Het duurde wel lang.quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gerrit mocht niet naar Franny kijken van Timmy
Gerrit: er kijken 700.000 mensen naar haarquote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gerrit mocht niet naar Franny kijken van Timmy
Die gast is sickquote:Op zondag 23 december 2018 19:58 schreef yaello het volgende:
Franny was zich aan het omkleden, Tim bijna boos op Gerrit omdat hij zich even omdraaide. Zo bezitterig die Tim. Ik zou rennen als ik Franny was, doodeng
Alsof die gasten er een punt van makenquote:Op zondag 23 december 2018 19:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen vonden de standhouders dat geen enkel probleem en ging alleen Christel over haar vergane glorie nekje, waar onze intrigant natuurlijk op insprong
Ik denk ik vul je even aan.
Ik wilde zien of je zou kapen en dan zou ik onze nieuwe mod Soulraven verzoeken om de boel te verwijderen omdat ik een nieuwe titel wilde .....quote:
Werd uiteindelijk een heel leeg stukje markt slechte actie dus. zo gaan we niet met de kraamhouders omquote:Op zondag 23 december 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof die gasten er een punt van maken
Dat had ze met liefde gedaan.quote:Op zondag 23 december 2018 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde zien of je zou kapen en dan zou ik onze nieuwe mod Soulraven verzoeken om de boel te verwijderen omdat ik een nieuwe titel wilde .....
Ja dat mormel Lotus wilde dat zelfquote:Op zondag 23 december 2018 20:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Werd uiteindelijk een heel leeg stukje markt slechte actie dus. zo gaan we niet met de kraamhouders om
Heb haar nooit horen zeggen dat ze onzeker is over haar lichaamquote:Op zondag 23 december 2018 20:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Franny loopt in BH waar gerrit bij is maar ze is onzeker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |