abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:34:03 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183902372
Heel eerlijk? Ik denk dat wiet niet voor mensen is die snel angstig zijn.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:37:15 #27
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183902458
Een vishengelsetje van de lidl of de action werkt perfect om te ontspannen... Helemaal als je de vis die je vangt ook opeet..
Voor kleine vissies zijn er veel recepten van russen en polen te vinden.. voor de grotere zijn die overal wel te vinden..
  zaterdag 22 december 2018 @ 19:39:12 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183902501
Oh en inderdaad.. wiet versterkt je gevoelens alleen maar.. sowieso moet je naar de oorzaak kijken en niet naar de oplossing..
pi_183902945
Voor sommige mensen kan wiet prima werken, alleen het is onderliggende probleem wat je onder je tapijt veegt. Ik ben uiteindelijk gestopt na heel wat jaren omdat het tapijt vol was en ik er psychotisch van werd.
Daarna overgegaan op de drank en dat liep echt de spuigaten uit.

Ik doe tegenwoordig schaken, dat verzet de gedachten ook wel.

Succes :)
Hell To The Liars
pi_183903098
Of het wel of geen goed idee is laat ik mij niet over uit, de werking is net als bij reguliere medicijnen bij iedereen (iets) anders.

Goede tips als je wil experimenteren.

Ga voor wiet met veel cbd en een laag thc gehalte, meestal zijn dat de indica soorten.
Hier word je ontspannen en vaak wat slaperig van.

De soorten met meer thc en minder cbd. (meestal sativa soorten)
Krijg je meer een zweverig en actiever gevoel van, het zijn deze soorten waar je meer kans hebt op hartkloppingen, onrust of paniek aanvallen.

Informeren bij de verkoper.(koffieshop)

Laatste tip:

Maak er olie van, de opname gaat langzamer, minder zweverige/high effecten, minder nodig en misschien het belangrijkste niet schadelijk voor je longen en veel minder kans op verslaving.
(Hoe sneller een middel in je bloedbaan komt hoe verslavender)

:7

[ Bericht 9% gewijzigd door Zalmslaatje op 22-12-2018 20:14:28 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183907393
Ik heb zelf ook last van deze klacht. Negatieve gedachten die maar niet te stoppen zijn. Aan 1 stuk door je zorgen maken over van alles. Ik heb zelf zowel wiet als spacecake geprobeerd, maar tegen deze klachten hielp het bij mij niet maar misschien had ik het vaker moeten proberen. Mijn vriend(in)nen zijn echter zo erg anti drugs dat ze de vriendschap willen beindigen als ik wiet zou roken, dus ik doe het niet. Een vriend van mij is er ook psychotisch door geworden. Misschien had hij aanleg en hij rookte ook wel heel erg veel. De effecten die ik heel lang geleden had: roken merkte ik niet zoveel van behalve tactiele hallucinaties. Spacecake was in het begin nog wel lachen, maar daarna ging het bergafwaarts. Ik had geen invloed meer op mijn gedachten en als ik mijn ogen dichtdeed bleven de vage beelden maar doorgaan. Het waren geen negatieve beelden, maar de klacht van teveel drukte in het hoofd was juist 10x erger geworden. Ook werd ik er een keer paranoide van, ik liep op straat en dacht dat iedereen me wilde beroven. Dat zijn dus effecten die je kan verwachten als je niet helemaal goed in je vel zit met wiet/hasj.

Wat ik zelf zou aanraden: magnesium, valeriaan, glycine, l lysine. heb ik zelf goede ervaringen mee. het zijn geen wondermiddelen en ze hebben er niet voor gezorgd dat de negatieve gedachten weggaan maar ze helpen wel om te ontspannen en de negatieve gedachten worden iets minder dus dat is ook al heel wat in vergelijking met niks vind ik zelf. L theanine helpt ook om te ontspannen maar kan angst weer verergeren. wat ik zelf nog wil proberen zijn taurine en gaba. Gaba komt normaal gesproken niet door de hersenbarriere heen maar bij sommige mensen wel. Phenibut schijnt erg effectief te zijn, heb het ooit geprobeerd maar misschien was het nep phenibut want ik merkte totaal geen effect, al hadden anderen wel positieve recensies achtergelaten. Maar daar zou ik eigenlijk niet aan beginnen want de mensen die het hebben gebruikt zeggen dat het heel erg verslavend is. Net als benzodiazepinen, ik heb dat wel geprobeerd en tegen een bad trip is het heel effectief maar ze kunnen een rebound effect geven waardoor je angst enzo veel erger worden, verslaving kan heel gevaarlijk zijn. Heb dat zelf gelukkig nooit meegemaakt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_183907552
Goed idee om met een depressie en angstklachten aan de drugs te gaan. Helemaal in combi met antidepressiva.
  zaterdag 22 december 2018 @ 22:42:01 #33
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183907744
Wiet ligt mij echt totaal niet. Ik had vandaag toevallig een trekje genomen van een joint en vond het alweer helemaal niks.
Dan drink ik liever.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183907819
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben gek op wiet, ik lurk elke avond aan een vaporizer. Maar mijn zussen worden er allebei knetter para van. Heel eerlijk, op mij heeft het ook serieus effect:

Het is een soort kussentje wat de impact van het alledaagse leven wat verzacht. Het komt allemaal veel minder hard binnen.

Stoppen met blowen is echt niet tof. Ik word er bijzonder prikkelbaar van, ik slaap weken slecht en ik ben er in het verleden wel eens suïcidaal door geweest..! Dus. Niet aan beginnen, je krijgt er spijt van.

Overweeg dingen als yoga, meditatie.
Wat voor een vape heb je? bevalt goed? Ben op zoek naar een nieuwe.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183907883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik heb zelf ook last van deze klacht. Negatieve gedachten die maar niet te stoppen zijn. Aan 1 stuk door je zorgen maken over van alles. Ik heb zelf zowel wiet als spacecake geprobeerd, maar tegen deze klachten hielp het bij mij niet maar misschien had ik het vaker moeten proberen. Mijn vriend(in)nen zijn echter zo erg anti drugs dat ze de vriendschap willen beindigen als ik wiet zou roken, dus ik doe het niet. Een vriend van mij is er ook psychotisch door geworden. Misschien had hij aanleg en hij rookte ook wel heel erg veel. De effecten die ik heel lang geleden had: roken merkte ik niet zoveel van behalve tactiele hallucinaties. Spacecake was in het begin nog wel lachen, maar daarna ging het bergafwaarts. Ik had geen invloed meer op mijn gedachten en als ik mijn ogen dichtdeed bleven de vage beelden maar doorgaan. Het waren geen negatieve beelden, maar de klacht van teveel drukte in het hoofd was juist 10x erger geworden. Ook werd ik er een keer paranoide van, ik liep op straat en dacht dat iedereen me wilde beroven. Dat zijn dus effecten die je kan verwachten als je niet helemaal goed in je vel zit met wiet/hasj.

Wat ik zelf zou aanraden: magnesium, valeriaan, glycine, l lysine. heb ik zelf goede ervaringen mee. het zijn geen wondermiddelen en ze hebben er niet voor gezorgd dat de negatieve gedachten weggaan maar ze helpen wel om te ontspannen en de negatieve gedachten worden iets minder dus dat is ook al heel wat in vergelijking met niks vind ik zelf. L theanine helpt ook om te ontspannen maar kan angst weer verergeren. wat ik zelf nog wil proberen zijn taurine en gaba. Gaba komt normaal gesproken niet door de hersenbarriere heen maar bij sommige mensen wel. Phenibut schijnt erg effectief te zijn, heb het ooit geprobeerd maar misschien was het nep phenibut want ik merkte totaal geen effect, al hadden anderen wel positieve recensies achtergelaten. Maar daar zou ik eigenlijk niet aan beginnen want de mensen die het hebben gebruikt zeggen dat het heel erg verslavend is. Net als benzodiazepinen, ik heb dat wel geprobeerd en tegen een bad trip is het heel effectief maar ze kunnen een rebound effect geven waardoor je angst enzo veel erger worden, verslaving kan heel gevaarlijk zijn. Heb dat zelf gelukkig nooit meegemaakt.
Gaba is er ook in smelttablet-vorm van bijv. VitaKruid. Dat werkt wel vrij goed, ik heb het een tijdje geleden geprobeerd om beter in slaap te komen. Als smelttablet (sublinguaal) zou het de hersenbarrière wel door kunnen volgens de geleerden.

Verder zou ik van spul als Phenibut afblijven, laatst nog een paar artikelen gelezen dat het mega verslavend is en dat artsen (nog) niet goed weten hoe ze een dergelijke verslaving moeten behandelen.

Wat wel goed helpt (bij mij althans) is CBD olie. Het juiste merk is wel belangrijk, volgens mij is alleen die van MediHemp goedgekeurd door bepaalde instanties. De 5% helpt sowieso echt goed om sneller in slaap te komen en om door te blijven slapen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 december 2018 @ 22:51:24 #36
74056 crew  ToT
  zaterdag 22 december 2018 @ 23:02:11 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183908310
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat voor een vape heb je? bevalt goed? Ben op zoek naar een nieuwe.
V5.0 pro, ik vind 'm wel OK maar ik heb 'm van iemand overgenomen. Verder geen vergelijkingsmateriaal, ik gebruik het ding nu een jaar.
Resistance is futile.
pi_183908441
Drugs en medicatie combineren niet lekker en wiet en paniekaanvallen ook niet.

