abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 december 2018 @ 14:34:36 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_183919281
Weledele FOK!kers, óók in de aanloop naar de feestdagen gonst het uiteraard nog steeds van de meest uiteenlopende pessimistische media aandacht. 👩‍💻 Wij Roomsen, in meest kerkelijke zin van het woord en tevens aangeslotenen van het bisdom Haarlem-Amsterdam, betreuren echter de slechte gezondheid van onze fijne kardinaal Punt. 👼 Ware het niet dat er anderzijds toch ook goede afspraken gemaakt zijn over een waardige opvolger, nu het Vaticaan alvast een nieuwe bisschop voor het bisdom Haarlem-Amsterdam aangewezen heeft.👈 Enfin, recentelijk werd ook nog de veelbesproken top gehouden te Vaticaanstad 😇 welke bovenal ging over het gevoelige "misbruik in de katholieke kerk". 🤫 In goede orde en in harmonieuze sfeer werd deze bijeenkomst beëindigd en ging menig geestelijke weer huiswaarts in verschillende windstreken. "Een voortvarende aanpak is de eindconclusie. Alleen rest nog de vraag over hoever terug in de tijd de kerk rekenschap moet afleggen." Anders best nog een lastige, mij dunkt 😮, maar men zal toch ergens een grens moeten trekken. Tijdens deze speciale bijeenkomst 🍞 werden er stevige toezeggingen gedaan door de paus over het wansmakelijke maar bovenal verwerpelijke fenomeen. 👎😮 Ook Wim Deetman van de toenmalige en gelijknamige commissie was erbij, in overtuiging dat zijn taak reeds jaren geleden volbracht is. 😇 Er was afgelopen tijd al erg veel gesproken over deze top, waarover men de afgelopen dagen ook in de media het een en ander gelezen heeft. 👨‍💻👩‍💻 Immers is er binnen het kerkelijke al veel te doen geweest over een adequate aanpak, zoals vervolging voor misbruiken en het toedekken ervan, en wel op locatie van het Heilige Vaticaan. Desalniettrmin adviseer ik de paus om niet overmoedig te worden, en het ondanks alles evengoed een beetje rustig aan te doen op zijn oude dag. 😯 Men weet dat er nog wat "vlekjes" moeten worden weggewerkt, er tevens ook nog verschillende onderzoeken lopen die volledige aandacht behoeven. Alles is dus nog niet helemaal rond, maar het zou fijn zijn als men het net dat béétje meer tijd gaf, vertrouwen heeft en meer vergevingsgezindheid betracht dezer tijden. We zijn tenslotte al een heel eind waarmee wij allen langzaamaan de feestdagen tegemoet treden. 🍲🍜🥂 Fijne Kerst!! Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_183919531
Dit kan toch niemand lezen, gebruik eens alinea's.
  zondag 23 december 2018 @ 14:59:56 #3
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_183919940
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:43 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Dit kan toch niemand lezen, gebruik eens alinea's.
Tekstopmaak is deze keer mobiel en wellicht wat onhandiger. Dat vanwege vakantietijd en het vaak niet thuis zijn vanwege activiteiten. 🍲
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 23 december 2018 @ 15:52:26 #4
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183921024
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:43 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Dit kan toch niemand lezen, gebruik eens alinea's.
Ik heb het gelezen.

En nu?
With the stars as her umbrella
  zondag 23 december 2018 @ 15:57:27 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183921139
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen.

En nu?
Krijg je een fijne quote alert van mij, gewoon zonder verdere reden O+

Verder snap ik de discussie vraag/doel van TS ook niet helemaal, maar ik kwam sowieso enkel met moeite door die OP heen :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 23 december 2018 @ 16:03:05 #6
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183921282
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Krijg je een fijne quote alert van mij, gewoon zonder verdere reden O+

Verder snap ik de discussie vraag/doel van TS ook niet helemaal, maar ik kwam sowieso enkel met moeite door die OP heen :+
Een interne, gelekte memo :?
With the stars as her umbrella
  zondag 23 december 2018 @ 16:05:55 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183921389
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 16:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Een interne, gelekte memo :?
Dan heeft TS pech denk ik. Lekken is vertrekken, toch? :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 23 december 2018 @ 16:09:30 #8
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183921534
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan heeft TS pech denk ik. Lekken is vertrekken, toch? :@
_O-
With the stars as her umbrella
pi_183921957
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen.

En nu?
Nu kun je terug de keuken in.
  zondag 23 december 2018 @ 16:27:45 #10
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183921989
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:26 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Nu kun je terug de keuken in.
Biertje pakken, Goed idee!
With the stars as her umbrella
pi_183922004
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Biertje pakken, Goed idee!
Ja lekker, neem jezelf ook iets mee.
  zondag 23 december 2018 @ 16:31:07 #12
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183922070
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:28 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Ja lekker, neem jezelf ook iets mee.
Niet voor jou uiteraard :') Je hebt zelf handjes en een mond. Kun je best zelf jongen.
With the stars as her umbrella
  zondag 23 december 2018 @ 16:32:26 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183922110
Maarrr goed, kan iemand dit topic nog redden? Met iets goeds?
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage zondag 23 december 2018 @ 16:35:25 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183922178
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
Maarrr goed, kan iemand dit topic nog redden? Met iets goeds?
Jij bent er toch? Dat is al iets goeds.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 23 december 2018 @ 16:40:08 #15
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183922290
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2018 16:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jij bent er toch? Dat is al iets goeds.
O+

Maar het kán beter :+
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage zondag 23 december 2018 @ 16:44:05 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183922396
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

O+

Maar het kán beter :+
Een OP met alinea's en zonder irritante 'emoji' zodat nog steeds niemand iets van de tekst begrijpt?

Weledele FOK!kers, óók in de aanloop naar de feestdagen gonst het uiteraard nog steeds van de meest uiteenlopende pessimistische media aandacht. Wij Roomsen, in meest kerkelijke zin van het woord en tevens aangeslotenen van het bisdom Haarlem-Amsterdam, betreuren echter de slechte gezondheid van onze fijne kardinaal Punt.

Ware het niet dat er anderzijds toch ook goede afspraken gemaakt zijn over een waardige opvolger, nu het Vaticaan alvast een nieuwe bisschop voor het bisdom Haarlem-Amsterdam aangewezen heeft. Enfin, recentelijk werd ook nog de veelbesproken top gehouden te Vaticaanstad welke bovenal ging over het gevoelige "misbruik in de katholieke kerk". In goede orde en in harmonieuze sfeer werd deze bijeenkomst beëindigd en ging menig geestelijke weer huiswaarts in verschillende windstreken. "Een voortvarende aanpak is de eindconclusie.

Alleen rest nog de vraag over hoever terug in de tijd de kerk rekenschap moet afleggen." Anders best nog een lastige, mij dunkt, maar men zal toch ergens een grens moeten trekken. Tijdens deze speciale bijeenkomst werden er stevige toezeggingen gedaan door de paus over het wansmakelijke maar bovenal verwerpelijke fenomeen. Ook Wim Deetman van de toenmalige en gelijknamige commissie was erbij, in overtuiging dat zijn taak reeds jaren geleden volbracht is.

Er was afgelopen tijd al erg veel gesproken over deze top, waarover men de afgelopen dagen ook in de media het een en ander gelezen heeft. Immers is er binnen het kerkelijke al veel te doen geweest over een adequate aanpak, zoals vervolging voor misbruiken en het toedekken ervan, en wel op locatie van het Heilige Vaticaan. Desalniettrmin adviseer ik de paus om niet overmoedig te worden, en het ondanks alles evengoed een beetje rustig aan te doen op zijn oude dag. Men weet dat er nog wat "vlekjes" moeten worden weggewerkt, er tevens ook nog verschillende onderzoeken lopen die volledige aandacht behoeven.

Alles is dus nog niet helemaal rond, maar het zou fijn zijn als men het net dat béétje meer tijd gaf, vertrouwen heeft en meer vergevingsgezindheid betracht dezer tijden. We zijn tenslotte al een heel eind waarmee wij allen langzaamaan de feestdagen tegemoet treden.

Fijne Kerst!! Scjvb
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 23 december 2018 @ 16:45:11 #17
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183922425
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

-knip-
Dank u _O_
With the stars as her umbrella
  zondag 23 december 2018 @ 16:50:40 #18
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_183922552
Hmm.. wat positievere mediaberichten over het een en ander, waaronder verslagen over voortvarende ontwikkelingen van mijn hand over wat intussen binnen de religieuze wereld gaande is, zou de algemene stemming op FOK! mogelijk nog meer in een feeststemming kunnen brengen. 🍷 Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 23 december 2018 @ 16:55:41 #19
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_183922657
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Een OP met alinea's en zonder irritante 'emoji' zodat nog steeds niemand iets van de tekst begrijpt?

Weledele FOK!kers, óók in de aanloop naar de feestdagen gonst het uiteraard nog steeds van de meest uiteenlopende pessimistische media aandacht. Wij Roomsen, in meest kerkelijke zin van het woord en tevens aangeslotenen van het bisdom Haarlem-Amsterdam, betreuren echter de slechte gezondheid van onze fijne kardinaal Punt.

Ware het niet dat er anderzijds toch ook goede afspraken gemaakt zijn over een waardige opvolger, nu het Vaticaan alvast een nieuwe bisschop voor het bisdom Haarlem-Amsterdam aangewezen heeft. Enfin, recentelijk werd ook nog de veelbesproken top gehouden te Vaticaanstad welke bovenal ging over het gevoelige "misbruik in de katholieke kerk". In goede orde en in harmonieuze sfeer werd deze bijeenkomst beëindigd en ging menig geestelijke weer huiswaarts in verschillende windstreken. "Een voortvarende aanpak is de eindconclusie.

Alleen rest nog de vraag over hoever terug in de tijd de kerk rekenschap moet afleggen." Anders best nog een lastige, mij dunkt, maar men zal toch ergens een grens moeten trekken. Tijdens deze speciale bijeenkomst werden er stevige toezeggingen gedaan door de paus over het wansmakelijke maar bovenal verwerpelijke fenomeen. Ook Wim Deetman van de toenmalige en gelijknamige commissie was erbij, in overtuiging dat zijn taak reeds jaren geleden volbracht is.

Er was afgelopen tijd al erg veel gesproken over deze top, waarover men de afgelopen dagen ook in de media het een en ander gelezen heeft. Immers is er binnen het kerkelijke al veel te doen geweest over een adequate aanpak, zoals vervolging voor misbruiken en het toedekken ervan, en wel op locatie van het Heilige Vaticaan. Desalniettrmin adviseer ik de paus om niet overmoedig te worden, en het ondanks alles evengoed een beetje rustig aan te doen op zijn oude dag. Men weet dat er nog wat "vlekjes" moeten worden weggewerkt, er tevens ook nog verschillende onderzoeken lopen die volledige aandacht behoeven.

Alles is dus nog niet helemaal rond, maar het zou fijn zijn als men het net dat béétje meer tijd gaf, vertrouwen heeft en meer vergevingsgezindheid betracht dezer tijden. We zijn tenslotte al een heel eind waarmee wij allen langzaamaan de feestdagen tegemoet treden.

Fijne Kerst!! Scjvb
thnx!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')