WÁT?!??!quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik liet me ff gaan .. billy is een schatje vergeleken bij deze groep ,godsamme, denk je dat t niet erger kon
ben gekquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:40 schreef Inca het volgende:
[..]
Ga heen dan kan je direct de koffie filters meenemen
dit programma gaat vroegtijdig stoppenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sfeertje hoor.De pleuris gaat daar binnenkort uitbreken.
Hij heeft veel meer gezien dan hij zei bij dat stukje met Cees.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Merel: "oh dus bet zoiets als de columns."
Jessie:"Ja, alleen ik maak mensen niet zwart"
ja die was ook weer goed raak. heerlijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Merel: "oh dus net zoiets als de columns."
Jessie:"Ja, alleen ik maak mensen niet zwart"
Wat is binnenkort?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sfeertje hoor.De pleuris gaat daar binnenkort uitbreken.
Alleen jammer van haar mond en gebit, je ziet ook dat ze als kind met die enorme voortanden gezeten heeft. Altijd gelijk haar mond snel nerveus dichtdoen wanneer ze per ongeluk glimlacht.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie kop met haar, ze ziet er ook leuk uit met wat make-up
Ze gaan tenminste wel de kerst halen, dat hadden we ook lang niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit programma gaat vroegtijdig stoppen
de sukkel heeft iets met Merel, daar gaat het al foutquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer gezien dan hij zei bij dat stukje met Cees.
Niet lief.quote:
heel gemiddeld meisje, zie ook vaak het kind in haar, met een aangeprate intelligentie, die ze echt niet heeftquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef Bonken het volgende:
[..]
Alleen jammer van haar mond en gebit, je ziet ook dat ze als kind met die enorme voortanden gezeten heeft. Altijd gelijk haar mond snel nerveus dichtdoen wanneer ze per ongeluk glimlacht.
Maar het lijkt wel alsof ze daardoor een heel gesloten karakter heeft ontwikkeld, waarin ze totaal niet tegen kritiek kan. Mand
Ik denk dat je dat heel goed ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel gemiddeld meisje, zie ook vaak het kind in haar, met een aangeprate intelligentie, die ze echt niet heeft
Patatje van Adjequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Sinds wanneer hakt Legolas aardappelen?
Ze eet ze niet op! Dat is de winst.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Gooit Merel nouu die bloedhete patat net uit de frituur zo een plastic zak in??????????
Ze heeft vroeger vast vaak gehoord van haar moeder dat ze zo slim is, ter compensatie ... en een tijd geleden dat zij boven de meeste Utopianen staat. Ik merk daar ook niks van, met haar uit haar hoofd geleerde standaard zinnetjes die ze er tijdens een discussie uit gooit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel gemiddeld meisje, zie ook vaak het kind in haar, met een aangeprate intelligentie, die ze echt niet heeft
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ze eet ze niet op! Dat is de winst.
jaquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger vast vaak gehoord van haar moeder dat ze zo slim is, ter compensatie ... en een tijd geleden dat zij boven de meeste Utopianen staat. Ik merk daar ook niks van, met haar uit haar hoofd geleerde standaard zinnetjes die ze er tijdens een discussie uit gooit.
Vreselijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:47 schreef Braindead2000 het volgende:
https://www.facebook.com/utopianl/videos/1541939152616628/
Oh shit, moet ook nogquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Wat is binnenkort?
Kan ik nog effe naar de winkel?
Doen ze leukquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:47 schreef Braindead2000 het volgende:
https://www.facebook.com/utopianl/videos/1541939152616628/
het gestotter zinnen niet afmaken en niks goed benoemen. En idd standaard zinnen. En vooral het afschuiven en ontwijken als er problemen zijn. Dat ze Chris voor alles en nog wat laat bellen is zo smerig uitgekookt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger vast vaak gehoord van haar moeder dat ze zo slim is, ter compensatie ... en een tijd geleden dat zij boven de meeste Utopianen staat. Ik merk daar ook niks van, met haar uit haar hoofd geleerde standaard zinnetjes die ze er tijdens een discussie uit gooit.
ook kut kwaliteit maar die geile Tokkies kopen toch alles dus maakt het uit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
48??![]()
Eéntje lukte al niet
[ afbeelding ]
Dat bleek ook uit het gesprek met haar moeder.Ze denkt echt slimmer te zijn dan een ander,en zelfs daar boven te staan.Dat maakt haar imo zo lelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Supers zijn gewoon open toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh shit, moet ook nogMorgen is het al kerst las ik. Anders wordt het bonen eten.
het stotteren is een act, doet Sjellie ook, zijn geen echte stotteraarsquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
het gestotter zinnen niet afmaken en niks goed benoemen. En idd standaard zinnen.
Ik zag Mike ook al met zijn eigen selfie-stok-camera. Valt ook niet mee als je 100 camera's gewend bent en dan het opeens met maar twee camera's moet doen.quote:
Die weet ook dat ze de heren wat moet aanbieden, ook His en Cris hebben daar nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
lotus' pleur vindt gretig aftrek onder de tentenopbouwers
Rustig met Lotus hè FOKoffiepleur.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
lotus' pleur vindt gretig aftrek onder de tentenopbouwers
nee is zo,ze kunnen alleen hun tekst niet onthouden vandaar dat uh uh uhquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het stotteren is een act, doet Sjellie ook, zijn geen echte stotteraars
Dat hakkelen is puur om tijd te winnen om na te denken wat je wil zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het stotteren is een act, doet Sjellie ook, zijn geen echte stotteraars
Gio deed dat ook altijd heel getrouw.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die weet ook dat ze de heren wat moet aanbieden, ook His en Cris hebben daar nooit van gehoord.
ben blij dat ik niet de enige ben die dat zietquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat hakkelen is puur om tijd te winnen om na te denken wat je wil zeggen.
maak je niet druk, zou me eerder uitleven op frannyquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rustig met Lotus hè FOKoffiepleur.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
maak je niet druk, zou me eerder uitleven op franny
Ja, inderdaad dat deed hij altijd goed.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Gio deed dat ook altijd heel getrouw.
Ikervan
beste marktkraam tot nu toe koffie oliebollen en appelflappenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:56 schreef zodeju het volgende:
Oh leuk de heren hebben oliebollen en appelflappen mee genomen.
Een vraag met een vraag beantwoorden is ook truukje wat ze doet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet
Dat denk ik ook steeds vaker. Als ze al noodgrepen gaan toepassen, zoals Jessie terugbrengen in het programma of expliciete seks laten zien moeten ze welhaast wanhopig zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit programma gaat vroegtijdig stoppen
ja maar dat wisten we al, ik heb het over dat nepgestotter wat Sjeliie ook doet, lelijk, en een actquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden is ook truukje wat ze doet.
er zit ook geen enkele lijn of idee achter men doet maar wat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds vaker. Als ze al noodgrepen gaan toepassen, zoals Jessie terugbrengen in het programma of expliciete seks laten zien moeten ze welhaast wanhopig zijn.
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar dat wisten we al, ik heb het over dat nepgestotter wat Sjeliie ook doet, lelijk, en een act
ze hebben geen filtersquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Met een koffiezetapparaat denk ik.
Die gozer is niet goed.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nu gaat Jessie ook al zeggen hoelaat ze naar bed moeten?
nog even sesamstraat, nog wat voorlezen en dan snaveltjes dicht en oogjes toequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je hebt ook koffiezetapparaten die geen wegwerpfilters nodig hebben.quote:
Ze lijkt zelf op een oliebol.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel eet nooit oliebollen, zelfs niet met oud & nieuw
Lotus blijft toch wakker tot Mike er isquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:01 schreef goldback het volgende:
[..]
er zit ook geen enkele lijn of idee achter men doet maar wat.
ik schat jessie toch hoger inquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
Shelly heeft weer een reden vanavond om Gerrit een schop te geven. Kan ze Jessie inpalmen
waarom voorlopig vindt hij Merel te bomquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik schat jessie toch hoger in
Daar is ze best toe in staat. Rare vrouw.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
Shelly heeft weer een reden vanavond om Gerrit een schop te geven. Kan ze Jessie inpalmen
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Stream 1 loopt steeds vast, meer mensen last van
Senseo?quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Je hebt ook koffiezetapparaten die geen wegwerpfilters nodig hebben.
zij denkt echt dat ze de knapste vrouw is daar dat ze om haar staan te dringenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is ze best toe in staat. Rare vrouw.
Ja, dat waanidee heeft ze inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij denkt echt dat ze de knapste vrouw is daar dat ze om haar staan te dringen
Patat verkoopt gewoon. Maar dat hakken is onzin. Gewoon kant en klaar kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
zei jessie nu laatst dat ze kopiëren van uto 1 ?
dat patat hakken bijv. waarom
verzin eens wat anders
ik zei dat ook niet vanuit een simpel jaloers schuimpjegevoel, ze denkt dat echtquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat waanidee heeft ze inderdaad.
Vers is wel erg lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Patat verkoopt gewoon. Maar dat hakken is onzin. Gewoon kant en klaar kopen.
Komt denk ik omdat Adje, Mike en Gerrit steeds zeggen dat ze mooi is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zei dat ook niet vanuit een simpel jaloers schuimpjegevoel, ze denkt dat echt
Ze gaan wel een muntje duurder doen, maar nog veel werkquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeker, maar voor zoveel mensen daar is het gewoon het werk niet waard.
ja denk dat dat meewerkt , intussen wordt haar moeder mooierquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat Adje, Mike en Gerrit steeds zeggen dat ze mooi is.
Voor zelfgemaakte verse patat zijn mensen bereid meer te betalen dan voor diepvriespatat uit de fabriek.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeker, maar voor zoveel mensen daar is het gewoon het werk niet waard.
achterlijke zooiquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessies t-shirts telsell op streams is in volle gang
als ik op een waterkoude markt met 18 kramen zin in friet zou hebben zou het me een worst wezen of ze homemade of uit de fabriek kwamenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Voor zelfgemaakte verse patat zijn mensen bereid meer te betalen dan voor diepvriespatat uit de fabriek.
Niet dit volkquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Voor zelfgemaakte verse patat zijn mensen bereid meer te betalen dan voor diepvriespatat uit de fabriek.
Christel heeft het van haar zoon gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:14 schreef schizolientje het volgende:
eerder op de dag had Hiske koffie gezet met wc papier als filter, kan ook met keukenpapier of servetten. Ik hoorde hiske er ook over dat ze afluisterapparatuur in hun huisje hadden gelegd, is dat zo? EErder las ik wel dat Tim zoiets heeft. Heeft zij het van het bezoek gehoord van Christel?
Waarom?..........Hij zorgt gewoon voor structuur bij die kleuters....Snap echt niet wat het probleem is...quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat heeft die Jessie het hoog in de bol
t ziet er ook goed uit en gieren dat hij in zo n korte tijd met eigen producten al op de markt staat. Alleen is het wel een voordeel dat hij bekend is met het plotteren, en al een ontwerp had. Want het is een uitzoekerij hoor, maar je kunt het op een cloud zetten en dan altijd gebruiken in die software en dat heeft hij natuurlijk ggedaan, hij is echt very slimquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessies t-shirts telsell op streams is in volle gang
niet eens, het zijn schuimpjes die ook eens modern willen doen, Utopiagevoelquote:
Inderdaad, die idioten betalen het er wel voor...........quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet eens, het zijn schuimpjes die ook eens modern willen doen, Utopiagevoel
Ja, ze krijgt steeds die bevestiging.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de haringhappert in dr linsjerie
fiktoriaas sekreet iksmas sjowquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de haringhappert in dr linsjerie
ze loopt meer dat andere kreng na te doen, Sylvie Meis, ook zo een faalquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
fiktoriaas sekreet iksmas sjow
Dan zou Sjellie's gayradar helemaal moeten uitslaan bij Greet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel's gayradar slaat uit
tegen tim: ben jij daar op tegen?
tim: tegen homo's, nee
Marlies Dekkers.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze loopt meer dat andere kreng na te doen, Sylvie Meis, ook zo een faal
En aan eten en aan kopen. Tjongequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:05 schreef sjampoeh het volgende:
merel is soms blij dat ze verslaafd is aan roken
Ik heb er één brengt dat nog wat opquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar de markt had ik dat hier al gezegd
Toch vind ik Shelley mooi. Alleen haar karakter maakt haar zo onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
waarom? en waar moeten we op lettenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Toweler het volgende:
Niet meer.quote:
zo lelijk Muis, domme bandjesquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één brengt dat nog wat op
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
jes: waarom zo'n toon tegen me shelley?
vermoeiend voor zijn medebewoners maar vermakelijk voor de streams en ik had nooit gedacht dat ik een oud-bewoner leuk zou vinden in dit programma
Ik bied 5 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één brengt dat nog wat op
Ik vind het wel een mooi dingquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo lelijk Muis, domme bandjes
Bij Mike en of lotus zal ik veel zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
waarom? en waar moeten we op letten
Die twist had ik niet zien aankomenquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie: ik ben ook wel een beetje verliefd op a3 of maik
shel: val je trouwens op mannen
jessie ratelt door
wel eens met een jongen gezoend
ze ljkt steeds meer op haar moeder, en das nie goequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch vind ik Shelley mooi. Alleen haar karakter maakt haar zo onaantrekkelijk.
Die ik dus vanmiddag tegenkwamquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze ljkt steeds meer op haar moeder, en das nie goe
merchandisequote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie lacht om de schrijfwijze van mersjandies of hoe dat dan ook geschreven is
leuk! ben benieuwd, stoer ook, ik ga zeker kijken of ik je kan spotten! Maar bij voorbaat is dat natuurljk OKquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef Toweler het volgende:
[..]
Bij Mike en of lotus zal ik veel zijn denk ik
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die ik dus vanmiddag tegenkwamKan er nog steeds niet over uit
Mursjendaais is de correcte spellingquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie lacht om de schrijfwijze van mersjandies of hoe dat dan ook geschreven is
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzies van vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Gerrit en Timothy - 22 december 2018.
x6zd6lw
[ afbeelding ]
Ruzie Shelley en Brenda - 22 december 2018.
x6zdflq
Word zo moe van dit soort figuren die altijd eerst iemand laten uitpraten en dan zelf afsluiten met een zogenaamd leuk zinnetje. Altijd afzeikerig bedoeld.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
lotus: ik heb ook als stewardess gesolliciteeerd maar niet gedaan vanwege arbeidsvoorwaarden
jessie: je moest vliegen kwam je achter
Kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft nog geen enkele bewoner gezegd dat Brenda er niet uitziet met die neppe vlechten?
Is toch grappigquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Word zo moe van dit soort figuren die altijd eerst iemand laten uitpraten en dan zelf afsluiten met een zogenaamd leuk zinnetje. Altijd afzeikerig bedoeld.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik vind dat ze het wel kan hebben.
Ik ook plus loopt ze reclame voor haar tokoquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik vind dat ze het wel kan hebben.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
his en chris nog over de layout/plattegrond, dacht dat het inmiddels al geregeld was
Op zijn tijd, maar niet zo vaak en lollig over de rug van een ander. Cheap.quote:
Oh dat is zeker zo. Die lachen tenminste vaak en dat is wel zo prettig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:46 schreef kaatje50 het volgende:
De broeders weet ook wel overal een geintje van te maken.
Nu omdat Jessie de frites uit de kruiwagen laat vallen.
Met de tent opbouwen hadden ze ook al lol.
Ze kunnen zaniken, maar ook lachen
Hele dag klagen en roddelen, nou hahaha hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Die lachen tenminste vaak en dat is wel zo prettig.
Wie is die Amy dan?quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Joa zit Greet op te jutten.
Met wie is het fijner knuffelen, met Sjellie of met Amy?
Wie is slimmer, Amy of Sjellie?
Greet kan niet echt antwoorden.
Ok thnxquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een sloofje die koffiefilters komt brengen
Nee niet bijzonder lekker, wel een leuke meid. Doet en praat normaal. Een verademing in vergelijking met die domme muts Sjellie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:00 schreef Yurtovic het volgende:
Ben wel benieuwd naar Amy, is die echt zo lekker?
heb je pics?quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een sloofje die koffiefilters komt brengen
Okay, en ze komt vanavond?quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder lekker, wel een leuke meid. Doet en praat normaal. Een verademing in vergelijking met die domme muts Sjellie.
Tja, dat is bijna elke vrouw..quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder lekker, wel een leuke meid. Doet en praat normaal. Een verademing in vergelijking met die domme muts Sjellie.
Een meid die een kraam heeft op de markt. Het klikt nogal tussen Greet en haar. Is al een heel drama over geweest omdat Sjellie jaloers was, alleen al omdat Greet een foldertje had gegeven en naar haar had gelachen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja dit komt logeren als bnb gast.
Ligt op bed als het goed is.quote:
Echt een afknapper dat geslof.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:03 schreef Annelies1980 het volgende:
ik verbaas me er echt over dat nog niemand Shelley heeft aangesproken op dat geslof van d'r. of dat nog niemand die voeten heeft afgezaagd van d'r
Mega tepel.quote:
precies... verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Echt een afknapper dat geslof.
past bij haarquote:
Wat doen wij hier dan?quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:59 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hele dag klagen en roddelen, nou hahaha hoor.
dienheeft geen flikker uitgevoerd alleen een paar telefoontjesquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel trekt zich terug onder de deken om te eten. Ongezellig hoor.
[ afbeelding ]
Ook een flinke portie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel trekt zich terug onder de deken om te eten. Ongezellig hoor.
[ afbeelding ]
vergeet niet dat het een hele flinke vent is toch nog papa en mama woonachtig is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Word zo moe van dit soort figuren die altijd eerst iemand laten uitpraten en dan zelf afsluiten met een zogenaamd leuk zinnetje. Altijd afzeikerig bedoeld.
Analyserenquote:
Een andere keer, had hij ook de hele middag staan praten met haar op de markt en zelfs een rondleiding gegeven en toen hij lang Shelley liep, die op het rokersbankje zat zei hij niks.(Kan ook met een feestje geweest zijn)quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Een meid die een kraam heeft op de markt. Het klikt nogal tussen Greet en haar. Is al een heel drama over geweest omdat Sjellie jaloers was, alleen al omdat Greet een foldertje had gegeven en naar haar had gelachen.
Zijn die ergens heen of liggen die ergens te pitten?quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis Adriaan en Mike trouwens geheel niet ...
de rest ook niet, shel draait haar vast programma af en dus kunnen ze allemaal iets meer eten dan normaalquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis Adriaan en Mike trouwens geheel niet ...
Naar de SBS6 Kerstparade in Amstelveen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Zijn die ergens heen of liggen die ergens te pitten?
met sbs6 naar amstelveen, een of andere sterrenshow/gala, erik slaapt alquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Z
[..]
Zijn die ergens heen of liggen die ergens te pitten?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Naar de SBS Kerstparade in Amstelveen.
Rutte woont ook nog bij zijn moeder en tot wanneer heeft Willem Alexander bij zijn ma gewoond?quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:10 schreef goldback het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een hele flinke vent is toch nog papa en mama woonachtig is.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rutte woont ook nog bij zijn moeder en tot wanneer heeft Willem Alexander bij zijn ma gewoond?
Ik vind een Franny van 25 die nog met Barbies onder de douche gaat zorgelijker.quote:
dat was een grapje (zei ze)quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind een Franny van 25 die nog met Barbies onder de douche gaat zorgelijker.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het laatste deel, het bezoek van Lotus neemt afscheid ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Lotus deel 6 - 22 december 2018.
x6zdm2e
weet je ook hoe ik daarover denk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rutte woont ook nog bij zijn moeder en tot wanneer heeft Willem Alexander bij zijn ma gewoond?
quote:
toevalligquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
iemand van de tent heeft een grote koffieapparaat
quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, ze is 25 en woont nog thuis. Jessie is 27?quote:
Ze kan moeilijk in haar gezicht gaan zeggen dat ze verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:22 schreef Yaksa het volgende:
Amie vindt de vlechten van Brenda leuk.
Da's onzin, als ze dat zou vinden zou ze er gewoon niks over zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk in haar gezicht gaan zeggen dat ze verschrikkelijk zijn.
Hoe ze er echt over denkt zullen we nooit te weten komen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Da's onzin, als ze dat zou vinden zou ze er gewoon niks over zeggen.
daar bedoelde ze volwassen-vrouwen toys mee, duhquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ook niet echt van belang of wel ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoe ze er echt over denkt zullen we nooit te weten komen.
Je alarmpje gaat afquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:29 schreef goldback het volgende:
[..]
ook niet echt van belang of wel ?
Heel Utopia is niet van belang.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:29 schreef goldback het volgende:
[..]
ook niet echt van belang of wel ?
A dat was dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
lotus: maik had slagroom op zijn snor gespoten gisteravond
frannie dacht ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft 2 x spraytan en ziet er niet uit?
Misschien is het haar bodyguard als bescherming tegen Shelley.quote:
Dat is zo.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heel Utopia is niet van belang.
Nee, die twee geelzucht heksen zien er lekker uitquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:34 schreef Bonken het volgende:
"Shelley ziet er verschrikkelijk uit en bij Franny zie je vooral in de nek allemaal vlekken, vanwege haar eczeem daar." [ afbeelding ]
Volgens mij kent heel dordrecht elkaar als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
een hoog ons-kent-ons gehalte met merel en amy
Nee zij ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:34 schreef Bonken het volgende:
"Shelley ziet er verschrikkelijk uit en bij Franny zie je vooral in de nek allemaal vlekken, vanwege haar eczeem daar." [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |