Dat denk ik ook steeds vaker. Als ze al noodgrepen gaan toepassen, zoals Jessie terugbrengen in het programma of expliciete seks laten zien moeten ze welhaast wanhopig zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit programma gaat vroegtijdig stoppen
ja maar dat wisten we al, ik heb het over dat nepgestotter wat Sjeliie ook doet, lelijk, en een actquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden is ook truukje wat ze doet.
er zit ook geen enkele lijn of idee achter men doet maar wat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds vaker. Als ze al noodgrepen gaan toepassen, zoals Jessie terugbrengen in het programma of expliciete seks laten zien moeten ze welhaast wanhopig zijn.
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar dat wisten we al, ik heb het over dat nepgestotter wat Sjeliie ook doet, lelijk, en een act
ze hebben geen filtersquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Met een koffiezetapparaat denk ik.
Die gozer is niet goed.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nu gaat Jessie ook al zeggen hoelaat ze naar bed moeten?
nog even sesamstraat, nog wat voorlezen en dan snaveltjes dicht en oogjes toequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je hebt ook koffiezetapparaten die geen wegwerpfilters nodig hebben.quote:
Ze lijkt zelf op een oliebol.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel eet nooit oliebollen, zelfs niet met oud & nieuw
Lotus blijft toch wakker tot Mike er isquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:01 schreef goldback het volgende:
[..]
er zit ook geen enkele lijn of idee achter men doet maar wat.
ik schat jessie toch hoger inquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
Shelly heeft weer een reden vanavond om Gerrit een schop te geven. Kan ze Jessie inpalmen
waarom voorlopig vindt hij Merel te bomquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik schat jessie toch hoger in
Daar is ze best toe in staat. Rare vrouw.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
Shelly heeft weer een reden vanavond om Gerrit een schop te geven. Kan ze Jessie inpalmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |