@lie oh nee! Wat een ellende!!
eerste dweil erdoor.... was in de machine met handdoek die voor handen was.....
niks aan de hand, het ruikt vooral behoorlijk alcoholisch en had graag gezogen voor dweilen, nu allemaal zo dubbel en moet de scherven ergens laten.... kijk voorop tegen morgen denk ik en ben behoorlijk sjaggo.... net vrij gevraagd voor vrijdag (schijnt druk te worden en normaal mn TL vrij, maar gaat al dr charme thuis in de strijd gooien omdat ze het mij gunt (normaal is ze zelf op vrijdag vrij).... we shall see en ik heb eventueel troef achter de hand die mij kan opvangen, maar vertel ik dr nog niet[....

mijn liefie moet vroeg vliegen op bari en is eerste dag dat zwartjoekel dan zonder andere honden is en alleen thuis dus.... lastig
  woensdag 26 december 2018 @ 12:45:55 #140
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183978726
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:44 schreef minilot het volgende:
Annies, yay voor kinderkamer! Link naar de meubeltjes? O+

Ik ben zelf achteraf wel blij dat onze babykamershizzle grotendeels van Marktplaats en de kringloop kwam, aangezien het in de praktijk vooral de babyverschoonkamer is en Günther er in een jaar tijd precies nul minuten geslapen heeft. :7 Wel erg mijn best gedaan op en geld uitgegeven aan wat er aan verfbanen en puik behang op de muren zit, maar dat is op de gok dat de knakker dat nog minstens tot z'n elfde tof vindt. oO<
Het kind gaat op dag 1 gewoon in de eigen kamer. Ik heb geen zin om een kind in bed te hebben.
pi_183978802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:45 schreef liedetector het volgende:

[..]

eerste dweil erdoor.... was in de machine met handdoek die voor handen was.....
niks aan de hand, het ruikt vooral behoorlijk alcoholisch en had graag gezogen voor dweilen, nu allemaal zo dubbel en moet de scherven ergens laten.... kijk voorop tegen morgen denk ik en ben behoorlijk sjaggo.... net vrij gevraagd voor vrijdag (schijnt druk te worden en normaal mn TL vrij, maar gaat al dr charme thuis in de strijd gooien omdat ze het mij gunt (normaal is ze zelf op vrijdag vrij).... we shall see en ik heb eventueel troef achter de hand die mij kan opvangen, maar vertel ik dr nog niet[....

mijn liefie moet vroeg vliegen op bari en is eerste dag dat zwartjoekel dan zonder andere honden is en alleen thuis dus.... lastig
Dikke :*
  woensdag 26 december 2018 @ 12:50:49 #142
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183978825
@Lonaa je leuke jurk _O- :o
pi_183978856
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het kind gaat op dag 1 gewoon in de eigen kamer. Ik heb geen zin om een kind in bed te hebben.
Günther belandde pas na een half jaar tussenin. :Y Eerst apart bedje op onze slaapkamer. Nooit vooraf zo gepland hoor, maar wel zo gelopen. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183978869
En de Annieskip :o
Moest meteen denken aan de film die we gister zagen 'de Wilde stad'.
Die meeuwen die babymeerkoetjes zo hop uit het water van de gracht jatten }:|
pi_183978886
Knuffel voor lie :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_183979046
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Nope

Nog dooiere boel dan de rest van de regio :+
Jonge. Kloosterboer
pi_183979438
Mooie foto Frant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')