abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 december 2018 @ 01:24:38 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184021021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
:r die omelet :r
Lekker vet toch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184021032
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Lekker vet toch?
Ik ben er nog steeds niet uit of ze het echt lekker vinden zo of dat ze doen wat ouders doen en gewoon liegen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184021393
Danny Deijs gaat even los op de site van "een huis vol"

Danny Deijs raadt De Deijsjes - Een Huis Vol niet aan.
8 oktober ·
Walgelijke gedrag van marcel deijs, hij houdt meer van ze bier dan van ze kinderen, mensen het is tijd dat jullie erachter komen wat voor een afschhuwelijke man er achter dit masker zit, hoe hij zijn kinderen behandeld, disrespect, vernederen, chanteren, respectloos en vooral associaal. Heb hier genoeg bewijs van want marcel heeft mij en me kinderen zo naar behandeld , hoop dat mensen dit allemaal krijgen te lezen
4 opmerkingen
22

Daphne de Koning Denk dat iedereen dat wel weet Sinds hij op tv is geweest denk hij dat hij wereldberoemd is

Corine Lankman Is Marcel je vader?
· 9 w
Danny Deijs
Danny Deijs Zo noemen ze zoiets ja😬😬
· 9 w
Corine Lankman
Corine Lankman Danny Deijs ziet er zo gezellig uit op tv
· 9 w
Danny Deijs
Danny Deijs Corine Lankman wuahahahahha jaa indd😂😂 op tv ziet alles er heel anders uit dan dat t in werkelijkheid is💪🏻
· 9 w
Louisa Adriana Visser
Louisa Adriana Visser Verbaasd me helemaal niks Danny Deijs, maar dat je dit naar buiten brengt,😱 iedereen was altijd helemaal vol van jullie en je ouders /vader 😇, ach ja, schijn bedriegt
1
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 7 w
Roëlla Hellings
Roëlla Hellings Wat erg maar hopelijk heb je wel een fijne band met je moeder en broers en zussen. Veel geluk met je eigen gezinnetje .Zoveel broers en zussen lijkt me wel leuk en gezellig als je ouder bent dus ik hoop dat jullie wel een fijn contact hebben , als…Meer bekijken
3

Schrijf een antwoord...

Roos Bakker
Roos Bakker Dat hadden veel mensen jaren geleden al door. Ik hoop dat je met de rest van je (schoon)familie een betere band hebt. Sterkte...
1
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2 w
Ingridt Deys
Ingridt Deys
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 3 d

En Ingridt plaatste er een paar dagen geleden een smiley onder maar ik weet niet wat die betekent of wat ze daarmee bedoelt.
pi_184022589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:45 schreef praadje het volgende:
Danny Deijs gaat even los op de site van "een huis vol"

Danny Deijs raadt De Deijsjes - Een Huis Vol niet aan.
8 oktober ·
Walgelijke gedrag van marcel deijs, hij houdt meer van ze bier dan van ze kinderen, mensen het is tijd dat jullie erachter komen wat voor een afschhuwelijke man er achter dit masker zit, hoe hij zijn kinderen behandeld, disrespect, vernederen, chanteren, respectloos en vooral associaal. Heb hier genoeg bewijs van want marcel heeft mij en me kinderen zo naar behandeld , hoop dat mensen dit allemaal krijgen te lezen
4 opmerkingen
22

Daphne de Koning Denk dat iedereen dat wel weet Sinds hij op tv is geweest denk hij dat hij wereldberoemd is

Corine Lankman Is Marcel je vader?
· 9 w
Danny Deijs
Danny Deijs Zo noemen ze zoiets ja😬😬
· 9 w
Corine Lankman
Corine Lankman Danny Deijs ziet er zo gezellig uit op tv
· 9 w
Danny Deijs
Danny Deijs Corine Lankman wuahahahahha jaa indd😂😂 op tv ziet alles er heel anders uit dan dat t in werkelijkheid is💪🏻
· 9 w
Louisa Adriana Visser
Louisa Adriana Visser Verbaasd me helemaal niks Danny Deijs, maar dat je dit naar buiten brengt,😱 iedereen was altijd helemaal vol van jullie en je ouders /vader 😇, ach ja, schijn bedriegt
1
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 7 w
Roëlla Hellings
Roëlla Hellings Wat erg maar hopelijk heb je wel een fijne band met je moeder en broers en zussen. Veel geluk met je eigen gezinnetje .Zoveel broers en zussen lijkt me wel leuk en gezellig als je ouder bent dus ik hoop dat jullie wel een fijn contact hebben , als…Meer bekijken
3

Schrijf een antwoord...

Roos Bakker
Roos Bakker Dat hadden veel mensen jaren geleden al door. Ik hoop dat je met de rest van je (schoon)familie een betere band hebt. Sterkte...
1
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2 w
Ingridt Deys
Ingridt Deys
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 3 d

En Ingridt plaatste er een paar dagen geleden een smiley onder maar ik weet niet wat die betekent of wat ze daarmee bedoelt.
Waar dan? Deze? https://www.facebook.com/Een-huis-vol-1542405216016557/

edit: Oh hier https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
Is Ingrid dan een ex of wat?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 08:00:20 ]
pi_184022739
Over wie gaat dit dan? Wie is Marcel Deijs?
pi_184022751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 07:56 schreef Bluezz het volgende:
Over wie gaat dit dan? Wie is Marcel Deijs?
Een of andere tokkiepa uit eerdere seizoenen die ik niet heb gezien
pi_184023236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:01 schreef TLC het volgende:
Als iemand had gezegd dat vader Buddenbroek een jaar of 55 was, had ik em geloofd.

Die man ziet er zo veel ouder uit dan 40.

Was ook wel een beetje pijnlijk bij de motorles he, toen die instructeur vroeg of ook de kleinkinderen erbij waren.

Respect trouwens voor Jay, in je uppie voor 5 kids zorgen _O_
Haha ja klopt. Wel een faal van die instructeur, nooit ervan uitgaan dat iemand oma/zwanger/ziek is. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184025246
Danny Deijs schreef onder een artikel over papa Jay dat dat tenminste wel een echte vader is die alles voor zijn kinderen doet.
pi_184025289
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:04 schreef Allyo het volgende:
Danny Deijs schreef onder een artikel over papa Jay dat dat tenminste wel een echte vader is die alles voor zijn kinderen doet.
en Danny is de zoon van die Marcel? en wie is Ingrid?
pi_184025565
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:06 schreef Chia het volgende:

[..]

en Danny is de zoon van die Marcel? en wie is Ingrid?
Uit de OP van deel 1:
quote:
De familie Deijs uit Amsterdam-Noord is eveneens een hecht gezin. In hun roze appartementje op vijf hoog hebben ze het heel gezellig samen.

Vader Marcel en moeder Ingridt runnen hier het gezin, bestaande uit: Peter (26), Stefan (24), Melissa (22), Danny (20, Remon (18), Samantha (16), Wesley (15), Kimberley (12), Chantal (10), Jeffrey (8), Naomi (6) en Jordy (1,5). De hele familie is dol op de jongste telg, die het syndroom van Down heeft.
Dat gezin inderdaad, pfff. Woonden in zo'n klein woningbouwflatje met teveel kinderen en gingen op een gegeven moment verhuizen. En alles draaide om Jordy.
pi_184026066
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uit de OP van deel 1:

[..]

Dat gezin inderdaad, pfff. Woonden in zo'n klein woningbouwflatje met teveel kinderen en gingen op een gegeven moment verhuizen. En alles draaide om Jordy.
Maar inmiddels is die vader dus gescheiden van Ingridtdt?
pi_184026074
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uit de OP van deel 1:

[..]

Dat gezin inderdaad, pfff. Woonden in zo'n klein woningbouwflatje met teveel kinderen en gingen op een gegeven moment verhuizen. En alles draaide om Jordy.
als je uitgaat van de fb van ingridt regeert koning jordi nog steeds
pi_184026205
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar inmiddels is die vader dus gescheiden van Ingridtdt?
Nee volgens mij zijn ze nog samen hoor. Vader Deijs had een FB fanpagina voor zijn gezin opgericht (of eigenlijk meer voor hemzelf en voor Jordi), en als je daar negatief sprak over hem werd je eruit gegooid.
pi_184026255
Van Ingridtdts fb
quote:
me kids maken mij gelukkig.mijn kids zijn me alles.de rest kan de pot op
:')

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:47 schreef Allyo het volgende:

[..]

