abonnement Unibet Coolblue
pi_183927496
@Kaatje, de kalfsragout van de AH heeft een niet zo'n fijn 'na' smaakje. Die van de Unox is prima! Beetje peper erdoor en :9
pi_183927501
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoewel, als ik dat tongetje in een bed gelegd had, was dat vast een stuk minder vermoeiend en langdurig geweest }:|
Bij jou ook al?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183927511
En verder voel ik me soms ook stokoud in dit topic.
Maar ja... dat ben ik ook *)
pi_183927547
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:21 schreef Bluezz het volgende:
@Kaatje, de kalfsragout van de AH heeft een niet zo'n fijn 'na' smaakje. Die van de Unox is prima! Beetje peper erdoor en :9
De opmerking kwam van iemand die weet dat ik zoveel mogelijk zelf maak (en dat graag eet). Daarom stond ik er nogal van te kijken.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 23 december 2018 @ 20:24:12 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183927568
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:21 schreef Bluezz het volgende:
En verder voel ik me soms ook stokoud in dit topic.
Maar ja... dat ben ik ook *)
O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183927569
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

De opmerking kwam van iemand die weet dat ik zoveel mogelijk zelf maak (en dat graag eet). Daarom stond ik er nogal van te kijken.
Tegen zelfmaak kan geen blik tegenop natuurlijk!

Kan je weer een beetje normaal lopen?
pi_183927586
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij jou ook al?
Het vooruitzicht op cadeaus is altijd een goede reden om lekker uit je pannetje te gaan. Bij jou?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 23 december 2018 @ 20:25:01 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183927593
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:21 schreef Bluezz het volgende:
@Kaatje, de kalfsragout van de AH heeft een niet zo'n fijn 'na' smaakje. Die van de Unox is prima! Beetje peper erdoor en :9
Unox of AH: net zo erg toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183927619
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoewel, als ik dat tongetje in een bed gelegd had, was dat vast een stuk minder vermoeiend en langdurig geweest }:|
Ik heb mijn twee tongetjes in een hete pan gegooid. Ging prima. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183927625
We hebben een goede vlucht gehad en nu aan het toekijken hoe schzus de kerstboom versiert. Ik merkte op dat we morgen maar niet over politiek moesten praten en alleen over eten en het weer. Maar toen kwam er een stortvloed aan protest, want blijkbaar als je het over het weer gaat hebben dan is het gesprek binnen 3 seconden beland bij het klimaat. Ze geloven namelijk ook niet in klimaatverandering. Dus..... geen gesprek over het weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183927644
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tegen zelfmaak kan geen blik tegenop natuurlijk!

Kan je weer een beetje normaal lopen?
Ik voel me af en toe ook wel wat oud ja (en dat ben ik ook)

Ja, het lopen gaat best goed. Oefeningen doen ook weer, maar wel op een lagere hoogte (rare combi dit). Moet wel rustig lopen en er een beetje bij nadenken hoe ik loop, maar van de 2-8 weken die er voor staan haal ik gelukkig bij lange na de 8 niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183927672
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:26 schreef Isabeau het volgende:
We hebben een goede vlucht gehad en nu aan het toekijken hoe schzus de kerstboom versiert. Ik merkte op dat we morgen maar niet over politiek moesten praten en alleen over eten en het weer. Maar toen kwam er een stortvloed aan protest, want blijkbaar als je het over het weer gaat hebben dan is het gesprek binnen 3 seconden beland bij het klimaat. Ze geloven namelijk ook niet in klimaatverandering. Dus..... geen gesprek over het weer.
Boeken? Films? TV series? Eten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183927707
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het vooruitzicht op cadeaus is altijd een goede reden om lekker uit je pannetje te gaan. Bij jou?
Moe. Tik gehad van de afgelopen tijd.
Vrouw deed m per ongeluk pijn met een velletje tussen de rits en hij raakt dan in paniek en denkt dat het met opzet was en dat ze m stom vindt en hem altijd pijn wil doen en draaaaaaamaaaaaaa.

Cadeaus? Kerst?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183927745
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:26 schreef Isabeau het volgende:
We hebben een goede vlucht gehad en nu aan het toekijken hoe schzus de kerstboom versiert. Ik merkte op dat we morgen maar niet over politiek moesten praten en alleen over eten en het weer. Maar toen kwam er een stortvloed aan protest, want blijkbaar als je het over het weer gaat hebben dan is het gesprek binnen 3 seconden beland bij het klimaat. Ze geloven namelijk ook niet in klimaatverandering. Dus..... geen gesprek over het weer.
Dit is de goeie schoonzus?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183927775
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Moe. Tik gehad van de afgelopen tijd.
Vrouw deed m per ongeluk pijn met een velletje tussen de rits en hij raakt dan in paniek en denkt dat het met opzet was en dat ze m stom vindt en hem altijd pijn wil doen en draaaaaaamaaaaaaa.

Cadeaus? Kerst?
Ach, kereltje. Ja, morgen bij mijn ouders een cadeautje. En dat is spannend en leuk en anders dan anders en stuiter en...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183927825
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:26 schreef Isabeau het volgende:
We hebben een goede vlucht gehad en nu aan het toekijken hoe schzus de kerstboom versiert. Ik merkte op dat we morgen maar niet over politiek moesten praten en alleen over eten en het weer. Maar toen kwam er een stortvloed aan protest, want blijkbaar als je het over het weer gaat hebben dan is het gesprek binnen 3 seconden beland bij het klimaat. Ze geloven namelijk ook niet in klimaatverandering. Dus..... geen gesprek over het weer.
O help :X Praten over eten dan maar?
Spoilers!
pi_183927829
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ach, kereltje. Ja, morgen bij mijn ouders een cadeautje. En dat is spannend en leuk en anders dan anders en stuiter en...
Alsof er een pilletje in zit :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183927880
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

O help :X Praten over eten dan maar?
Misschien drank nog een optie? >:)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2018 @ 20:39:04 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183927972
Maar het hebben over sport dan? :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183928021
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Moe. Tik gehad van de afgelopen tijd.
Vrouw deed m per ongeluk pijn met een velletje tussen de rits en hij raakt dan in paniek en denkt dat het met opzet was en dat ze m stom vindt en hem altijd pijn wil doen en draaaaaaamaaaaaaa.

Cadeaus? Kerst?
O+ Son O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183928061
Ik lig weer treurig alleen te grinniken om Son die me bij een bezoek aan O+ V O+ consequent "de bezoeker" bleef noemen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 december 2018 @ 20:44:17 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183928140
:W

Het voegen van de tegels ging vandaag niet helemaal zoals ik wilde.. :X

Verder staan de stoofpeertjes en de ossenstaart bouillon op..

Je met de voetjes omhoog M:I 2 kijken.. gister 1 gezien.. de rest is het vermaak van de kerstdagen 2018 ^O^

En Isa.. succes! Welk boek is het uiteindelijk geworden?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 23 december 2018 @ 20:45:23 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183928165
Mooi, mijn schatje komt hierheen en blijft slapen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183928180
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig weer treurig alleen te grinniken om Son die me bij een bezoek aan O+ V O+ consequent "de bezoeker" bleef noemen :D
Ik grinnik nu mee. Maakt dat het minder treurig?

Wil de bezoeker ook wat drinken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183928187
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi, mijn schatje komt hierheen en blijft slapen :)
Waarom :') ?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')