Kluivert is de beste van Spanje en Van Nistelrooy van Engeland ... wat vinden jullie als jullie moeten kiezen de beste ten opzichte van elkaar.
Ik vind het een enorm moeilijke keuze want het zijn beide topspitsen ... de beste ter wereld. Als ik dan toch moet kiezen opteer ik wel voor Van NIstelrooy ... hij kan de bal heel goed ontvangen, beschermen en doorpassen naar een teammaat. Hij kan ook een actie opzetten en zelf naar de goal hollen. Ik vind Kluivert NET meer een goalgetter als ik het zo mag stellen hoewel hij ook enorm goed de bal kan aannemen maar jah ... mijn persooinlijke voorkeur gaat naar de Man U spits
jullie voorkeur ?
Ik ga dus voor Partick, niet alleen omdat ik Ajacied ben. Maar ook omdat ie gewoon meer bereikt heeft en toch de laaste tijd meer een zekerheidje voor een goal wordt.
--edit--
Moet Makaay hier ook niet bij???
Als ik namelijk moet kiezen tussen die drie zou het erzo uitzien
1. Kluivert
2. Makaay
3. van Nistelrooy
quote:twee voetballer
Op donderdag 2 januari 2003 18:18 schreef keeper het volgende:
Niet te vergelijken. Allebei redelijk verschillende spelers.
Heeft minstens evenveel bereikt als Kluivert, op een verkrachting, dronken rijden en een dode na dan.
En serieus: Van Nistelrooy is vele effectiever dan Kluivert vind ik. Kluivert is zo'n gast met superveel talent, maar volgens mij is ie erg lui. En bovendien vind ik hem erg arrogant.
quote:Dat ze twee totaal andere type spitsen zijn.
Op donderdag 2 januari 2003 18:20 schreef Bulls-Ass het volgende:
twee voetballer
twee spitsen
twee NL'ers
twee topscoorders
? wat is er nou zo verschillend aan dat je ze niet kan vergelijken ?
Van Nistelrooy is imo te veel gehyped en heeft geen uitstraling.
quote:Van Nistelrooy meer bereikt dan Kluivert
Op donderdag 2 januari 2003 18:21 schreef battlesickloner het volgende:
Van Nisterrooy natuurlijk.Heeft minstens evenveel bereikt als Kluivert, op een verkrachting, dronken rijden en een dode na dan.
En serieus: Van Nistelrooy is vele effectiever dan Kluivert vind ik. Kluivert is zo'n gast met superveel talent, maar volgens mij is ie erg lui. En bovendien vind ik hem erg arrogant.
(uit m'n hoofd)
Kluivert
spelen bij 3 top ploegen (Ajax,Ac Milan en Barca)
1x CL gewonnen (maker van winnend doelpunt)
Kwartfinale WK 98
Halve Final EK 2000
3x Nederlands kampioen
Bijna vaderlands topscoorder allertijden
van Nistelrooy
spelen bij 2 top ploegen (PSV,MAN UTD)
2x Nederlands kampioen
euhm.....................
Engels topscoorder
Nederlands " "
Tjah en verder niet veel...
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:25 schreef Ajaxno1 het volgende:van Nistelrooy
quote:Tsjah...hoeft niet een doelpunt te zijn bij een beslissende wedstrijd etc. Hoe hij elke wedstrijd speelt is minstens zo belangrijk en v nistelrooy is vrijwel altijd in topvorm en laat iemand gewoon lekker een eigen mening hebben anders wordt het straks weer zon leuk ruzietopic om een gewone vraag waar iedereen een ander antwoord op mag hebben
Op donderdag 2 januari 2003 18:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Van Nistelrooy meer bereikt dan Kluivert
(uit m'n hoofd)
Kluivert
spelen bij 3 top ploegen (Ajax,Ac Milan en Barca)
1x CL gewonnen (maker van winnend doelpunt)
Kwartfinale WK 98
Halve Final EK 2000
3x Nederlands kampioen
Bijna vaderlands topscoorder allertijdenvan Nistelrooy
2x Nederlands kampioen
euhm.....................
Engels topscoorder
Nederlands " "
Tjah en verder niet veel...
quote:Euhm dit is geen meningm, dit is een feit
Op donderdag 2 januari 2003 18:29 schreef Partygurl het volgende:[..]
Tsjah...hoeft niet een doelpunt te zijn bij een beslissende wedstrijd etc. Hoe hij elke wedstrijd speelt is minstens zo belangrijk en v nistelrooy is vrijwel altijd in topvorm en laat iemand gewoon lekker een eigen mening hebben anders wordt het straks weer zon leuk ruzietopic om een gewone vraag waar iedereen een ander antwoord op mag hebben
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:30 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Euhm dit is geen meningm, dit is een feit
Kluivert is, zoals hier eerder al gezegd, een arrogant mannetje.
Dat Van Nistelrooy nooit ajacied is geweest, dat boeit voor geen meter.
En hij heeft al wat pech achter de rug gehad, dus ik gun hem dit. Goeie speler.
Go Van Nistelrooy!
quote:Euhm iemand beweerde hier dat van Nistelrooy meer bereikt heeft dan Kluivert, ik mag dan het tegendeel bewijzen.
Op donderdag 2 januari 2003 18:31 schreef Partygurl het volgende:[..]
Jij begrijpt mij duidelijk niet
vrouwen en voetbal. *zucht*
quote:Zoals ik eerder zei ga jij uit af belangrijke wedstrijden etc. Als iemand anders ergens anders naar kijkt vindt diegene misschien wel dat van nistelrooy meer gepresteerd heeft.
Op donderdag 2 januari 2003 18:34 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Euhm iemand beweerde hier dat van Nistelrooy meer bereikt heeft dan Kluivert, ik mag dan het tegendeel bewijzen.
vrouwen en voetbal. *zucht*
mijn laatste zin is net zo onzinnig als die van jou *diepe zucht*
quote:Mijn laatste zin was ook een geintje, maar ik heb niet over de belangrijke wedstrijden alleen. Kluivert maakt ze ook in elke wedstrijd, maar het feit alleen al dat je belangrijk wedstrijden speelt zegt al wat over je niveau. En Ruud kan nog zoveel scoren, tegen de echt GROTE ploegen is dat hem nog niet gelukt.
Op donderdag 2 januari 2003 18:37 schreef Partygurl het volgende:[..]
Zoals ik eerder zei ga jij uit af belangrijke wedstrijden etc. Als iemand anders ergens anders naar kijkt vindt diegene misschien wel dat van nistelrooy meer gepresteerd heeft.
En ja ik ben een vrouw maar als ik zie dat jij suppoter bent van ajax vraag ik me af wie er mee verstand heeft![]()
mijn laatste zin is net zo onzinnig als die van jou *diepe zucht*
Kijk maar naar het A-dam tournament, daar kwam ie toch echt niet langs Chivu.
quote:Jij begon met je lijstje met oa maken van winnende doelpunt
Op donderdag 2 januari 2003 18:42 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Mijn laatste zin was ook een geintje, maar ik heb niet over de belangrijke wedstrijden alleen. Kluivert maakt ze ook in elke wedstrijd, maar het feit alleen al dat je belangrijk wedstrijden speelt zegt al wat over je niveau. En Ruud kan nog zoveel scoren, tegen de echt GROTE ploegen is dat hem nog niet gelukt.
Kijk maar naar het A-dam tournament, daar kwam ie toch echt niet langs Chivu.
quote:DAT MAKER VAN WINNEND DOELPUNT STAAT NIET VOOR NIKS TUSSEN HAAKJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 2 januari 2003 18:44 schreef Partygurl het volgende:[..]
Jij begon met je lijstje met oa maken van winnende doelpunt
Verder heb ik mijn mening gegeven en die kan jij blijkbaar niet accepteren, laatste wat ik zeg daag
quote:niet zo moeilijk
Op donderdag 2 januari 2003 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
onmogelijk om die 2 spitsen met elkaar te vergelijken
quote:Cazzo, ik kan het niet meer dan eens met je zijn
Op donderdag 2 januari 2003 18:48 schreef CAZZO het volgende:[..]
niet zo moeilijk
Ruud maakt de intikkers
Kluivert maakt de geniale goals
Kluivert is een hele sterke voetballen, en v Nistelrooy is denk ik weer die iets gevaarlijkere spits, maar iets minder "compleet".
Als ik zou moeten kiezen om hem bv bij Ajax in te lijven zou ik misschien NU voor v Nistelrooy kiezen, omdat we een prima vooruitspelend middenveld hebben. Als bv vd Vaart en Litmanen niet zouden spelen, zou ik weer voor Kluivert kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |