abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183959408
Trump liet zondag via Twitter weten dat hij een "lang en productief" telefoongesprek met Erdogan had gehad over de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Syrië.

Wat moet ik me bij een productief telefoongesprek voorstellen :?

wat werd er geproduceerd?
  Moderator dinsdag 25 december 2018 @ 13:29:04 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183959510
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Beathoven het volgende:
Trump liet zondag via Twitter weten dat hij een "lang en productief" telefoongesprek met Erdogan had gehad over de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Syrië.

Wat moet ik me bij een productief telefoongesprek voorstellen :?

wat werd er geproduceerd?
Als Trump erbij betrokken was dan was de productie bullshit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183959586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als Trump erbij betrokken was dan was de productie bullshit.
Mogelijk ja

De lengte van het gesprek valt wel te verklaren doordat er bij Erdogan altijd een tolk bij zit.
pi_183959610
Allebij haantjes, allebij winnaars dus.
Resultaat is weer nul.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183959881
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Beathoven het volgende:
Trump liet zondag via Twitter weten dat hij een "lang en productief" telefoongesprek met Erdogan had gehad over de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Syrië.

Wat moet ik me bij een productief telefoongesprek voorstellen :?
Wat je ook bedenkt dat zou het kunnen zijn
Wat hier ook geschreven wordt, dat zou het kunnen zijn. Wellicht hebben ze samen wel op de WC gezeten en hebben ze bepaald hoe lang hun drol is in de pot.
quote:
wat werd er geproduceerd?
heel veel woorden, een dikke drol en schoon water om door te spoelen (hoop ik).

Misscihen hebben ze wel gemeten hoe lang hun leuter is en hoe vaak deze om de wereld gaat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_183960073
Dat Trump zich omver heeft laten lullen door Erdo, die dit keer toch echt echt echt belooft om ISIS wel af te maken (en zich niet stiekem voornamelijk op de Koerden focust) zodat Trump zijn lui wel terug kan trekken?

Ik vraag me dan ook af wat de Trump-fanboys hier van vinden, daar minder stabiliteit in die regio me niet echt bevorderlijk lijkt voor het afnemen van de vluchtelingenstromen waar dezelfde users zo'n hekel aan hebben.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator dinsdag 25 december 2018 @ 14:08:46 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183960500
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mogelijk ja

De lengte van het gesprek valt wel te verklaren doordat er bij Erdogan altijd een tolk bij zit.
Arme tolk. Je zal toch maar Trumps onsamenhangende gebrabbel moeten vertalen zonder op staande voet ontslagen te worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183967610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 14:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Arme tolk. Je zal toch maar Trumps onsamenhangende gebrabbel moeten vertalen zonder op staande voet ontslagen te worden.
Ja, inderdaad; die tolk heeft alvast een kutkerst.
pi_183971555
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Beathoven het volgende:
Trump liet zondag via Twitter weten dat hij een "lang en productief" telefoongesprek met Erdogan had gehad over de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Syrië.

Wat moet ik me bij een productief telefoongesprek voorstellen :?

wat werd er geproduceerd?
Vraag het Obama:

PRESIDENT OBAMA: Well, I just came out of a long day of meetings, so I just heard about some of this. But I have seen some of those colorful statements in the past, and so, clearly, he’s a colorful guy. And what I’ve instructed my team to do is to talk to their Philippine counterparts to find out is this, in fact, a time where we can have some constructive, productive conversations. Obviously, the Filipino people are some of our closest friends and allies, and the Philippines is a treaty ally of ours. But I always want to make sure that if I'm having a meeting that it's actually productive and we're getting something done.
https://obamawhitehouse.a(...)ama-after-g20-summit
pi_183971658
Wat er wordt geproduceerd?: Niks. Maar niemand beweert ook dat er iets geproduceerd is. Deze verwarring is veroorzaakt door de achterlijke Nederlandse media die een Engelse uitdrukking letterlijk vertaalt.
  woensdag 26 december 2018 @ 00:43:03 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_183971768
Een nuttig telefoongesprek
  woensdag 26 december 2018 @ 11:15:29 #12
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183976853
Een telefoongesprek waarbij één persoon (vooral de dominante) zijn zin heeft gehad, dat gaat krijgen of de onderdanige gelegenheid wat mocht raaskallen voor de eigen bühne.

Net zoiets als win win-win situatie (and who's fucked).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_183978494
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Beathoven het volgende:
Trump liet zondag via Twitter weten dat hij een "lang en productief" telefoongesprek met Erdogan had gehad over de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Syrië.

Wat moet ik me bij een productief telefoongesprek voorstellen :?

Erdo vroeg hem of hij nog in zijn eigen ideeën gelooft. Toen Trump daarop bevestigend antwoordde vertelden Erdo hem dat dat wel een beetje ‘marginaal’ is.
pi_183995429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja, inderdaad; die tolk heeft alvast een kutkerst.
De tolk van Erdogan viert kerst?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183995436
Verder verkapt Trump-bash topic. :') Kunnen jullie niet ergens een centraal Trump-bash topic organiseren?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183995461
Hoe onnozel/onproductief/waanzinnig/dubieus/kwaadaardig het gesprek van Trump ook was met Erdogan: 1 ding is zeker, nooit zal hij op dat gebied de smerige gesprekjes van Nederland en de EU met Erdogan overtreffen qua smerigheid. Wat Nederland en EU allemaal getolereerd hebben van Erdogan is zo smerig dat geen tien Trumps dat kunnen overtreffen.
pi_183995516
Ja, dat ware mooie tijden. Erdogan kon Koerden bombarderen, demonstranten vermoorden, journalisten opsluiten, mensen martelen , maakte allemaal niet uit voor de EU en Nederland. Hij werd zelfs beloond doordat 90% van de eisen voor visumvrij reizen genegeerd werden om Turkije dichter bij de EU te binden. Nu nog is Turkije kandidaat EU-lid ondanks het misdadige gedrag van Erdogan. Ja, dat waren enorme productieve gesprekjes tussen de EU en Erdogan, vooral voor Erdogan.

Het is te hopen dat Trump wat slimmer is.
pi_183995533
Rutte zal ook wel wat productieve gesprekjes met Erdogan gehad hebben. Of beter gezegd, Erdogan zal ook wel wat productieve gesprekjes met Rutte gehad hebben. Niet voor niks steunde Nederland de aan Turkije gelinkte Jabhat al-Shamiya-militie die het vooral op Koerden gemunt hadden.
pi_183995578
Laten we ook onze jongens van de Sultan Murad Division niet vergeten. Oke ze deden een beetje aan uitmoorden en martelen maar het blijven nog steeds onze jongens want Nederland steunde deze aan Turkije gelieerde terreurgroep. Daar zullen ook heel wat mooie productieve gesprekjes tussen Rutte en Erdogan vooraf aan gegaan zijn.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 27 december 2018 @ 06:55:46 #20
408813 crew  trein2000
pi_183995584
Vraag lijkt me beantwoord
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')