Nee volgens mij zijn ze nog samen hoor. Vader Deijs had een FB fanpagina voor zijn gezin opgericht (of eigenlijk meer voor hemzelf en voor Jordi), en als je daar negatief sprak over hem werd je eruit gegooid.
Las op Viva wel dat hij daar ook een account had en telkens mad ging reageren _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 11:52:33 ]
pi_184028029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:49 schreef Chia het volgende:
Van Ingridtdts fb

[..]

:')

[..]

Las op Viva wel dat hij daar ook een account had en telkens mad ging reageren _O-
Ja, hij ging daar regelmatig uit zijn plaat als er kritiek kwam. En als hij erachter kwam wie je was werd je uit de groep gegooid. Hij keek inderdaad niet naar zijn kinderen om, alleen naar DJ. (DownJordy). Die kreeg een megafeest met zijn verjaardag met zanger, taart en alles maar bij verjaardagen van de andere kinderen werd er amper naar omgekeken. Waren wel lieve kinderen, rustiger dan de BB maar vergelijkbaar qua grauwe huidskleur/kleding ed. Ook geen sportclubjes maar met zijn 12en op een flatje driehoog achter. Nu ik erover nadenk en lees wat zijn zoon geschreven heeft bedenk ik me ineens dat de kinderen inderdaad best terugetrokken/timide reageerden.

[ Bericht 5% gewijzigd door praadje op 28-12-2018 13:22:18 ]
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:29:33 #117
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184028390
Met 14 op een flatje inderdaad, wat een hel moet dat zijn. Alsof je op een drukke verjaardag woont.

Die vader doet ook winacties op fb, kun je een meet en greet winnen :') en op die fb kwamen ook alleen foto's van die jongste, niet van die andere 11. Die werden nooit genoemd.
Of dan post hij een bericht dat hij ergens in de buurt is, en dan kan men winnen dat hij een kopje koffie komt drinken.
pi_184028591
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:59 schreef Physsic het volgende:
Hardop gelachen toen die vader niets bleek te weten van de school van zijn zoon. 🙊
gisteren trouwens ook weer toen het over sporten ging, moesten ze en ook even uitleggen hoe het zat dat die ene zoon niet verder kon met judo :')

komt zo onhandig over steeds
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:50:05 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184028938
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef JaneDoe het volgende:

gisteren trouwens ook weer toen het over sporten ging, moesten ze en ook even uitleggen hoe het zat dat die ene zoon niet verder kon met judo :')

komt zo onhandig over steeds
Hij heeft steeds wel een grote bek en kijkt steeds zeer bewust de camera in, maar in feite interesseren zijn kinderen dus hem weinig en laat hij veruit het meeste werk en de opvoeding over aan z'n vrouw.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:32:55 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_184030199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij heeft steeds wel een grote bek en kijkt steeds zeer bewust de camera in, maar in feite interesseren zijn kinderen dus hem weinig en laat hij veruit het meeste werk en de opvoeding over aan z'n vrouw.
Die het (begrijpelijk) niet alleen aan kan.
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:37:02 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_184030324
Dat roken moet ook klauwen met geld kosten.
Want pa rookt en in ieder geval de 2 oudste zonen.
Stel dat ze ieder 1 pakje per dag roken. Gaat aardig in papieren.

Ook leuk dat Thaila en Miguel de lessen betalen :+
Is dat niet gewoon broekzak-vestzak?

En clubjes is duur. Ik heb 1 dochter die paardrijdt en dat vind ik al aan de prijs.
7x hockey
Paardrijden
???
  vrijdag 28 december 2018 @ 17:50:31 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184035617
Idd aan de prijs, tennislessen zijn hier 323 per jaar en toneelles 325 geloof ik.
Dat komt voor 1 kind dus op zo'n 65 per maand dat er wel lessen zijn en dan laat ik het tennisracket en kleding maar even buiten beschouwing, voor toneelles heeft hij alleen zichzelf nodig qua materiaal :')
In de zomervakantie doen we dan een abonnement op het zwembad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184035800
Familiekorting :P
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:01:09 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184035904
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:57 schreef Chia het volgende:
Familiekorting :P
Dat wel weer, als ze allemaal hetzelfde doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184036808
Komt het vanavond nou weer niet? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:47:35 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184037065
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt het vanavond nou weer niet? :?
Nee, want schaatsen.
En de rest van de komende dagen ook niet.
Pas weer op woensdag 2 januari.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184037070
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt het vanavond nou weer niet? :?
Nope :') dit programma heeft altijd van die verkrachte uitzendschema's :r
quote:
Een Huis Vol, vanaf maandag 17 december om 19.20 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.

Uitzendschema
Uitzending 1 - maandag 17 december - 19.20 uur, NPO 1
Uitzending 2 - dinsdag 18 december - 19.00 uur, NPO 1
Uitzending 3 - woensdag 19 december - 19.00 uur, NPO 1
Uitzending 4 - donderdag 20 december -19.05 uur, NPO 1
Uitzending 5 - vrijdag 21 december - 19.05 uur, NPO 1
Uitzending 6 - maandag 24 december - 19.00 uur, NPO 1
Uitzending 7 - donderdag 27 december - 19.05 uur, NPO 1
Uitzending 8 - woensdag 2 januari - 19.05 uur, NPO 1
Uitzending 9 - donderdag 3 januari - 19.05 uur, NPO 1
Uitzending 10 - vrijdag 4 januari - 19.05 uur, NPO 1


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 18:48:07 ]
pi_184037249
Echt wat een mongolen die dat verzinnen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184037350
Weet iemand hoe dat zit met die au-pair van de Nagelkerkes? Zeiden ze bij het voorstellen in de eerste aflevering dat die een eigen kamer en badkamer had, maar verder zie je alleen die oppas op zaterdag en komen oma en opa op woensdag en vrijdag oppassen? Of was die au-pair er niet omdat het zomervakantie was ofzo :?
pi_184037417
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die au-pair van de Nagelkerkes? Zeiden ze bij het voorstellen in de eerste aflevering dat die een eigen kamer en badkamer had, maar verder zie je alleen die oppas op zaterdag en komen oma en opa op woensdag en vrijdag oppassen? Of was die au-pair er niet omdat het zomervakantie was ofzo :?
Dat snap ik ook niet helemaal, maar misschien is die er vooral voor na school doordeweeks en de kinderen naar training enz. brengen. En dan zijn er de faciliteiten dat een nachtje blijven ook een keer makkelijk kan.
pi_184037455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die au-pair van de Nagelkerkes? Zeiden ze bij het voorstellen in de eerste aflevering dat die een eigen kamer en badkamer had, maar verder zie je alleen die oppas op zaterdag en komen oma en opa op woensdag en vrijdag oppassen? Of was die au-pair er niet omdat het zomervakantie was ofzo :?
Misschien wil ze niet op tv? Vakantie kan natuurlijk ook..
pi_184039430
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal, maar misschien is die er vooral voor na school doordeweeks en de kinderen naar training enz. brengen. En dan zijn er de faciliteiten dat een nachtje blijven ook een keer makkelijk kan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien wil ze niet op tv? Vakantie kan natuurlijk ook..
Ja zou allebei kunnen idd.
Lees op FB ook nooit wat over haar, dus misschien dat ze liever anoniem blijft ja.
pi_184039844
Las op twitter dat de au-pair heel verlegen is en daarom liever niet op tv komt. Daarbij wordt er voornamelijk alleen gefilmd wanneer beide ouders er zijn.
pi_184044699
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:12 schreef Allyo het volgende:
Las op twitter dat de au-pair heel verlegen is en daarom liever niet op tv komt. Daarbij wordt er voornamelijk alleen gefilmd wanneer beide ouders er zijn.
Dankje ^O^
pi_184044852
Ik kijk nu de aflevering van gister...

Roken in de keuken :r Roken in de keuken zonder enige vorm van ventilatie :r :r
pi_184063031
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uit de OP van deel 1:

[..]

Dat gezin inderdaad, pfff. Woonden in zo'n klein woningbouwflatje met teveel kinderen en gingen op een gegeven moment verhuizen. En alles draaide om Jordy.
Zijn er meerderen die geen contact meer hadden/hebben met Marcel. Die oudste, Peter, in ieder geval. En van die broers die daar op volgden volgens mij ook een paar. Stefan in ieder geval. In het laatste seizoen met de familie Deijs ontbrak er ook een.

En een kind met het syndroom van Down op een voetstuk zetten en niet zoveel mogelijk hetzelfde behandelen als je andere kinderen zorgt meestal voor strontvervelende ‘Downies’...
pi_184066245
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Nope :') dit programma heeft altijd van die verkrachte uitzendschema's :r

[..]

Dit is toch een best normaal schema tijdens de feestdagen :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:12:37 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184066689
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit is toch een best normaal schema tijdens de feestdagen :@
Mwah, gisteren niet, maandag niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184066766
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit is toch een best normaal schema tijdens de feestdagen :@
Nou ik vind het kut.

Lineaire televisie is al een draak, met dit soort dingen helemaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184165555
Jay doet wel street league terwijl die niet genoeg uren kan maken, prioriteiten...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184165594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Jay doet wel street league terwijl die niet genoeg uren kan maken, prioriteiten...
Maar dat is op zondag toch..
pi_184165630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:15 schreef Allyo het volgende:

[..]

Maar dat is op zondag toch..
Ja dan kan je toch ook werken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184165699
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dan kan je toch ook werken?
Maar dan moet hij alsnog voor de hele dag een oppas regelen. Dat kost dan ook weer geld. En ik weet niet in hoeverre het normaal is om op zondagen vloeren te leggen. Als in: wat klanten hiervan zouden vinden.
pi_184165946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:20 schreef Allyo het volgende:

[..]

Maar dan moet hij alsnog voor de hele dag een oppas regelen. Dat kost dan ook weer geld. En ik weet niet in hoeverre het normaal is om op zondagen vloeren te leggen. Als in: wat klanten hiervan zouden vinden.
Hij was toch ZZP-er? Kan toch aan klantenwerving doen en administratie. :P

Mja weet het ook niet maar hij zit in over zijn geld, verdient te weinig en kan geen uren maken maar hij woont zo'n beetje op die sportclubs lijkt het.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184166092
Misschien werkt hij de rest wel zwart en kan dat dus niet op tv benoemen.. Snap zelf ook niet hoe hij rond kan komen van 18 uur hoor, maar begrijp best dat hij niet op zondag werkt.
pi_184166166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:36 schreef Allyo het volgende:
Misschien werkt hij de rest wel zwart en kan dat dus niet op tv benoemen.. Snap zelf ook niet hoe hij rond kan komen van 18 uur hoor, maar begrijp best dat hij niet op zondag werkt.
Ja kan ook natuurlijk. :P

Maar dan lijkt mij het niet handig daarover te beginnen op de televisie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184166208
Haar borsten staan op springen? Is ze zwanger ofzo..
pi_184166311
Nee door de borstvoeding van de kleine denk ik?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184166319
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:40 schreef Allyo het volgende:
Haar borsten staan op springen? Is ze zwanger ofzo..
Zal wel nog borstvoeding geven
pi_184166347
Pfieuw gelukkig...😅
pi_184166351
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:45 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zal wel nog borstvoeding geven
Klopt ja. Zag een paar keer Junior aan haar borst.
pi_184166378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Klopt ja. Zag een paar keer Junior aan haar borst.
Junior is vd Nagelkerke’s. Dit was mevrouw Buddenbruck
pi_184166414
Awww :'(
pi_184166426
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:48 schreef alpeko het volgende:

[..]

Junior is vd Nagelkerke’s. Dit was mevrouw Buddenbruck
Oh :') Ik moet ook gewoon mijn mond houden. Ben niet eens aan het kijken :D Ging er eigenlijk vanuit dat het om haar ging.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:15:35 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184167082
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_184167507
Wat voor katten hebben de nagelkerkjes?
pi_184167590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:48 schreef alpeko het volgende:

[..]

