abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 28 december 2018 @ 14:47:08 #51
206731 Mortaxx
Doomer
pi_184030642
In Hongarije werkt het ook
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 28 december 2018 @ 15:01:14 #52
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184031093
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

De grootste oorzaak is de uitzichtloosheid van 50% van de bevolking die een lager iq heeft dan 100.
de zgn american dream werkt alleen bij mensen met de juiste karakter eigenschappen en als je een iq hebt die hoger is dan 100.
Je post raakt datgene dat we uit beleefdheid niet zeggen: "Wij willen jullie soort" hier niet - langer - hebben.

Of IQ - in de zin van intelligentie als groeipotentie - dat kenmerk is, wil ik overigens te betwijfelen.
Wat imo vooral gebeurd is dat de gemeenschap van "haves" niet bereid is (of het nodig heeft om) zich door wanhopige "wannabes" uit te laten vreten.

De "Muur" (of die nu bestaat uit een hek of - bij ons - regelgeving tot gebruik van voorzieningen) is er vooral om de zg. kanslozen die gemiddeld niets (zullen) bijdragen aan wat "vermogenden" (willen) (be)houden, buiten te sluiten.
Bedenk zelf maar, waarom zou je iemand in huis nemen die jouw levensbeginselen zal ondergraven en jouw moeizame "verdiensten" zich toegeëigend.....?

Vanzelfsprekend heb je in die klokgrafiek van de statistiek uitzonderingen die de voorgaande stelling bevestigen. Naar gelang de pet worden de uitzonderingen - vooral emotioneel - gebruikt (of misbruikt) om het (on)gelijk van die muur te bevestigen.

Kern is dat minderheid die het "voor elkaar hebben" niet in staat (willen) zijn om de meerderheid van behoeftigen daar in te laten meedelen. In essentie is het een evolutionaire strijd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 28 december 2018 @ 15:10:21 #53
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_184031363
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is het beroemde wij zij verhaal

zij zijn slechten wij zijn superieur

Hitler en de Joden
Erdogan en de ongelovigen
Trump en de Mexicanen
Waarom blijven die Mexicanen en de rest dan niet lekker in Zuid-America? Waarom moeten ze persé naar blanke westerse landen?
*Hosselcopter*
pi_184031437
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je bedoelt itt Nederland waar we omkomen in de boerenknechten ;-)

https://www.pluimveeactue(...)doen/b24g18c34o2450/
Ik geloof gelijk dat er in Nederland in bepaalde sectoren ook een tekort aan beroepskrachten is. Ik heb alleen niet de illusie dat gelukszoekers uit Afrika en Arabische landen dit probleem voor ons oplossen.

Sowieso, in het kader van de Europese Unie en de torenhoge jeugdwerkloosheid in Zuid-Europa, zou het beter zijn arbeidsmigranten uit Zuid-Europa hierheen te halen: mensen die daadwerkelijk iets bijdragen, in plaats van slechts de hand ophouden en sociale voorzieningen plunderen.
pi_184034305
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:01 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je post raakt datgene dat we uit beleefdheid niet zeggen: "Wij willen jullie soort" hier niet - langer - hebben.

Of IQ - in de zin van intelligentie als groeipotentie - dat kenmerk is, wil ik overigens te betwijfelen.
Wat imo vooral gebeurd is dat de gemeenschap van "haves" niet bereid is (of het nodig heeft om) zich door wanhopige "wannabes" uit te laten vreten.

De "Muur" (of die nu bestaat uit een hek of - bij ons - regelgeving tot gebruik van voorzieningen) is er vooral om de zg. kanslozen die gemiddeld niets (zullen) bijdragen aan wat "vermogenden" (willen) (be)houden, buiten te sluiten.
Bedenk zelf maar, waarom zou je iemand in huis nemen die jouw levensbeginselen zal ondergraven en jouw moeizame "verdiensten" zich toegeëigend.....?

Vanzelfsprekend heb je in die klokgrafiek van de statistiek uitzonderingen die de voorgaande stelling bevestigen. Naar gelang de pet worden de uitzonderingen - vooral emotioneel - gebruikt (of misbruikt) om het (on)gelijk van die muur te bevestigen.

Kern is dat minderheid die het "voor elkaar hebben" niet in staat (willen) zijn om de meerderheid van behoeftigen daar in te laten meedelen. In essentie is het een evolutionaire strijd.
en dan klagen over de criminaliteit....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 29 december 2018 @ 07:48:45 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184052465
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:10 schreef Dibble het volgende:
Waarom blijven die Mexicanen en de rest dan niet lekker in Zuid-America? Waarom moeten ze persé naar blanke westerse landen?
Waarom blijf jij niet lekker bij je moeder aan de tiet hangen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184052842
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2018 07:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Waarom blijf jij niet lekker bij je moeder aan de tiet hangen?
_O-
pi_184052931
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:43 schreef chefpapier het volgende:

[..]

Zoals ik het begrepen heb kunnen we het zien als een soort van tol, als Mexicanen de muur willen passeren moet daarvoor betaald worden, via hoge kosten voor een visum of bij het importeren van goederen.

Dat Trump graag een muur wil zien vind ik niet zo gek na het zien van het hek wat er nu staat... op zijn zachtst gezegd een gammel geheel en daardoor arbeidsintensief/gevaarlijk/kostbaar om te bewaken en onderhouden.... echter kost een muur enorm veel, ook niet onfeilbaar en dus niet zo simpel om te kunnen bouwen.

Blijf het vreemd vinden dat alle tegenstanders van de muur die het plan afkraken omdat het onmenselijk zou zijn de afgelopen tientallen jaren nooit hebben gepleit om het hek weg te halen...
Roepen er mensen dat het onmenselijk is dan ? Ik zie vooral opmerkingen dat de vrijwel alle illegale immigranten binnen komen op een visum en simpelweg niet weggaan als dat is verlopen - wat een muur natuurlijk niet tegen gaat houden. Of dat een oplossing met drones vele malen goedkoper en efficiënter gaat zijn dan een muur als grensbewaking. Etc.
  zaterdag 29 december 2018 @ 10:25:35 #59
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184054243
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:56 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Roepen er mensen dat het onmenselijk is dan ? Ik zie vooral opmerkingen dat de vrijwel alle illegale immigranten binnen komen op een visum en simpelweg niet weggaan als dat is verlopen - wat een muur natuurlijk niet tegen gaat houden. Of dat een oplossing met drones vele malen goedkoper en efficiënter gaat zijn dan een muur als grensbewaking. Etc.
afschieten net als die herten dat werkt het beste
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184055896
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Tja, een van de gekste dingen die een gemiddeld iemand die even doordraait of een kind van 4 in Nederland kan doen is een dreun geven. In de VS ligt er meteen geladen hulp in de lade.
Ik ben tegen particulier vuurwapenbezit, maar nogmaals een crimineel wordt je m.i. niet door een pistool. Je wordt als crimineel wel veel gevaarlijker met een pistool.
pi_184055978
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik geloof gelijk dat er in Nederland in bepaalde sectoren ook een tekort aan beroepskrachten is. Ik heb alleen niet de illusie dat gelukszoekers uit Afrika en Arabische landen dit probleem voor ons oplossen.

Sowieso, in het kader van de Europese Unie en de torenhoge jeugdwerkloosheid in Zuid-Europa, zou het beter zijn arbeidsmigranten uit Zuid-Europa hierheen te halen: mensen die daadwerkelijk iets bijdragen, in plaats van slechts de hand ophouden en sociale voorzieningen plunderen.
Maar jij gelooft toch ook dat je als land zelf moet mogen kiezen wie je binnen laat? Ik kan me voorstellen dat de VS best migranten willen, maar zelf een keuze willen maken over wie wel en wie niet. Ik denk niet dat Trump de oplossing tegen illegaliteit en allerlei soorten van smokkel heeft trouwens. Maar ik sta wel voor hun recht om zelf te bepalen wie daar het land binnen komt.
pi_184056713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:01 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Maar jij gelooft toch ook dat je als land zelf moet mogen kiezen wie je binnen laat? Ik kan me voorstellen dat de VS best migranten willen, maar zelf een keuze willen maken over wie wel en wie niet. Ik denk niet dat Trump de oplossing tegen illegaliteit en allerlei soorten van smokkel heeft trouwens. Maar ik sta wel voor hun recht om zelf te bepalen wie daar het land binnen komt.
Oh, ik ook. En de meeste mensen denk ik, behalve de "de wereld is van iedereen" zingers.
Maar het gaat hier over de muur van Trump - een bijzonder duur, natuurvernielend en onpraktisch idee dat volledig negeert hoe de meeste illegalen de VS binnenkomen.
pi_184056996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:01 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Maar jij gelooft toch ook dat je als land zelf moet mogen kiezen wie je binnen laat? Ik kan me voorstellen dat de VS best migranten willen, maar zelf een keuze willen maken over wie wel en wie niet. Ik denk niet dat Trump de oplossing tegen illegaliteit en allerlei soorten van smokkel heeft trouwens. Maar ik sta wel voor hun recht om zelf te bepalen wie daar het land binnen komt.
Uiteraard geloof ik dat landen zelf moeten bepalen wie ze binnenlaten. Ik vind ook dat illegale migratie moet worden bestreden en bestraft. Maar die peperdure muur is een draconisch middel; het kan echt effectiever. Het immigratieprobleem dat men kent, is trouwens vrij beperkt. Sterker nog: het netto-migratiecijfer voor Mexico ligt al jaren onder de nul. Anders gezegd: al jaren vertrekken er meer Mexicanen dan er binnenkomen.
pi_184057271
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard geloof ik dat landen zelf moeten bepalen wie ze binnenlaten. Ik vind ook dat illegale migratie moet worden bestreden en bestraft. Maar die peperdure muur is een draconisch middel; het kan echt effectiever. Het immigratieprobleem dat men kent, is trouwens vrij beperkt. Sterker nog: het netto-migratiecijfer voor Mexico ligt al jaren onder de nul. Anders gezegd: al jaren vertrekken er meer Mexicanen dan er binnenkomen.
Misschien is dat het echte doel van de muur: de Mexicanen in de VS houden :P
pi_184059612
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Oh, ik ook. En de meeste mensen denk ik, behalve de "de wereld is van iedereen" zingers.
Maar het gaat hier over de muur van Trump - een bijzonder duur, natuurvernielend en onpraktisch idee dat volledig negeert hoe de meeste illegalen de VS binnenkomen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard geloof ik dat landen zelf moeten bepalen wie ze binnenlaten. Ik vind ook dat illegale migratie moet worden bestreden en bestraft. Maar die peperdure muur is een draconisch middel; het kan echt effectiever. Het immigratieprobleem dat men kent, is trouwens vrij beperkt. Sterker nog: het netto-migratiecijfer voor Mexico ligt al jaren onder de nul. Anders gezegd: al jaren vertrekken er meer Mexicanen dan er binnenkomen.
Oh, maar dat zeg ik ook. Ik denk niet dat Trump de oplossing heeft.
pi_184060284
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 15:10 schreef Dibble het volgende:
Waarom blijven die Mexicanen en de rest dan niet lekker in Zuid-America? Waarom moeten ze persé naar blanke westerse landen?
Misschien omdat Mexico in Noord-Amerika ligt ? 11.gif
pi_184060462
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Misschien omdat Mexico in Noord-Amerika ligt ? [ afbeelding ]
Midden-Amerika.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184060535
quote:
Op zaterdag 29 december 2018 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
Midden-Amerika.
Vandaar dat het onder NAFTA viel.
pi_184060604
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Vandaar dat het onder NAFTA viel.
Heb het net even opgelucht. Mexico is onderdeel van zowel Midden- als Noord-Amerika.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184060658
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
In Hongarije werkt het ook
In Israel ook, daar hadden ze sinds 2012 een hek



Vreemd wel dat veel tegenstanders van de muur (Schumer, Pelosi, Feinstein) het geen probleem vinden dat het land van hun volk wel een muur heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')