abonnement Unibet Coolblue
pi_183934534
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 00:56 schreef Tjacka het volgende:
We gaan het nieuwe jaar 2019 in en het voorjaarschoonmaak bij Ajax zal vroeg beginnen. Je zag het afgelopen week tegen Roda JC Kerkrade. Winnen na strafschoppen. En vandaag tegen Utrecht, gewonnen met matig niveau. Was kantje boord. Ajax al 4 jaar geen kampioen dan zit er toch iets verkeerds in? Ze willen veel met hun diepgewortelde zelfoverschatting.
Het is een kolderiek fenomeen: de eeuwige gewoonte van Ajacieden om – met heilige overtuiging – een nieuwe Cruijff te ontwaren.
Het gebeurt vaak zonder ook maar een spoortje van ironie, de media pikken het dankbaar op, en onmiskenbaar beïnvloedt het de nieuwe Cruijff vanzelf, direct of indirect. Vraag maar aan Viktor Fischer, Lucas Andersen, Youssouf Hersi en al die anderen. De een bezwijkt, de ander gaat zelf geloven dat hij een wereldwonder is.
Spelen bij Ajax is geen garantie tot succes. Integendeel zelfs
Voor de KNVB beker en de CL: de halve finale gaat Ajax niet halen.
Het is onsamenhangend en in het voordeel van PSV dat alleen nog actief is in de competitie. Ik denk juist dat het belangrijk is dat je ritme houdt in één competitie. Met het juiste ritme blijf je presteren. PSV is niet voor niets Winterkampioen. Ajax gaat nog eens een keer onderuit na een zware CL wedstrijd en dan is iedereen gelijk boos. Dan komt de 5e colonne in beweging. En kan Ten Hag zijn koffers pakken. Kijk maar als voorbeeld naar Peter Bosz en Marcel Keizer. Maar het maakt niet uit, het wordt een prachtige ontknoping.
Hoe serieus neem jij jezelf?
pi_183934539
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 01:08 schreef Adames het volgende:

[..]

:? :?
Je heb het nog echt gelezen ook hé. Ik deed even een scarfaceje. Zat op psv forum. :@
Gino ♥
pi_183934601
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:55 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Hoe serieus neem jij jezelf?
Je moeder
Gino ♥
pi_183934682
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 00:56 schreef Tjacka het volgende:
We gaan het nieuwe jaar 2019 in en het voorjaarschoonmaak bij Ajax zal vroeg beginnen. Je zag het afgelopen week tegen Roda JC Kerkrade. Winnen na strafschoppen. En vandaag tegen Utrecht, gewonnen met matig niveau. Was kantje boord. Ajax al 4 jaar geen kampioen dan zit er toch iets verkeerds in? Ze willen veel met hun diepgewortelde zelfoverschatting.
Het is een kolderiek fenomeen: de eeuwige gewoonte van Ajacieden om – met heilige overtuiging – een nieuwe Cruijff te ontwaren.
Het gebeurt vaak zonder ook maar een spoortje van ironie, de media pikken het dankbaar op, en onmiskenbaar beïnvloedt het de nieuwe Cruijff vanzelf, direct of indirect. Vraag maar aan Viktor Fischer, Lucas Andersen, Youssouf Hersi en al die anderen. De een bezwijkt, de ander gaat zelf geloven dat hij een wereldwonder is.
Spelen bij Ajax is geen garantie tot succes. Integendeel zelfs
Voor de KNVB beker en de CL: de halve finale gaat Ajax niet halen.
Het is onsamenhangend en in het voordeel van PSV dat alleen nog actief is in de competitie. Ik denk juist dat het belangrijk is dat je ritme houdt in één competitie. Met het juiste ritme blijf je presteren. PSV is niet voor niets Winterkampioen. Ajax gaat nog eens een keer onderuit na een zware CL wedstrijd en dan is iedereen gelijk boos. Dan komt de 5e colonne in beweging. En kan Ten Hag zijn koffers pakken. Kijk maar als voorbeeld naar Peter Bosz en Marcel Keizer. Maar het maakt niet uit, het wordt een prachtige ontknoping.
Het moge duidelijk zijn dat PSV favoriet is voor de titel, ze hebben over het algemeen een stabielere ploeg dan Ajax

Drie belangrijke voordelen dat PSV heeft:

1. PSV heeft de ploeg bijna altijd topfit. Bij Ajax zijn cruciale spelers als Dolberg, Ziyech, Tagliafico en de Ligt in de belangrijke wedstrijden geblesseerd. Neem PSV-Ajax, de belangrijkste wedstrijd afgelopen seizoenshelft, De Ligt was geblesseerd en daardoor maakte Ten Hag een domme verdedigende keuze. Stel dat De Ligt er wel bij was en Bergwijn/De Jong/Lozano niet, dan krijg je toch een totaal andere wedstrijd. Gezien het overvolle drukke programma van Ajax zal dit het verschil kunnen maken.

2. Verdedigend is PSV een stuk meer solide is. Bij Ajax zijn Blind en Wöber toch echt zwakke schakels. Ook spelers als Sinkgraven en Eiting mogen in de winterstop vertrekken, maar dat ter zijde.

3. PSV kan veel opportunistischer spelen en daardoor de volle buit pakken in wedstrijden dat ze slecht spelen, daar hebben ze ook de spelers voor. Alle ballen op Luuk of Dumfries/Lozano/Bergwijn met een goede solo hebben PSV al vaker de drie punten bezorgd in de wedstrijden dat het totaal niet liep.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 december 2018 @ 02:36:43 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_183934771
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat PSV favoriet is voor de titel, ze hebben over het algemeen een stabielere ploeg dan Ajax

Drie belangrijke voordelen dat PSV heeft:

1. PSV heeft de ploeg bijna altijd topfit. Bij Ajax zijn cruciale spelers als Dolberg, Ziyech, Tagliafico en de Ligt in de belangrijke wedstrijden geblesseerd. Neem PSV-Ajax, de belangrijkste wedstrijd afgelopen seizoenshelft, De Ligt was geblesseerd en daardoor maakte Ten Hag een domme verdedigende keuze. Stel dat De Ligt er wel bij was en Bergwijn/De Jong/Lozano niet, dan krijg je toch een totaal andere wedstrijd. Gezien het overvolle drukke programma van Ajax zal dit het verschil kunnen maken.

2. Verdedigend is PSV een stuk meer solide is. Bij Ajax zijn Blind en Wöber toch echt zwakke schakels. Ook spelers als Sinkgraven en Eiting mogen in de winterstop vertrekken, maar dat ter zijde.

3. PSV kan veel opportunistischer spelen en daardoor de volle buit pakken in wedstrijden dat ze slecht spelen, daar hebben ze ook de spelers voor. Alle ballen op Luuk of Dumfries/Lozano/Bergwijn met een goede solo hebben PSV al vaker de drie punten bezorgd in de wedstrijden dat het totaal niet liep.
Ajax/psv netwerk is er toch niet meer. Waar haal je dit soort genot vandaan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_183935146
Frank the farmer naar Amerika _O_
  maandag 24 december 2018 @ 08:58:38 #157
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183935533
Cassiera terug naar Ajax, en de Wit en Sierhuis kennelijk naar Groningen in de winter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 december 2018 @ 09:38:26 #158
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183935967
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cassiera terug naar Ajax, en de Wit en Sierhuis kennelijk naar Groningen in de winter.
Kan Ten Hag er wel mee leven dat zijn Champions League invalgod De Wit verhuurd wordt?
pi_183935975
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ajax/psv netwerk is er toch niet meer. Waar haal je dit soort genot vandaan?
Je kent Shreyas niet? Oh, oh, oh.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 24 december 2018 @ 10:38:22 #160
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183936582
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:38 schreef PicoMMP het volgende:
Frank the farmer naar Amerika _O_
Lijkt me toch niet dat zijn speelstijl spectaculair genoeg is om die Amerikanen te bekoren.
pi_183936651
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cassiera terug naar Ajax, en de Wit en Sierhuis kennelijk naar Groningen in de winter.
FC Groningen vestigt hoop op toptalenten Sierhuis en De Wit van Ajax

https://www.dvhn.nl/sport(...)n-Ajax-23990005.html

_O-
  maandag 24 december 2018 @ 10:46:03 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183936698
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:43 schreef Adames het volgende:

[..]

FC Groningen vestigt hoop op toptalenten Sierhuis en De Wit van Ajax

https://www.dvhn.nl/sport(...)n-Ajax-23990005.html

_O-
is er een samenwerkingsverband met Groningen?
pi_183936740
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

is er een samenwerkingsverband met Groningen?
Ik geloof best dat er een goede band is.
pi_183936749
quote:
'Doan op dit moment geen optie voor Ajax'
Nijland sprak met Ajax over een mogelijke transfer van Ritsu Doan, maar de directeur acht de kans klein dat de Japanner spoedig naar Amsterdam vertrekt.

"Op dit moment is hij geen optie voor Ajax”, zegt Nijland, die goede hoop heeft dat de sterspeler het seizoen afmaakt in Groningen.

Nijland vertrekt aan het eind van dit seizoen na 23 jaar bij FC Groningen. Ook technisch manager Ron Jans neemt in de zomer afscheid bij de club.

https://www.nu.nl/voetbal(...)erra.html?redirect=1
pi_183936750
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Je heb het nog echt gelezen ook hé. Ik deed even een scarfaceje. Zat op psv forum. :@
Na zin drie haakte ik eerlijk gezegd af.
Nu heb ik het wel helemaal gelezen, maar het verrijkt mijn leven niet heel erg.
pi_183936784
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:43 schreef Adames het volgende:

[..]

FC Groningen vestigt hoop op toptalenten Sierhuis en De Wit van Ajax

https://www.dvhn.nl/sport(...)n-Ajax-23990005.html

_O-
Toptalenten ook echt. Wie wil er nou niet een stukje De Wit? Lijkt me overigens ook wel gunstig voor Jong Ajax.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_183936785
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar in de zomer komt ie wel.
pi_183936797
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:54 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Toptalenten ook echt. Wie wil er nou niet een stukje De Wit?
ik ging inderdaad stuk om toptalent.
wat zou zijn omgegaan in william plomps hoofd toen die dat schreef
pi_183936826
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:55 schreef Adames het volgende:

[..]

ik ging inderdaad stuk om toptalent.
wat zou zijn omgegaan in william plomps hoofd toen die dat schreef
Ik denk dat de invalbeurten in de Champions League beklijfden. Die rol van Donny nabootsen, dat nuttige loopwerk zonder dat je de bal krijgt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 24 december 2018 @ 10:57:40 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_183936834
De Wit doet het overigens uitstekend bij Jong Ajax, dat geheel terzijde
pi_183936835
Voor Groningen zijn het natuurlijk wel toptalenten. En volgens mij scoren ze best veel?
pi_183936860
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat PSV favoriet is voor de titel, ze hebben over het algemeen een stabielere ploeg dan Ajax

Drie belangrijke voordelen dat PSV heeft:

1. PSV heeft de ploeg bijna altijd topfit. Bij Ajax zijn cruciale spelers als Dolberg, Ziyech, Tagliafico en de Ligt in de belangrijke wedstrijden geblesseerd. Neem PSV-Ajax, de belangrijkste wedstrijd afgelopen seizoenshelft, De Ligt was geblesseerd en daardoor maakte Ten Hag een domme verdedigende keuze. Stel dat De Ligt er wel bij was en Bergwijn/De Jong/Lozano niet, dan krijg je toch een totaal andere wedstrijd. Gezien het overvolle drukke programma van Ajax zal dit het verschil kunnen maken.

2. Verdedigend is PSV een stuk meer solide is. Bij Ajax zijn Blind en Wöber toch echt zwakke schakels. Ook spelers als Sinkgraven en Eiting mogen in de winterstop vertrekken, maar dat ter zijde.

3. PSV kan veel opportunistischer spelen en daardoor de volle buit pakken in wedstrijden dat ze slecht spelen, daar hebben ze ook de spelers voor. Alle ballen op Luuk of Dumfries/Lozano/Bergwijn met een goede solo hebben PSV al vaker de drie punten bezorgd in de wedstrijden dat het totaal niet liep.
Qua blessures gaat vooralsnog wel goed voor PSV. Die hebben bizar weinig blessures (gehad). Gaat rap achteruit als ze twee bepalende spelers missen, maar die kans lijkt met een rustig programma al niet zo groot meer. Ik vind de verdediging van PSV zeker niet meer solide dan die van Ajax. In Europa kwam dat wel naar voren, in Nederland gaat het aardig, maar dat komt ook omdat ze een stuk verder naar achteren spelen. Het opportunistische spel van PSV is wel echt een wapen waar ik jaloers op ben. Afgelopen weekend tegen AZ leek het helemaal nergens op, maar een bal op Lozano die er een paar voorbij rent en het is plots 1-1. Ze hoeven niet goed te voetballen om zo'n beetje alles te winnen in de Eredivisie.
  maandag 24 december 2018 @ 11:09:27 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183937004
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:38 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Kan Ten Hag er wel mee leven dat zijn Champions League invalgod De Wit verhuurd wordt?
Kan me niet voor de geest halen dat Dani veel gespeeld heeft, eigenlijk.
Hoeveel wedstrijden en minuten in de CL heeft hij gemaakt?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183937053
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan me niet voor de geest halen dat Dani veel gespeeld heeft, eigenlijk.
Hoeveel wedstrijden en minuten in de CL heeft hij gemaakt?
3 wedstrijden en 23 minuten.
  maandag 24 december 2018 @ 11:15:42 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183937093
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Qua blessures gaat vooralsnog wel goed voor PSV. Die hebben bizar weinig blessures (gehad). Gaat rap achteruit als ze twee bepalende spelers missen, maar die kans lijkt met een rustig programma al niet zo groot meer. Ik vind de verdediging van PSV zeker niet meer solide dan die van Ajax. In Europa kwam dat wel naar voren, in Nederland gaat het aardig, maar dat komt ook omdat ze een stuk verder naar achteren spelen. Het opportunistische spel van PSV is wel echt een wapen waar ik jaloers op ben. Afgelopen weekend tegen AZ leek het helemaal nergens op, maar een bal op Lozano die er een paar voorbij rent en het is plots 1-1. Ze hoeven niet goed te voetballen om zo'n beetje alles te winnen in de Eredivisie.
maar veel zullen ze niet meer op de proef worden gesteld in de eredivisie, als 1 van beide punten laat liggen is het door een off day, of dat doorgaan van Ajax in de beker en CL een nadeel is moet nog blijken, het lijkt ze wel veel meer inhoud te geven dan de rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')