Junior is vd Nagelkerke’s. Dit was mevrouw Buddenbruck
Zij gaf ook lang borstvoeding.
pi_184167606
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is ook gewoon een typische situatie daar. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184167942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor katten hebben de nagelkerkjes?
Dure.
  Spellchecker woensdag 2 januari 2019 @ 20:59:22 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184167963
Kan het zomaar niet meer terugkijken? Moet ik nu een account aanmaken? Help .....
pi_184168016
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dure.
Zoals het meeste daar. Dacht er een Maine coon in te zien. Was die oven nu thuis of in de bakkerij?
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:02:32 #162
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_184168038
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Jay doet wel street league terwijl die niet genoeg uren kan maken, prioriteiten...
als je zoveel zorgt en doet voor anderen is iets voor jezelf doen ook prioriteit
pi_184168116
Ik kan ineens niet meer terugkijken, heb NPO plus nodig. :')
pi_184168123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:59 schreef maily het volgende:
Kan het zomaar niet meer terugkijken? Moet ik nu een account aanmaken? Help .....
Heb ik ook :'(
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:09:40 #165
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184168209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Heb ik ook :'(
Ik ook.

Zal wel een foutje zijn, komt vaker voor.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:57:06 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184172301
Zondag bij de Nagelkerkjes: vreten, vreten, vreten.

Bonbons, spekkies, overgebleven koeken en gebakjes uit de bakkerij, popcorn (van natuurlijk een eigen popcornmachine), pizza's (uit een eigen professionele pizzaoven).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184172567
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:57 schreef golfer het volgende:
Zondag bij de Nagelkerkjes: vreten, vreten, vreten.

Bonbons, spekkies, overgebleven koeken en gebakjes uit de bakkerij, popcorn (van natuurlijk een eigen popcornmachine), pizza's (uit een eigen professionele pizzaoven).
Morgen zien we wat al dat gesnoep met de tandjes heeft gedaan. :P
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:26:52 #168
208890 June.
Seriously?
pi_184176283
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Morgen zien we wat al dat gesnoep met de tandjes heeft gedaan. :P
Moeder Nagelkerke had al minimaal 1 gaatje :D

Ik vind het leuk dat ze zoveel met hun kinderen doen.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:27:47 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184176295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik ook.

Zal wel een foutje zijn, komt vaker voor.
Was idd een foutje, inmiddels is het wel terug te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184178878
Maarrrr bij de popcorn mag er niet teveel suiker _O- @Nagelkerkjes
pi_184178958
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:57 schreef golfer het volgende:
Zondag bij de Nagelkerkjes: vreten, vreten, vreten.

Bonbons, spekkies, overgebleven koeken en gebakjes uit de bakkerij, popcorn (van natuurlijk een eigen popcornmachine), pizza's (uit een eigen professionele pizzaoven).
vergeet de lavacakejes niet :X
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:08:54 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184179014
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:05 schreef JaneDoe het volgende:

vergeet de lavacakejes niet :X
Oh ja, die ook nog. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184179219
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, gisteren niet, maandag niet.
alleen die van vrijdag de 28e kan ik gek vinden. Dat het de 31e niet is snap ik wel :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184184786
Kan iemand een overzicht geven van hoe de kinderen van het gezin met moeder Taila heten? :')
pi_184186077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:02 schreef Jayden2010 het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van hoe de kinderen van het gezin met moeder Taila heten? :')
Hmm, ik kan dat nergens op internet vinden.

Uit mijn hoofd (niet op volgorde):
Vader Rob, moeder Thaila, Danique, Yoriën, Miguel, Chariënne, Xaviee, Shaëlle, Jenaux.

Dan mis ik sowieso nog dat hele drukke jongetje (en nog twee anderen).

Edit: Gidiën, Dareau (?) en Shevaign (?).

[ Bericht 1% gewijzigd door Physsic op 03-01-2019 19:26:35 ]
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:08:11 #176
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184186124
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, ik kan dat nergens op internet vinden.

Uit mijn hoofd (niet op volgorde):
Vader Rob, moeder Thaila, Danique, Yoriën, Miguel, Chariënne, Xaviee, Shaëlle, Jenaux.

Dan mis ik sowieso nog dat hele drukke jongetje (en nog twee anderen).
Gideon (ofzo)
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:09:15 #177
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184186154
125m2 is niet supergroot voor 11 mensen.
pi_184186221
Neem aan dat Jay veel kinderopvangtoeslag krijgt
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:13:25 #179
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184186244
's ochtends vroeg aan het ontbijt, mama Nagelkerke met zonnebril in het haar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_184186314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:13 schreef Mani89 het volgende:
's ochtends vroeg aan het ontbijt, mama Nagelkerke met zonnebril in het haar.
Volgens mij pit ze ook met dat ding op haar hoofd.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:04 #181
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184186324
Danique
Miguel
Yoriën
Chariënne
Xaviee
Jeneaux
Shevaign
Dareau
Gidiën
Shaëlle
pi_184186333
Xaviee? Zoals Xavier?
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:34 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184186337
Kutkinderen zijn alweer in de lucht aan het slaan en tegen de muren aan het beuken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:18:53 #184
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184186364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Xaviee? Zoals Xavier?
Ja, en giddien als in Gideon, en sommige die andere namen zijn denk ik zelf verzonnen? Of zouden Janeaux en Dareau ook verbasteringen zijn van bestaande namen?
pi_184186368
Waarom moeten die kinderen allemaal mee naar een huisbezichtiging,dat kun je ook met 3 of 4.
Soms is het beter iets te verliezen,beter verliezen,dan dat je nooit hebt gehad.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:20:34 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184186415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Kutkinderen zijn alweer in de lucht aan het slaan en tegen de muren aan het beuken.
Bij die oma leken ze zich voorbeeldig te gedragen. Zou dat montage zijn?
pi_184186483
Tandarts doet goede zaken
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:25:37 #188
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184186532
Huis is na de bezichtiging gelijk 10k minder waard.
pi_184186539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:18 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja, en giddien als in Gideon, en sommige die andere namen zijn denk ik zelf verzonnen? Of zouden Janeaux en Dareau ook verbasteringen zijn van bestaande namen?
Shaëlle was wel een verbastering van Jaëlle. Die laatste versie vonden ze niet mooi en ze hebben er bewust letters van namen van andere kinderen in verwerkt, ofzo.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:27:39 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184186592
Ze laat die zonnebril niet los he.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:29:01 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184186628
Het inkomen van je thuiswonende kind nodig hebben om de hypotheek rond te krijgen...

Sowieso, waarom ga je met die hele meute huizen kijken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184186654
Arm kind, in een vreemd bed ziek zijn
pi_184186660
Kaakchirurg altijd lekker :X
Soms is het beter iets te verliezen,beter verliezen,dan dat je nooit hebt gehad.
pi_184186666
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:18 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja, en giddien als in Gideon, en sommige die andere namen zijn denk ik zelf verzonnen? Of zouden Janeaux en Dareau ook verbasteringen zijn van bestaande namen?
Ja Nou! En Daaro!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:31:26 #195
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184186691
quote:
11s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja Nou! En Daaro!
_O-
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:32:53 #196
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184186721
WTF. _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_184186734
Tering, optellen is moeilijk :')
pi_184186743
Wtf serieus 8)7
Soms is het beter iets te verliezen,beter verliezen,dan dat je nooit hebt gehad.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:35:14 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184186786
370.000 voor dat laatste huis, op zich niet duur, maar het lijkt me sterk dat hij daar een hypotheek voor krijgt, ook niet met het inkomen van Miguel erbij.

Maar goed, rekenen blijkt moeilijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:37:06 #200
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184186811
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:35 schreef Leandra het volgende:
370.000 voor dat laatste huis, op zich niet duur, maar het lijkt me sterk dat hij daar een hypotheek voor krijgt, ook niet met het inkomen van Miguel erbij.

Maar goed, rekenen blijkt moeilijk :D
Dan moet je haast een ton/jaar verdienen. :o
pi_184186839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dan moet je haast een ton/jaar verdienen. :o
Nee toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')