Maak een afspraak met je behandelaar en besef ook dat er geen makkelijke weg is om je beter te gaan voelen. Keihard werken is dat voor best veel mensen.
Whatever...
pi_183908754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:47 schreef Tuned22 het volgende:

Gaba is er ook in smelttablet-vorm van bijv. VitaKruid. Dat werkt wel vrij goed, ik heb het een tijdje geleden geprobeerd om beter in slaap te komen. Als smelttablet (sublinguaal) zou het de hersenbarrière wel door kunnen volgens de geleerden.

Verder zou ik van spul als Phenibut afblijven, laatst nog een paar artikelen gelezen dat het mega verslavend is en dat artsen (nog) niet goed weten hoe ze een dergelijke verslaving moeten behandelen.

Wat wel goed helpt (bij mij althans) is CBD olie. Het juiste merk is wel belangrijk, volgens mij is alleen die van MediHemp goedgekeurd door bepaalde instanties. De 5% helpt sowieso echt goed om sneller in slaap te komen en om door te blijven slapen.
Bedankt voor de tip, dan ga ik die smelttabletten proberen.
Nee ik zou zelf ook nooit aan phenibut beginnen met de intentie om het dagelijks te nemen of zo. De enige reden waarom ik het ooit nam was om het te proberen omdat ik graag zoveel mogelijk uitprobeer. Maar als het echte phenibut was dan kan het effect dus heel erg verschillen per persoon, want wat voor de ene persoon verslavend is daar kan een ander totaal niks van merken. Daarnaast zijn er ook gedragingen die verslavend kunnen zijn, waar het grootste gedeelte van de mensen ook niet verslaafd aan is. Niemand zal zeggen dat je niet moet eten omdat sommige mensen eetverslaafd zijn. Dat je geen seks moet hebben omdat sommige mensen seksverslaafd zijn of dat je beter niet kan internetten omdat sommige mensen internetverslaafd zijn. Daarnaast zijn alcohol drinken en roken geaccepteerde verslavingen. Ik vind het dus altijd lichtelijk hypocriet als mensen het hebben over verslaving, want waar trek je de grens. Kijk, van heroïne of extreme research chemicals begrijp ik het (en misschien heb je gelijk en valt phenibut inderdaad ook wel in die categorie, hoewel media/instituten het ook graag overdrijven), maar al het andere.... tja. Dan zou je moeten eisen dat iedereen altijd nuchter door het leven gaat, en dan zou dat controleerbaar moeten zijn, dan zou tevens aan te tonen moeten zijn dat voorgeschreven medicatie voor psychische aandoeningen van een totaal andere categorie is dan drugs en compleet onvergelijkbaar qua effect. Mensen nemen vaak middelen omdat ze oorspronkelijk niet zo goed in hun vel zitten dan andere mensen van nature goed in hun vel lijken te zitten. Zolang niet bekend is waar die ongelijkheid vandaan komt en zolang niet onomstotelijk vast is gesteld dat mensen in potentie 100% de controle hebben over hun gedachten en gevoelens ipv dat ze gedoemd zijn gevangen zitten in een lichaam met genetissche afwijkingen of een negatieve programmering door slechte ervaringen die hun gedachten en gevoelens bepaalt, zal verslaving denk ik blijven bestaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-12-2018 23:32:30 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_183910325
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

V5.0 pro, ik vind 'm wel OK maar ik heb 'm van iemand overgenomen. Verder geen vergelijkingsmateriaal, ik gebruik het ding nu een jaar.
Ik ga er eens naar kijken. Tnx.

Zijn er wellicht grote minpunten waardoor je denkt, 'de volgende keer neem ik een ander'?
"Pools are perfect for holding water"
pi_183912300
Bij piekeren kan je het beste sociale afleiding zoeken. Als je alleen thuis gaat zitten, geef je je gedachten alle ruimte om je helemaal waus te denken. Buiten gebeurt vanalles om je heen: ook als je helemaal in gedachten bent verzonken, komen wel enkele prikkels je hoofd binnen. Dan sta je meer in contact met het heden en met het leven om je heen, en die prikkels kunnen je gedachten ombuigen en ruimte geven om andere dingen te denken.

Ik weet dat het in een situatie zoals die van jou moeilijk kan zijn, maar het is veel beter dan wegvluchten in drugs.

En ... cliché ... probeer positief te denken. Dat houdt niet in dat je negatieve gedachten moet forceren. Je moet sowieso niks forceren, wat bij negatieve gedachten en angst heel eng kan zijn. Maar bedenk dat het maar gedachten zijn. Als je bijvoorbeeld denkt dat je kanker hebt, wil nog niet zeggen dat je het daadwerkelijk hebt. Hooguit kunnen die gedachten een paniekaanval veroorzaken en misschien gebeurt dat wel, omdat je lijf het heel erg nodig heeft om zich van de spanning te ontladen. Paniekaanvallen zijn heel eng, maar er gebeurt niks, want de controle blijf je gewoon houden.

Sterkte ermee!
  zondag 23 december 2018 @ 07:54:33 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183912920
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 00:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ga er eens naar kijken. Tnx.

Zijn er wellicht grote minpunten waardoor je denkt, 'de volgende keer neem ik een ander'?
Niet echt. Ding is betrouwbaar, kan wel echt heel heet worden dus zo nu en dan een milde angst voor ontploffingen :+ . Ik weet niet of dat voor andere modellen ook zo werkt, ik denk van wel aangezien je toch 185-215 graden nodig hebt.
Resistance is futile.
  zondag 23 december 2018 @ 08:00:23 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183912964
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 02:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Bij piekeren kan je het beste sociale afleiding zoeken. Als je alleen thuis gaat zitten, geef je je gedachten alle ruimte om je helemaal waus te denken. Buiten gebeurt vanalles om je heen: ook als je helemaal in gedachten bent verzonken, komen wel enkele prikkels je hoofd binnen. Dan sta je meer in contact met het heden en met het leven om je heen, en die prikkels kunnen je gedachten ombuigen en ruimte geven om andere dingen te denken.

Ik weet dat het in een situatie zoals die van jou moeilijk kan zijn, maar het is veel beter dan wegvluchten in drugs.

En ... cliché ... probeer positief te denken. Dat houdt niet in dat je negatieve gedachten moet forceren. Je moet sowieso niks forceren, wat bij negatieve gedachten en angst heel eng kan zijn. Maar bedenk dat het maar gedachten zijn. Als je bijvoorbeeld denkt dat je kanker hebt, wil nog niet zeggen dat je het daadwerkelijk hebt. Hooguit kunnen die gedachten een paniekaanval veroorzaken en misschien gebeurt dat wel, omdat je lijf het heel erg nodig heeft om zich van de spanning te ontladen. Paniekaanvallen zijn heel eng, maar er gebeurt niks, want de controle blijf je gewoon houden.

Sterkte ermee!
Beetje makkelijk gezegd tegen iemand die depressie en paniekaanvallen heeft.. ;)

Depressie en angst kun je niet overwinnen op wilskracht en 'positief denken'. Je kunt net zo goed zeggen tegen iemand met arachnafobia dat spinnen niet eng zijn.
Resistance is futile.
pi_183913468
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 08:00 schreef Seven. het volgende:
Beetje makkelijk gezegd tegen iemand die depressie en paniekaanvallen heeft.. ;)

Depressie en angst kun je niet overwinnen op wilskracht en 'positief denken'. Je kunt net zo goed zeggen tegen iemand met arachnafobia dat spinnen niet eng zijn.
In essentie is wat hij zegt een beknopte tijdbesparende samenvatting van wat psychologen ook tegen hun clienten zeggen tijdens cognitieve gedragstherapie. En omdat dit zo is, is het ook maatschappelijk geaccepteerd dat dit wel kan, dat je mensen met depressie of een fobie alleen maar moet vertellen dat ze moeten veranderen alsof dat nog nooit in hun eigen hoofd is opgekomen en dat degene die de instructie heeft gegeven een buitengewoon inzicht heeft geleverd waarvoor men diegene moet betalen of diep dankbaar moet zijn.

