Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me met de wetenschap van nu wel een beetje dat ik voor TWOD op Under The Pressure heb gestemd, overigens. Volgend jaar een herkansing.
nou sowieso was het een pittige setlist.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street Spirit had ik er nog wel bij willen hebben ja.
Heb ik twee keerquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nummers uit mijn stemlijst. Het is alsof God het had gewild.
Als je het zo lief vraagt ....quote:
Die hadden ze juist wel gespeeld toch? Alleen geen Creep.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street Spirit had ik er nog wel bij willen hebben ja.
nee, de gedichten moeten wel te begrijpen zijn.quote:
Holding On en Thinking Of A Place doen me meer.quote:
nou.. dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Ik heb ook niet op UTP gestemd, prima verder maar niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Holding On en Thinking Of A Place doen me meer.
quote:
Wel op BKS, niet op Werchter.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die hadden ze juist wel gespeeld toch? Alleen geen Creep.
Ik had dit natuurlijk aan zien kunnen komenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou.. dat lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik laat dat maar aan iemand anders over denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
RAPE MEEEEEEEEEEE RAPEE MEEEEEEEEEE AAAHHHH RAPE MEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |