abonnement Unibet Coolblue
pi_183910677
Een politieagent werd op zaterdag naar de spoedeisende hulp gebracht nadat hij was gebeten door een Nigeriaan.




De man, oorspronkelijk afkomstig uit Nigeria en woonachtig in Salé, ging regelmatig naar de stad Kenitra om aalmoezen te vragen. De man had echter niet het geduld om te wachten op liefdadige zielen die langs kwamen, maar gebruikte geweld en bedreigingen om geld te innen. Dit leidde ertoe dat slachtoffers een aanklacht tegen hem indienden.

Volgens de website ahdath.info werd er een arrestatiebevel tegen de man uitgevaardigd en werd hij zaterdag 15 december gearresteerd door de politie. Weigerend om naar het politiebureau te worden gebracht, verzette hij zich hevig. Hij beet daarbij zelfs een politieagent, waardoor de agent een grote wond in zijn rechterhand kreeg.

"De gewonde politieagent werd met spoed naar de spoedeisende hulp in het El Idrissi-ziekenhuis gebracht voor de juiste zorg en kreeg een 21-dagen invaliditeitscertificaat", bericht Al Ahdath.

De verdachte werd naar het politiebureau gebracht voor ondervraging voordat hij voor het parket werd gebracht.

Bron https://nieuws.marokko.nl(...)kaanse-politieagent/



Migranten uit de zuidelijke delen van Afrika zorgen voor steeds meer overlast op het Marokkaanse continent. Ze zijn in grote getallen aanwezig, met name in Tanger, maar ook in Marrakech, Casablanca en in de badplaatsen lopen overal afrikanen, hopend op een leven in Europa... Meestal lukt de overtocht niet naar Spanje, en eindigen ze in enorme tentenkampen,

In Casablanca is laatst een kamp afgebrand, waar 100'e migranten woonachtig waren.
Ook neemt het geweld toe naar zwarte afrikanen..


Er moet toch wat gebeuren aan deze toestanden, want ook Marokko kan deze migratie niet aan.
  zondag 23 december 2018 @ 00:34:40 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183910756
Man Bijt Marokkaan
pi_183910852
In Marokko lopen overal Afrikanen? Goh, wat vreemd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 23 december 2018 @ 00:40:11 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183910873
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:39 schreef Hathor het volgende:
In Marokko lopen overal Afrikanen? Goh, wat vreemd.
Man Bijt Afrikaan
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 december 2018 @ 00:42:53 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183910926
Goh.... Nu gaan de mocro's klagen over buitenlanders? :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 23 december 2018 @ 00:47:54 #6
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183911014
En dat nieuws is relevant voor nederland omdat?
pi_183911019
Wil je graag gebeten worden? SMS Nigeri AAN naar 8686!
pi_183911256
quote:
met name in Tanger, maar ook in Marrakech, Casablanca en in de badplaatsen lopen overal afrikanen
Joh, je meent het.
pi_183912126
Waarom word het laatste filmpje uit de OP trouwens volledig genegeerd? Daaruit blijkt juist hoe racistisch men de zwarten behandeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183912610
Help mij even mijn geheugen op te frissen aub:
Welk land in die regio heeft ook alweer enorm veel geld gekregen om vluchtelingen op te vangen?
pi_183912613
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 02:24 schreef Hathor het volgende:
Waarom word het laatste filmpje uit de OP trouwens volledig genegeerd? Daaruit blijkt juist hoe racistisch men de zwarten behandeld.
Ik spreek even voor mezelf:
Ik heb dat filmpje helemaal gekeken maar heb er gewoon niks over te zeggen, het is puur discriminatie natuurlijk maar in welk land gebeurt dat nou niet?
  Redactie Frontpage zondag 23 december 2018 @ 08:16:22 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183913087
Het Marokkaanse continent :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183916847
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 00:47 schreef Zolderkamer het volgende:
En dat nieuws is relevant voor nederland omdat?
a) Het iets zegt over Marokko; een land waarvan honderdduizenden onderdanen in Nederland wonen, niet zonder problemen
b) Marokko slechts een doorvoerland is als het om migratie gaat. Zo'n beetje alle migranten die in Marokko aankomen, willen de oversteek naar Europa maken.
c) Het bericht aantoont dat migratie ook in Noord-Afrika voor grote problemen zorgt. En dat is dan weer relevant met het oog op het Marrakesh-pact dat Nederland zo nodig moet tekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2018 12:56:10 ]
pi_183916857
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 02:24 schreef Hathor het volgende:
Waarom word het laatste filmpje uit de OP trouwens volledig genegeerd? Daaruit blijkt juist hoe racistisch men de zwarten behandeld.
Heeft geen nieuwswaarde. Iedereen die niet onder een steen leeft, weet allang hoe racistisch Marokkanen zijn.
pi_183916897
Zo begint menig zombiefilm.
pi_183918267
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heeft geen nieuwswaarde. Iedereen die niet onder een steen leeft, weet allang hoe racistisch Marokkanen zijn.
ik vond het toch wel noemenswaardig, temeer omdat er zoveel racismeroepers zijn de laatste tijd. Laten ze even een kijkje nemen naar hoe het daar is voordat ze weer eens gaan janken hoe erg het hier allemaal is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183918477
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2018 00:42 schreef Nikonlover het volgende:
Goh.... Nu gaan de mocro's klagen over buitenlanders? :') _O-
:D :') :') _O_ _O- :')
pi_183918740
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik vond het toch wel noemenswaardig, temeer omdat er zoveel racismeroepers zijn de laatste tijd. Laten ze even een kijkje nemen naar hoe het daar is voordat ze weer eens gaan janken hoe erg het hier allemaal is.
Het stikt van de selectief verontwaardigde mensen. En in het wereldbeeld van dat soort figuren zijn Marokkanen per definitie slachtoffer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')