abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2003 @ 10:36:33 #126
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14626134
Mijn voorkeur gaat toch uit naar Ruud. ten eerste omdat ik em als spits gewoon beter vind dan Kluivert en ten tweede omdat als de Schotten de opstelling krijgen en RvN in de basis blijkt te staan, ze meteen in hun broek beginnen te poepen. En als ze Kluivert erin zien staan, zullen ze eerder denken dat ze meer kansen hebben. Dus gewoon RvN in de basis en Kluivert dan maar op de bank (als kijk k niet gek op als die 2 toch nog wel een deel van de wedstrijd samen zullen spelen). Gewoon bij RvN in de spits met een andere spits ernaast (Makaay bijv.) en Kluivert er dan achter
- verwijderd door admin -
pi_14627072
Ruud van Nistelrooy.
  vrijdag 14 november 2003 @ 11:17:49 #128
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14627245
KLUIVERT KLUIVERT KLUIVERT KLUIVERT HOP HOP KLUIVERT
pi_14628277
Kluivert Moordenaar
pi_14628322
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:57 schreef Skwish het volgende:
Kluivert Moordenaar
Mag je niet zeggen, schijnt heiligschennis te zijn

Hoe zou het voor de vrouw van de omgekomen schouwburgdirecteur zijn als Kluivert weer de ster van de natie wordt

pi_14628350
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe zou het voor de vrouw van de omgekomen schouwburgdirecteur zijn als Kluivert weer de ster van de natie wordt

ok sorry, ik hou al op.
pi_14628501
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:25 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Van Nistelrooy meer bereikt dan Kluivert

(uit m'n hoofd)
Kluivert
spelen bij 3 top ploegen (Ajax,Ac Milan en Barca)
1x CL gewonnen (maker van winnend doelpunt)
Kwartfinale WK 98
Halve Final EK 2000
3x Nederlands kampioen
Bijna vaderlands topscoorder allertijden

van Nistelrooy
spelen bij 2 top ploegen (PSV,MAN UTD)
2x Nederlands kampioen
euhm.....................
Engels topscoorder
Nederlands " "
Tjah en verder niet veel...

je vergeet de cl records en de prijzen die hij als voetballer van de maand/jaar in engeland heeft gewonnen.
bovendien tellen prijzen als ek 2000 natuurlijk niet mee, toen was van the man geblesseerd
Yeah baby Yeah!
pi_14628751
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

je vergeet de cl records en de prijzen die hij als voetballer van de maand/jaar in engeland heeft gewonnen.
bovendien tellen prijzen als ek 2000 natuurlijk niet mee, toen was van the man geblesseerd

Ik vind "halve finale EK2000" halen ook niet echt een prijs ofzo
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_14631678
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan moet je eigenlijk de titel tellen idd, helaas dat hij niet fit was

strafschoppen 1 miss

pi_14631850
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:53 schreef Qi het volgende:

[..]

Kluivert heeft ongetwijfeld meer assists gegeven per minuut gespeeld, maarja, ik dacht ook dat Van Nistelrooy meer gescoord zou hebben per minuut gespeeld, dus mijn vermoedens kloppen niet altijd
[..]

Completere voetballer ja, betere afmaker nee. Van Nistelrooy verkeert in de vorm van zijn leven, schiet de ene na de andere erin in zowel de Champions League als in de Premier League en sleept de ene na de andere award in de wacht. Ik begrijp werkelijk niet waarom Advocaat hem niet eens het vertrouwen geeft, dat heeft een speler als Van Nistelrooy nodig om te presteren. Gewoon eens 90 minuten laten staan i.p.v. weer een wissel na 60 minuutjes. Kluivert preseert totaal niet bij Barcelona, zit zelfs op de bank, en mag toch iedere wedstrijd in Oranje weer de volle 90 minuten vol maken. Dat is onrecht. Het is ook onrecht dat Makaay bijna nooit een kans krijgt, notabene de winnaar van de Gouden Schoen.

Het presteren van een speler wordt ook bepaald door het team. Ik denk dat de opstellingen die advocaat maakt meer een speler vraagt die ook assists kan maken of gewoon mee voetbalt. Ik vind van nistelrooy vooral uitblinken in aanspeelbaarheid in het doelgebied en scoren.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:21:10 #136
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14634222
kluivert
(voormalig)ajacied
genoeg
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14634247
quote:

[..]

Jij rijdt ook nooit te hard?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14634462
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:21 schreef G1Ace het volgende:
kluivert
(voormalig)ajacied
genoeg
je doet ons versteld staan van je enorme verstand van voetbal
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:06:58 #139
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14635757
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij rijdt ook nooit te hard?
Bovendien is het onderhand 7 jaar geleden, zo niet meer. Die koe in die sloot is ondertussen al wel weggerot.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je doet ons versteld staan van je enorme verstand van voetbal
Neemt niet weg dat'ie gelijk heeft
pi_14635796
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Ik vind "halve finale EK2000" halen ook niet echt een prijs ofzo

En was het ook nog eens halve finale WK 1998 en niet kwartfinale...
In Southern Sun
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:20:25 #141
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_14636280
quote:

[..]

SCH, nog bedankt voor Jack van Gelder vandaag... maar toch:

Hoe moet het voor Kluivert zijn dat er telkens van die daapen hierover beginnen te zeiken terwijl het GVD gewoon over voetbal moet gaan...

Dat is ondertussen al zolang geleden... KAPPEN nou met steeds daarover te zeiken... Ik kan hier echt zo fucking kwaad om worden... Sorry daarvoor

ZO dat is eruit...

En ik vind Kluivert sowieso een veel betere spits, zeker voor in Oranje waar een spits het van voetballen moet hebben en niet van sleuren en werken (waar van Nistelrooij wel weer van wereldkwaliteit in is)...

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:22:27 #142
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_14636349
Je mag toch gewoon wisselen tijdens de wedstrijden. Wie scoort mag blijven, beginnen met Kluivert dan Makaay en dan Nistelrooy. Lijkt me wel lachuh. Die bullshit dat het verschillende spitsen zijn moet niet uitmaken, als ze een bal krijgen moeten ze scoren. Met buitenspelers of niet.
Die Glatze Arschlog
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:23:05 #143
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14636374
GO KLUIVERT GO KLUIVERT ... hij is namelijk één van de beste spitsen ooit beter dan Van nistelrooy
pi_14636523
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:20 schreef Marla_Singer het volgende:
Hoe moet het voor Kluivert zijn dat er telkens van die daapen hierover beginnen te zeiken terwijl het GVD gewoon over voetbal moet gaan...
Ik snap het wel hoor en ben het ook wel deels met je eens. Je moet mensen niet tot in het oneindige met hun verleden blijven lastig vallen. Dat gebeurt bij Kluivert dan ook niet, ondanks dat hij na dat ongeval nog enkele malen met de politie in aanraking is geweest. Hij heeft een joekel van een carriere bij grote clubs en verdient zakken vol geld. Het is hem van harte gegund, hij heeft nu eenmaal een uitzonderlijk talent en werkt er hard voor.

Maar ik had het gewoon beter gevonden dat hij na dat ongeval niet meer geselecteerd was voor Oranje. Dat is een nationaal team waar we trots op moeten zijn, dat uitstraling hoort te hebben. Het is nu al te laat maar ik vind dat hij destijds zijn rechten voor Oranje meer dan heeft verspeeld.

En ik kan er op mijn beurt weer verdrietig over worden dat er er zo laconiek over wordt gedaan. Dat het lang geleden is, vind ik echt een flauwekulcriterium.

pi_14636614
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef SCH het volgende:
Maar ik had het gewoon beter gevonden dat hij na dat ongeval niet meer geselecteerd was voor Oranje. Dat is een nationaal team waar we trots op moeten zijn, dat uitstraling hoort te hebben. Het is nu al te laat maar ik vind dat hij destijds zijn rechten voor Oranje meer dan heeft verspeeld.

En ik kan er op mijn beurt weer verdrietig over worden dat er er zo laconiek over wordt gedaan. Dat het lang geleden is, vind ik echt een flauwekulcriterium.

Ik vind het flauwekul dat je iemand omwille van een ongeluk niet meer moet selecteren voor een vertegenwoordigend elftal.
In Southern Sun
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:32:57 #146
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_14636749
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor en ben het ook wel deels met je eens. Je moet mensen niet tot in het oneindige met hun verleden blijven lastig vallen. Dat gebeurt bij Kluivert dan ook niet, ondanks dat hij na dat ongeval nog enkele malen met de politie in aanraking is geweest. Hij heeft een joekel van een carriere bij grote clubs en verdient zakken vol geld. Het is hem van harte gegund, hij heeft nu eenmaal een uitzonderlijk talent en werkt er hard voor.

Ik kan er wel inkomen dat hij TOEN niet meer geselecteerd had moeten worden... Voorbeeldfunctie blabla maar je hebt wel een punt... Het is ook absoluut niet goed te praten...

En die keren die hij daarna met de politie in aanraking is gekomen is denk ik heel overtrokken of zelfs uit een duim gezogen (denk aan die vermeende verkrachting)...

Nogmaals ik vind dat Kluivert het wel verdiend om op z'n voetbalkwaliteiten afgerekend te worden... Elke keer als het ergens (Fok, TV, krant...) over Kluivert gaat komt altijd zijn verleden om de hoek kijken, en dat heeft hij nou ook weer niet verdiend...

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_14637318
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind het flauwekul dat je iemand omwille van een ongeluk niet meer moet selecteren voor een vertegenwoordigend elftal.

Hij is er voor veroordeeld, het was meer dan een ongeluk.
pi_14637356
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is er voor veroordeeld, het was meer dan een ongeluk.

Dan moet je het ook geen ongeluk noemen he schlimpie

Iedereen maakt fouten en nog meer rijdt iedereen te hard. Ook op dat punt.

In Southern Sun
pi_14637548
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen maakt fouten en nog meer rijdt iedereen te hard. Ook op dat punt.
Als je iemand doodrijdt door je eigen stomme schuld dan is dat nogal wat, ik schaar dat niet onde het kopje 'fouten'.
pi_14637698
Gewoon beiden opstellen morgen.

Zal je zien dat het ineens gaat lopen.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')