quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik word oud :’).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Heb jou nou de UI van Poit?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:15 schreef mschol het volgende:
omdat dit de GAM SC is:
De art style van forgotton anne
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bentquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren![]()
Je bent vast niet ouder dan mij
Nu nog wel, maar vanavond weet ik dat nog niet zekerquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bent![]()
Hopelijk voel je je ook zo
Helemaal los gaan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar vanavond weet ik dat nog niet zeker
Deze week ziek geweest en maar 1 dag gegaan. Wel wat games uitgespeeldquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal los gaan?
Hoe gaat het sporten?
Een keer is beter dan geen keerquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze week ziek geweest en maar 1 dag gegaan. Wel wat games uitgespeeld![]()
Vandaag rond 12 uur bier, dus tjah, los gaan ja
Nee dat is bijna niemandquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo voelt ze ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er 15 jaar jonger uit dan je bent![]()
Hopelijk voel je je ook zo
Zelfs in je stoutste dromen mag je er nog niet overheenquote:
Van 1985.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is zelfs jonger dan ik benquote:
Oh vertel.quote:
Een jaartje maar hoorquote:
Hatsekidee.quote:
Dan zet je zo'n bril op je bakkes en dan kan je games in virtual reality spelen. Wel erg gaaf. Ook erg wennen. M'n maag was het er op een gegeven moment niet meer mee eens dus toen maar gestoptquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet zon VR eigenlijk. Ik loop een beetje achter tegenwoordig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |