I know, sindsdien hebben weinig mensen nog wat van hem vernomen. Toch moet ik bij dit nummer aan zijn ochtendshow denken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die mocht te weinig zijn eigen commerciele programma's aanprijzen dus die is maar naar elders vertrokken.

Hij zit al lekker in spanjequote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eerste vrije kerst sinds jaren voor hem

linkse boomknuffelende deugmensenquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef cafca het volgende:
Normaal ben ik als linkse boomknuffelende deugmens niet zo'n voorstander van diesel, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering

Wij hebben een knopje op de afstandsbediening “Ambilight”. Als je daarop drukt, kun je het instellen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb ook ambilight

ja beidequote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef alopio het volgende:
Nog iets moois gemist het eerst uur, of iets verschrikkelijks?

Hij maakt toch echt t ochtendprogramma bij het binnenkort No 1-station van NLquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
I know, sindsdien hebben weinig mensen nog wat van hem vernomen. Toch moet ik bij dit nummer aan zijn ochtendshow denken.

Alleen maar fantastische nummersquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef alopio het volgende:
Nog iets moois gemist het eerst uur, of iets verschrikkelijks?

Dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:28 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet via het knopje ambilight. Die van mij is inmiddels 5 jaar oud, misschien te oud?

Had niet anders verwachtquote:

De versie met Professor Green is dan ook beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Dit vind ik echt van die talentenjachten-auditie-muziek.

Ja ik moet zeggen dat ik Jan Willen samen met KidV ook wel erg leuk vind in de ochtend en het bevalt me beter dan Ekdom.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mis Gerard Ekdom niet![]()
![]()
![]()
Jan Willem is zoveel leuker![]()
![]()

ach ze kan best goed zingen, maar waarom wij dat nu perse moeten weten....quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Dit vind ik echt van die talentenjachten-auditie-muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |