abonnement Unibet Coolblue
pi_183977134
40000 euro besteden aan eigenpijperij, zelden zo'n aso zooitje meegemaakt.
60 HRC
pi_183977270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:31 schreef HardMetal het volgende:
40000 euro besteden aan eigenpijperij, zelden zo'n aso zooitje meegemaakt.
zoveel ?
  woensdag 26 december 2018 @ 11:40:37 #78
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_183977377
quote:
Logisch die hebben geen behoefte aan gedonder met o.a. de Nederlandse regering.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_183977439
Ik moest grijnzen. Met mijn -3 zag ik dat ook zonder bril op km's aankomen.
pi_183977617
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat kon iedereen aan zien komen. Of de Griekse regering niets beters te doen heeft dan in gesprek gaan met mensen zonder plan.
Doet me een beetje aan die Tim Hofman die om onduidelijke redenen jongeren naar de stembus wilde krijgen "We huren een busje en gaan het land in!" Dat was het plan, en na een week vergadering en voorbereiding was dat nog steeds het plan.

Nu ook weer een plan wat geheel bestaat uit het huren van een bus, een grotere bus weliswaar maar nog steeds behelst het plan niet meer dan een bus huren en in dit geval het land uit rijden. Het zal wel een generatiekwestie zijn maar volgens mij was het huren van een bus nooit een activistische daad in zichzelf maar slechts de logistieke ondersteuning. Het wachten is op klimaatactivisten die een oude dieselbus huren om hem vervolgens stil te laten staan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183977895
quote:
pi_183978077
Faal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_183978300
Vriendelijk verzoek aan éénieder om de komende tijd zo weinig mogelijk auto te rijden en geen vuurwerk af te steken.
Dankzij dit groepje onbenullen zijn de prognoses omtrent het behalen van de klimaatdoelen weer in een negatieve spiraal terechtgekomen. Dit ivm het gebruik maken van onvoorstelbaar oude ronkende vehikels en een bus-karkas waarvan je vooraf al wist dat ie geen honderden kilometers haalt.
De rekenmeesters mbt de klimaatdoelen hadden geen rekening gehouden met het feit dat er toch nog zulke domme (en slechte, en egoïstische!!!) mensen rondlopen in de maatschappij.

Jammer: De wereld zou perfect zijn zonder deze misdadigers.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_183978437
De Griekse regering heeft wel wat beters te doen dan in te gaan op een verzoek van particuliere dwaaldeugers. Bv iets met internationale afspraken en regelingen of zo.

Écht, hóe, in hemelsnaam, kom je op zulke wereldvreemde ideeën. In wat voor realiteit leven die mensen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183978703
Het probleem is ook dat dit soort "linkse bubbel"-bewoners iedere vorm van kritiek afdoen als "onderbuik-emoties". Een gevaarlijke groep dus. Niet in staat tot zelf-reflectie.


https://streamable.com/oltjh

Interessant debat.
Ik ben het in dit geval helemaal eens met Fritsma (PVV) en Baudet (FvD).
GL is hier een jammerend kind dat niet met een kwajongen vergeleken wil worden.
Terwijl het één op één hetzelfde is. Mensensmokkel namelijk.....

[ Bericht 53% gewijzigd door Twentsche_Ros op 26-12-2018 12:52:03 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 26 december 2018 @ 12:57:07 #86
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183978961
Stelletje kneuzen.
  woensdag 26 december 2018 @ 13:15:42 #87
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183979315
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wachten is op klimaatactivisten die een oude dieselbus huren om hem vervolgens stil te laten staan.
_O_

We Gaan Falen.
pi_183979418
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Logisch die hebben geen behoefte aan gedonder met o.a. de Nederlandse regering.
Of een van de regeringen van de landen op de te nemen route. Het is immers niet ondenkbaar dat een van die landen hen zou tegenhouden bij de grens en de groep vluchtelingen dan ineens gestrand is in een ander land.
pi_183979580
We gaan niks halen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183979581
Dus ze gaan weer terug. :').
I´m back.
pi_183979662
2865km van Amsterdam naar Athene. Met 50 auto's. Dat is retour in totaal 280.000 kilometer. Wat een volslagen idioten.
pi_183979667
BlokkeerGrieken.
pi_183979730
Je verwacht het niet... :') Mwoehahahaa!

Ik hoop dat ze iedereen netjes terug betalen die gedoneerd heeft voor een vliegticket :') |:(
Maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Iig geval wens ik ze een fijne terugreis, zal vast gezellig worden met zoveel frustratie *O*
´
pi_183979769
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het probleem is ook dat dit soort "linkse bubbel"-bewoners iedere vorm van kritiek afdoen als "onderbuik-emoties". Een gevaarlijke groep dus. Niet in staat tot zelf-reflectie.

https://streamable.com/oltjh

Interessant debat.
Ik ben het in dit geval helemaal eens met Fritsma (PVV) en Baudet (FvD).
GL is hier een jammerend kind dat niet met een kwajongen vergeleken wil worden.
Terwijl het één op één hetzelfde is. Mensensmokkel namelijk.....
De zelfingenomen houding en het morele superprioriteitsgevoel van Van Ojik is ranzig.

Een toonbeeld van de (linkse) knuffelgeneratie die met iedereen knuffelt behalve diegenen die een andere mening hebben en kritisch naar de zaak wil kijken / kijkt.

Stampvoetend en blind voor de realiteit en de feiten het gelijk willen halen en halsstarrig blijven verdedigen.

GroenLinks verschilt daarin opvallend weinig met de PVV.
pi_183979902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 11:07 schreef klipper het volgende:
Rikko is gewoon een aandachtshoer, met veel bombarie vertrekken, maar met stille trom terugkeren.
Laat die idioten hopelijk veel pech op de terugreis krijgen.
Dat zijn deugers altijd: kijk mij eens deugen. Interessanter is de vraag waarom ze boven de wet denken te staan. En nog interessanter: waarom ze volop de ruimte krijgen om een strafbaar feit te plegen (mensensmokkel) en dit vooraf publiekelijk aan te kondigen. Ze hadden al bij vertrek uit Nederland moeten worden aangehouden, gevolgd door strafrechtelijke vervolging.

quote:
Artikel 197a Wetboek van Strafrecht
1.
Hij die een ander behulpzaam is bij het zich verschaffen van toegang tot of doorreis door Nederland, een andere lidstaat van de Europese Unie, IJsland, Noorwegen of een staat die is toegetreden tot het op 15 november 2000 te NewYork totstandgekomen Protocol tegen de smokkel van migranten over land, over de zee en in de lucht, tot aanvulling van het op 15 november 2000 te NewYork totstandgekomen Verdrag tegen transnationale georganiseerde misdaad, of hem daartoe gelegenheid, middelen of inlichtingen verschaft, terwijl hij weet of ernstige redenen heeft te vermoeden dat die toegang of doorreis wederrechtelijk is, wordt als schuldig aan mensensmokkel gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Maar daar waar Nederland faalt, is er gelukkig nog Griekenland dat zich niks van deze idioten aantrekt en dat geen medewerking verleent aan mensensmokkelpraktijken. Verder is die Rikko uiteraard een schoolvoorbeeld van een toekomstig GroenLinks-politicus. We zien die man z'n wereldvreemde praatjes binnen enkele jaren in de Tweede Kamer verkondigen; bereid je er maar vast mentaal op voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2018 13:44:22 ]
pi_183979993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het probleem is ook dat dit soort "linkse bubbel"-bewoners iedere vorm van kritiek afdoen als "onderbuik-emoties". Een gevaarlijke groep dus. Niet in staat tot zelf-reflectie.

https://streamable.com/oltjh

Interessant debat.
Ik ben het in dit geval helemaal eens met Fritsma (PVV) en Baudet (FvD).
GL is hier een jammerend kind dat niet met een kwajongen vergeleken wil worden.
Terwijl het één op één hetzelfde is. Mensensmokkel namelijk.....
Fritsma heeft volkomen gelijk. Het is ook pure mensensmokkel, maar in Nederland kun je zo'n initiatief gewoon straffeloos opstarten en uitvoeren.
pi_183980040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De zelfingenomen houding en het morele superprioriteitsgevoel van Van Ojik is ranzig.

Een toonbeeld van de (linkse) knuffelgeneratie die met iedereen knuffelt behalve diegenen die een andere mening hebben en kritisch naar de zaak wil kijken / kijkt.

Stampvoetend en blind voor de realiteit en de feiten het gelijk willen halen en halsstarrig blijven verdedigen.

GroenLinks verschilt daarin opvallend weinig met de PVV.
Het trieste is dat veel mensen nu meer sympathie krijgen voor PVV en FvD. Ik ben het meestal namelijk helemaal niet eens met bv Baudet. Bijvoorbeeld als hij denkt verstand te hebben van de klimaatdoelen. Ik denk dan "Schoenmaker blijf bij je leest". Baudet is echter zeer erudiet/vakkundig op staatsrechtelijke zaken. Voorbeelden bv richting terechtwijzing richting Blok aangaande de "Trias Politica" en nu ook weer op de vraag dat volgens van Ojik eenzelfde daden niet vergelijkbaar zijn als er een verschil is tussen de vorm van beloning (geld of een goed gevoel). Altruïsme is ook een vorm van egoisme.
De vorm van de reward doet er niet toe. Een mensensmokkelaar die geld wil zien, zal dat geld omzetten in een goed gevoel (dikke auto, alcohol, prostitutiebezoek, of een ander goed doel). Sommige lieden gaan direct voor het "goede gevoel". Al met al blijft de (mis)daad hetzelfde. Nederland wordt opgescheept met tientallen nieuwkomers die statistisch gezien iig 20 jaar in de bijstand blijven.

Maar daar bekommeren deze misdadigers zich niet om....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_183980075
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Fritsma heeft volkomen gelijk. Het is ook pure mensensmokkel, maar in Nederland kun je zo'n initiatief gewoon straffeloos opstarten en uitvoeren.
Niet overdrijven. Ze zijn gewoon die kant opgereden om toestemming te vragen van de autoriteiten daar.

Als ze die hadden gekregen en daarmee naar Nederland gereden waren dan had ik ze ook graag in de cel zien rotten, maar dit was echt het niveau roepen dat je coke gaat smokkelen en op het vliegveld van Bogota aan de infobalie vragen waar je coke kan kopen en vervolgens terugvliegen omdat ze je uit gaan lachen.
pi_183980149
Stuitend is ook dat veel van de sympatisanten van deze Voorberg er van uitgaan dat hun tegenstanders haatdragende lieden zijn die alleen maar bier zuipen en vuurwerk kopen en nog nooit gehoord hebben van vrijwilligerswerk of mededogen met de naaste.
Ik ken veel mensen met PVV-sympatiën die wel degelijk vrijwilligerswerk/mantelzorg uitvoeren.
Nogmaals: ik ben zelf geen PVV-fan maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat lieden (vaak van links-Ggggristelijke snit) menen zichzelf een moreel superioriteitsgevoel te kunnen aanmeten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_183980495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 13:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Stuitend is ook dat veel<knip>
Nogmaals: ik ben zelf geen PVV-fan maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat lieden (vaak van links-Ggggristelijke snit) menen zichzelf een moreel superioriteitsgevoel te kunnen aanmeten.
Nu snap ik ineens waarom die PinksterKerken zo popi zijn. Lekker deugen met mekaar!

Had Wim-Lex toch gelijk met zn Kerstrede. Samenwerken rulez! :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')