Jij hebt nog met zwart/wit licht?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:28 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet via het knopje ambilight. Die van mij is inmiddels 5 jaar oud, misschien te oud?
ja leuk duo!quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik Jan Willen samen met KidV ook wel erg leuk vind in de ochtend en het bevalt me beter dan Ekdom.
Ik was gisteren nog in Nijmegen! Geslapen in mn oude studentenstadquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn tweet is ook al in beeld geweest...
Die kan ik ook weer afvinken
Ja echt leuk duo. Ik luister nu ‘s morgens ook weer radio. Dat deed ik niet meer met Gerard op de radio.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik Jan Willen samen met KidV ook wel erg leuk vind in de ochtend en het bevalt me beter dan Ekdom.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me even begeven naar de keuken. We hebben afgesproken om om 10:00 uur te gaan kerstontbijten. Moet het wel klaar staan natuurlijk.
Wat een stad hé.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Nijmegen! Geslapen in mn oude studentenstad
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het feestje gaat gewoon door, ondanks mijn oude tv
Niet elk saai, vervelend nummer is vrouwenmuziek hoor.quote:
Ik vind KidV vaak iets te gayquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk. Concert van Clean Pete in Roosje gedaan, daarna Maxim en Blauwe Handquote:
Clean Pete is leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk. Concert van Clean Pete in Roosje gedaan, daarna Maxim en Blauwe Hand
Mijne is nog veel ouderquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het feestje gaat gewoon door, ondanks mijn oude tv
Het is een van de vele vrouwen die nieuw/terug in de lijst is, zodoendequote:Op dinsdag 25 december 2018 09:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet elk saai, vervelend nummer is vrouwenmuziek hoor.
Maar dit waarschijnlijk wel, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |