abonnement Unibet Coolblue
pi_183906097
We hebben voor onze nieuwbouwwoning woning alle stalen montagekozijnen met opdekdeuren laten vervangen door hardhouten kozijnen en stompe deuren. Nu zag ik vandaag dat er een deel van alle kozijnen los zit en zo los te 'klikken' is van de muur:





(plaatjes zijn klikbaar voor een grote versie)


Is dit normaal voor een hardhouten kozijn? Wat voor een merk/type kozijn is dit?
pi_183907093
Is dit een retorische vraag? Het ziet er niet echt uit als hardhout...
Somebody that I used to know
pi_183907325
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:25 schreef Postbus100 het volgende:
Is dit een retorische vraag? Het ziet er niet echt uit als hardhout...
Durf wel te zeggen dat het dat niet is. Hardhouten kozijnen zitten gewoon vast en bestaan uit een deel. Klop er eens op TS hoe klinkt het?
pi_183908031
Het is wel hout, ja. Ik ben er achter inmiddels door Google-fu. Dit zijn Berkvens Berlegno montagekozijnen en het deel wat los zit zijn de afwerklijsten. Deze zouden vastgelijmd moeten worden, maar is dus niet gedaan.

Weer een restpuntje erbij :N
pi_183908407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef phantom het volgende:
Het is wel hout, ja. Ik ben er achter inmiddels door Google-fu. Dit zijn Berkvens Berlegno montagekozijnen en het deel wat los zit zijn de afwerklijsten. Deze zouden vastgelijmd moeten worden, maar is dus niet gedaan.

Weer een restpuntje erbij :N
Ik zie t, niet gedacht :') onze hardhouten kozijnen kwamen in een deel zonder afwerklijsten.
pi_183921990
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:05 schreef Bastoenie het volgende:
onze hardhouten kozijnen kwamen in een deel zonder afwerklijsten.
Nee dit zijn inderdaad niet de hardhouten kozijnen die je zou verwachten bij een flinke meerprijs..

Gewoon een 'luxere' vorm van opdek kozijnen waar minimaal hout in is gebruikt,
om de bouwer maar de kans te geven dit als zijnde hardhout kozijn te verkopen ;(
pi_184132673
Conclusie:Je bent opgelicht!
pi_184158223
als je naar het product zoekt zie ik roodhout of grenen, nu ken ik roodhout niet, maar lijkt me geen echt hardhout??
pi_184161692
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 21:52 schreef phantom het volgende:
We hebben voor onze nieuwbouwwoning woning alle stalen montagekozijnen met opdekdeuren laten vervangen door hardhouten kozijnen houten montagekozijnen en stompe deuren.
Het lijkt me niet dat dit een hardhouten kozijn genoemd mag worden. Zou nog eens goed kijken wat je nou precies gekocht hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')