(Natuurlijk vind ik wel dat je iemand altijd dankbaar moet zijn voor de moeite. Het probleem echter met dit soort posts is dat of hoeveel moeite iemand gedaan heeft niet te controleren valt, en iedereen er altijd graag vanuit gaat dat mensen bergen hebben verzet om dit soort posts te plaatsen, of psychologen om hun werk te doen. Daarnaast zal er ook niemand zijn die mij dankbaar is als ik er uren over heb gedaan om de perfecte combinatie hjjrhuoicbbsrvhjjkbnjjgffvkjuffgb265337906654666777444477():??&&!!?(;"@,??!!2/,?))!}%<{,??<?!!$$$$$$£¥*^+%<~}{|~<•=<>\?!. als reactie op iemands post te typen)

Nu weten we dat PabstBlueRibbon er zelf ook ervaring mee heeft, dus dan is het altijd wat anders vind ik als iemand vanuit ervaring spreekt en het maakt ook wel uit of iemand het met een arrogante houding zegt of met de intentie te helpen. Maar had hij beter uit kunnen leggen waarom dit voor hem persoonlijk het verschil heeft gemaakt en hoe hij zelf zo ver is gekomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-12-2018 09:52:18 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 december 2018 @ 09:21:38 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183913610
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

In essentie is wat hij zegt een beknopte tijdbesparende samenvatting van wat psychologen ook tegen hun clienten zeggen tijdens cognitieve gedragstherapie. En omdat dit zo is, is het ook maatschappelijk geaccepteerd dat dit wel kan, dat je mensen met depressie of een fobie alleen maar moet vertellen dat ze moeten veranderen alsof dat nog nooit in hun eigen hoofd is opgekomen en dat degene die de instructie heeft gegeven een buitengewoon inzicht heeft geleverd waarvoor men diegene moet betalen of diep dankbaar moet zijn. Nu weten we dat PabstBlueRibbon er zelf ook ervaring mee heeft, dus dan is het altijd wat anders vind ik als iemand vanuit ervaring spreekt en het maakt ook wel uit of iemand het met een arrogante houding zegt of met de intentie te helpen. Maar had hij beter uit kunnen leggen waarom dit voor hem persoonlijk het verschil heeft gemaakt en hoe hij zelf zo ver is gekomen.
Het was geen aanval op PBR dus ik snap niet waarom je hem verdedigt. En jullie zijn niet de enigen die ervaring hebben met CBT, ook andere meningen zijn waardevol.
Resistance is futile.
pi_183913932
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:21 schreef Seven. het volgende:
Het was geen aanval op PBR dus ik snap niet waarom je hem verdedigt. En jullie zijn niet de enigen die ervaring hebben met CBT, ook andere meningen zijn waardevol.
1. Waar haal je uit dat ik hem verdedig
2. Waar haal je uit dat ik niet vind dat andere meningen waardevol zijn. Of waarom vond je dat je dat moest benadrukken?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 december 2018 @ 09:58:38 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183914049
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

1. Waar haal je uit dat ik hem verdedig
2. Waar haal je uit dat ik niet vind dat andere meningen waardevol zijn. Of waarom vond je dat je dat moest benadrukken?
Je probeert mijn reactie op PBR te ontkrachten door hem bij te vallen. Dat wordt ook wel verdedigen genoemd.

En het antwoord op vraag 2 zit 'm in jouw poging om PBR zijn mening te verzwaren vanuit zijn eigen ervaring. Maar het feit dat hij ervaring heeft met de psychiatrie als patiënt, maakt zijn mening niet waardevoller dan die van anderen.
Resistance is futile.
  zondag 23 december 2018 @ 11:25:39 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183915292
Ts, kan je niet beter met je behandelaar overleggen? Vertellen dat de medicatie die je hebt niet bevalt?
Dan kan je misschien wat anders krijgen of anders ingesteld worden.

Als je een beetje een open-minded behandelaar hebt kan je daar ook prima vragen of zo nu en dan wat wiet of cbd olie een extra mogelijkheid kan zijn.
Zelfs als je het niet zozeer wil overleggen, maar gewoon wil doen is het erg handig als je behandelaar er vanaf weet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183915461
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:58 schreef Seven. het volgende:

Je probeert mijn reactie op PBR te ontkrachten door hem bij te vallen. Dat wordt ook wel verdedigen genoemd.

En het antwoord op vraag 2 zit 'm in jouw poging om PBR zijn mening te verzwaren vanuit zijn eigen ervaring. Maar het feit dat hij ervaring heeft met de psychiatrie als patiënt, maakt zijn mening niet waardevoller dan die van anderen.
Dat is niet waar. Ik ben het met jou eens dat hoe hij het nu zegt makkelijk praten is, maar anderzijds bedoelt hij het waarschijnlijk goed (hoewel ik me dat soms wel afvraag) en is zijn manier van reageren de gangbare manier van reageren die niet op zichzelf staat maar maatschappelijke bijval heeft mede veroorzaakt omdat deze opvatting wordt gedeeld/gedicteerd door behandelaars.
Vind jij dan niet dat iemand met ervaring beter weet waar diegene het over heeft dan iemand zonder eigen ervaring?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_183915533
Ruimtekeek misschien?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')