Hoeze moet je plassen en wacht je op Coldplay?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:23 schreef tompsv18 het volgende:
Lang wachten op het eerste Coldplay-nummer zeg
Ik vind bijna alles wel goed van hem!quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:23 schreef Persefoneia het volgende:
Bruce, ik vind het niet echt geweldig. Heb er niets mee helaas.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bruce heeft best goede nummers, maar tegelijkertijd vind ik hem ook wel erg overhyped...
Geen Jungleland? Geen State Trooper?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce heeft naast The River niks bijzonders voor mij. Ik vind het allemaal een beetje cola zonder prik.
Neejoh, maar dan gaat iedereen hier weer zeuren. Mooi manquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoeze moet je plassen en wacht je op Coldplay?
Ik tot Dancing in the Dark, daarna is het een beetje hit or miss.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wel goed van hem!
Jungleland duurt 5 minuten te lang voor mij. State Trooper kan ik me even niet herinneren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Geen Jungleland? Geen State Trooper?
Op het Malieveld toen 3.5u, was echt genietenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat concerten van Bruce wel leuk zijn, die energie, maar nee, ik hoef het niet te horen, en zeker dit geneuzel niet
Zeuren kan ook op de toilet. Als ik moet schijten wacht ik gewoon op een blok van 2 nummers achter elkaar die kut zijn, of als Gijs gaat lullen, maar dan heb je zelfs tijd om uitgebreid te douchen en dan mis je nog niksquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neejoh, maar dan gaat iedereen hier weer zeuren. Mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |