quote:Mag je niet zeggen, schijnt heiligschennis te zijn
Op vrijdag 14 november 2003 11:57 schreef Skwish het volgende:
Kluivert Moordenaar
Hoe zou het voor de vrouw van de omgekomen schouwburgdirecteur zijn als Kluivert weer de ster van de natie wordt
quote:ok sorry, ik hou al op.
Op vrijdag 14 november 2003 11:59 schreef SCH het volgende:[..]
Mag je niet zeggen, schijnt heiligschennis te zijn
Hoe zou het voor de vrouw van de omgekomen schouwburgdirecteur zijn als Kluivert weer de ster van de natie wordt
quote:je vergeet de cl records en de prijzen die hij als voetballer van de maand/jaar in engeland heeft gewonnen.
Op donderdag 2 januari 2003 18:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Van Nistelrooy meer bereikt dan Kluivert
(uit m'n hoofd)
Kluivert
spelen bij 3 top ploegen (Ajax,Ac Milan en Barca)
1x CL gewonnen (maker van winnend doelpunt)
Kwartfinale WK 98
Halve Final EK 2000
3x Nederlands kampioen
Bijna vaderlands topscoorder allertijdenvan Nistelrooy
spelen bij 2 top ploegen (PSV,MAN UTD)
2x Nederlands kampioen
euhm.....................
Engels topscoorder
Nederlands " "
Tjah en verder niet veel...
quote:Ik vind "halve finale EK2000" halen ook niet echt een prijs ofzo
Op vrijdag 14 november 2003 12:06 schreef Elgigante het volgende:[..]
je vergeet de cl records en de prijzen die hij als voetballer van de maand/jaar in engeland heeft gewonnen.
bovendien tellen prijzen als ek 2000 natuurlijk niet mee, toen was van the man geblesseerd
quote:Dan moet je eigenlijk de titel tellen idd, helaas dat hij niet fit was
Op vrijdag 14 november 2003 12:06 schreef Elgigante het volgende:[..]
je vergeet de cl records en de prijzen die hij als voetballer van de maand/jaar in engeland heeft gewonnen.
bovendien tellen prijzen als ek 2000 natuurlijk niet mee, toen was van the man geblesseerd
strafschoppen 1 miss
quote:Het presteren van een speler wordt ook bepaald door het team. Ik denk dat de opstellingen die advocaat maakt meer een speler vraagt die ook assists kan maken of gewoon mee voetbalt. Ik vind van nistelrooy vooral uitblinken in aanspeelbaarheid in het doelgebied en scoren.
Op donderdag 13 november 2003 22:53 schreef Qi het volgende:[..]
Kluivert heeft ongetwijfeld meer assists gegeven per minuut gespeeld, maarja, ik dacht ook dat Van Nistelrooy meer gescoord zou hebben per minuut gespeeld, dus mijn vermoedens kloppen niet altijd
[..]Completere voetballer ja, betere afmaker nee. Van Nistelrooy verkeert in de vorm van zijn leven, schiet de ene na de andere erin in zowel de Champions League als in de Premier League en sleept de ene na de andere award in de wacht. Ik begrijp werkelijk niet waarom Advocaat hem niet eens het vertrouwen geeft, dat heeft een speler als Van Nistelrooy nodig om te presteren. Gewoon eens 90 minuten laten staan i.p.v. weer een wissel na 60 minuutjes. Kluivert preseert totaal niet bij Barcelona, zit zelfs op de bank, en mag toch iedere wedstrijd in Oranje weer de volle 90 minuten vol maken. Dat is onrecht. Het is ook onrecht dat Makaay bijna nooit een kans krijgt, notabene de winnaar van de Gouden Schoen.
quote:Jij rijdt ook nooit te hard?
quote:je doet ons versteld staan van je enorme verstand van voetbal
Op vrijdag 14 november 2003 15:21 schreef G1Ace het volgende:
kluivert
(voormalig)ajacied
genoeg
quote:Bovendien is het onderhand 7 jaar geleden, zo niet meer. Die koe in die sloot is ondertussen al wel weggerot.
Op vrijdag 14 november 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij rijdt ook nooit te hard?
quote:Neemt niet weg dat'ie gelijk heeft
Op vrijdag 14 november 2003 15:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je doet ons versteld staan van je enorme verstand van voetbal
quote:En was het ook nog eens halve finale WK 1998 en niet kwartfinale...
Op vrijdag 14 november 2003 12:15 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Ik vind "halve finale EK2000" halen ook niet echt een prijs ofzo
quote:SCH, nog bedankt voor Jack van Gelder vandaag... maar toch:
Hoe moet het voor Kluivert zijn dat er telkens van die daapen hierover beginnen te zeiken terwijl het GVD gewoon over voetbal moet gaan...
Dat is ondertussen al zolang geleden... KAPPEN nou met steeds daarover te zeiken... Ik kan hier echt zo fucking kwaad om worden... Sorry daarvoor ![]()
ZO dat is eruit...
En ik vind Kluivert sowieso een veel betere spits, zeker voor in Oranje waar een spits het van voetballen moet hebben en niet van sleuren en werken (waar van Nistelrooij wel weer van wereldkwaliteit in is)...
quote:Ik snap het wel hoor en ben het ook wel deels met je eens. Je moet mensen niet tot in het oneindige met hun verleden blijven lastig vallen. Dat gebeurt bij Kluivert dan ook niet, ondanks dat hij na dat ongeval nog enkele malen met de politie in aanraking is geweest. Hij heeft een joekel van een carriere bij grote clubs en verdient zakken vol geld. Het is hem van harte gegund, hij heeft nu eenmaal een uitzonderlijk talent en werkt er hard voor.
Op vrijdag 14 november 2003 16:20 schreef Marla_Singer het volgende:
Hoe moet het voor Kluivert zijn dat er telkens van die daapen hierover beginnen te zeiken terwijl het GVD gewoon over voetbal moet gaan...
Maar ik had het gewoon beter gevonden dat hij na dat ongeval niet meer geselecteerd was voor Oranje. Dat is een nationaal team waar we trots op moeten zijn, dat uitstraling hoort te hebben. Het is nu al te laat maar ik vind dat hij destijds zijn rechten voor Oranje meer dan heeft verspeeld.
En ik kan er op mijn beurt weer verdrietig over worden dat er er zo laconiek over wordt gedaan. Dat het lang geleden is, vind ik echt een flauwekulcriterium.
quote:Ik vind het flauwekul dat je iemand omwille van een ongeluk niet meer moet selecteren voor een vertegenwoordigend elftal.
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef SCH het volgende:
Maar ik had het gewoon beter gevonden dat hij na dat ongeval niet meer geselecteerd was voor Oranje. Dat is een nationaal team waar we trots op moeten zijn, dat uitstraling hoort te hebben. Het is nu al te laat maar ik vind dat hij destijds zijn rechten voor Oranje meer dan heeft verspeeld.En ik kan er op mijn beurt weer verdrietig over worden dat er er zo laconiek over wordt gedaan. Dat het lang geleden is, vind ik echt een flauwekulcriterium.
quote:Ik kan er wel inkomen dat hij TOEN niet meer geselecteerd had moeten worden... Voorbeeldfunctie blabla maar je hebt wel een punt... Het is ook absoluut niet goed te praten...
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef SCH het volgende:[..]
Ik snap het wel hoor en ben het ook wel deels met je eens. Je moet mensen niet tot in het oneindige met hun verleden blijven lastig vallen. Dat gebeurt bij Kluivert dan ook niet, ondanks dat hij na dat ongeval nog enkele malen met de politie in aanraking is geweest. Hij heeft een joekel van een carriere bij grote clubs en verdient zakken vol geld. Het is hem van harte gegund, hij heeft nu eenmaal een uitzonderlijk talent en werkt er hard voor.
Maar ik had het gewoon beter gevonden dat hij na dat ongeval niet meer geselecteerd was voor Oranje. Dat is een nationaal team waar we trots op moeten zijn, dat uitstraling hoort te hebben. Het is nu al te laat maar ik vind dat hij destijds zijn rechten voor Oranje meer dan heeft verspeeld.
En ik kan er op mijn beurt weer verdrietig over worden dat er er zo laconiek over wordt gedaan. Dat het lang geleden is, vind ik echt een flauwekulcriterium.
En die keren die hij daarna met de politie in aanraking is gekomen is denk ik heel overtrokken of zelfs uit een duim gezogen (denk aan die vermeende verkrachting)...
Nogmaals ik vind dat Kluivert het wel verdiend om op z'n voetbalkwaliteiten afgerekend te worden... Elke keer als het ergens (Fok, TV, krant...) over Kluivert gaat komt altijd zijn verleden om de hoek kijken, en dat heeft hij nou ook weer niet verdiend...
quote:Hij is er voor veroordeeld, het was meer dan een ongeluk.
Op vrijdag 14 november 2003 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik vind het flauwekul dat je iemand omwille van een ongeluk niet meer moet selecteren voor een vertegenwoordigend elftal.
quote:Dan moet je het ook geen ongeluk noemen he schlimpie
Op vrijdag 14 november 2003 16:48 schreef SCH het volgende:[..]
Hij is er voor veroordeeld, het was meer dan een ongeluk.
Iedereen maakt fouten en nog meer rijdt iedereen te hard. Ook op dat punt.
quote:Als je iemand doodrijdt door je eigen stomme schuld dan is dat nogal wat, ik schaar dat niet onde het kopje 'fouten'.
Op vrijdag 14 november 2003 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen maakt fouten en nog meer rijdt iedereen te hard. Ook op dat punt.
Zal je zien dat het ineens gaat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |