abonnement Unibet Coolblue
pi_183922840
Is er een manier om 300+ bewaarde mails in 1 keer door te sturen naar een ander mail adres
pi_183922889
Ik heb dit ooit gedaan door beide accounts toe te voegen in mijn mailclient (thunderbird) en dan de emails gewoon kopiėren /plakken of gewoon slepen.

Valt alleen niet onder de definitie van doorsturen. Maar je emails behouden wel al hun oorspronkelijke eigenschappen, bij doorsturen staat de datum op de dag van sturen en is de afzender je oude adres.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2018 17:07:56 ]
pi_183939648
Wil je een antwoord, zal je iets duidelijker moeten zijn.
hangt eraf wat kan waar jij je mails leest en opslaat is dat op je pc, lees je alles via websites.
geef eens wat details
pi_184029375
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 13:41 schreef spoorrails het volgende:
Wil je een antwoord, zal je iets duidelijker moeten zijn.
hangt eraf wat kan waar jij je mails leest en opslaat is dat op je pc, lees je alles via websites.
geef eens wat details
Nou ik lees mails via de email app op mn note 4 en soms op de Windows 10 app en soms online op een website van hotmail maar dit is egt teveel om 1 voor 1 door te sturen naar een ander mail adres ik sla nooit wat op op mn lappy
pi_184029402
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb dit ooit gedaan door beide accounts toe te voegen in mijn mailclient (thunderbird) en dan de emails gewoon kopiėren /plakken of gewoon slepen.

Valt alleen niet onder de definitie van doorsturen. Maar je emails behouden wel al hun oorspronkelijke eigenschappen, bij doorsturen staat de datum op de dag van sturen en is de afzender je oude adres.
Ah thanks very handig feitje daar ..
pi_184029589
als je een hotmail/ outlook.com / live mailadres hebt of wathever via microsoft als particulier.
dan zou je de email synchronisatie functie kunnen proberen. :)

https://outlook.live.com/owa/?path=/options/connections
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')