abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:20:54 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183893163
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:11 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Het is Zo stom want soms denk ik “bekijk het maar en Zak erin” heb mijn eigen inkomen en mijn kinderen. Waarom ga ik in deze stress door. Maar scheiden voelt zo als falen en een deel van me houdt uiteraard nog van hem. Het zou me zoveel pijn doen als hij dan ineens een nieuwe relatie heeft straks en ben zo bang dat de kinderen dan de dupe worden van een definitief gescheiden thuis. En die spelletjes die hij speelt waardoor ik elke keer dan ga nadenken “misschien doe ik iets verkeerd, teveel druk, teveel bellen”.
Wat een laag zelfbeeld heb je.. je kunt veel beter krijgen en ik zeg het nog maar een keer: DIT IS NIET NORMAAL. Er zijn ontzettend veel leuke mannen die wel in staat zijn tot een liefdevolle relatie met hun vrouw en kinderen.

Jouw man houdt niet van jou. Hij houdt ook niet van jullie kinderen. En daar heb je zelf geen schuld aan.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:22:55 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183893199
Het is over, TS.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:23:38 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183893209
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:20 schreef JJ3020 het volgende:
Zijn zus en moeder zeggen dat hij tijdelijk niet lekker in zijn vel zit en dat ik hem ruimte moet geven. Hij zegt tegen hun dat hij mij en de kinderen wil en niemand anders. Dat maakt me dan weer in de war. Mind games.
Zijn zus en zijn moeder moeten hun koppen dichthouden. Wat een waanzin zeg. Als mijn broer zich zo zou misdragen, dan zou ik echt niet tegen mijn schoonzusje zeggen dat ze hem de ruimte moet geven.

Je man beschadigt niet alleen jou, maar ook jullie kinderen. Voor je schoonzus en schoonmoeder is het welzijn van jullie kinderen blijkbaar ook ondergeschikt aan het belang van jouw man.
Resistance is futile.
pi_183893247
Scheiden zie jij als falen?
Lijkt me eerder dat je faalt als je bij die gast blijft.

Hij wil eigenlijk gewoon scheiden maar heeft het lef niet om het uit te spreken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:26:05 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183893252
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:17 schreef JJ3020 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het ergste nog is dat hij altijd stelt niets verkeerd te doen. Dat is zo frustrerend. Ik kan dan ook nooit een normaal gesprek voeren over dingen omdat ik dan standaard van alles naar mijn hoofd krijg. Ik ben een slechte vrouw, over badoo zei hij zelfs dat ze allemaal beter zijn dan mij, ik zeur teveel, bel hem teveel etc
Waarom moet hij eerst zijn fouten toegeven? Je weet allang hoe fout hij is, daar heb je zijn bevestiging niet voor nodig.

Trek de stekker eruit en vertel die flapdrol dat je wil scheiden. Focus je lekker op het welzijn van je kinderen en jezelf. Hij is het huis al uit dus dat maakt een scheiding véél makkelijker.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:31:07 #31
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183893336
Nou dit word helemaal niks meer. Als ik jou was TS dan zou ik zo snel mogelijk een scheiding aanvragen. En helemaal nooit meer iets met hem te maken willen hebben. Wat een klootzak.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183893349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:20 schreef JJ3020 het volgende:
Zijn zus en moeder zeggen dat hij tijdelijk niet lekker in zijn vel zit en dat ik hem ruimte moet geven. Hij zegt tegen hun dat hij mij en de kinderen wil en niemand anders. Dat maakt me dan weer in de war. Mind games.
Niet lekker in je vel zitten is geen reden om je kinderen te verwaarlozen. Bovendien lult hij uit zijn nek, want hij kan jullie zien, maar hij doet het simpelweg niet. Dat zijn moeder en zus daarin trappen maakt het nog geen legitieme reden om de situatie op deze manier voort te laten duren.

Het is gewoon een laffe reu die je beter kwijt dan rijk kunt zijn. Wat hij doet (buiten contact met ander vrouwen om) is vluchten van zijn verantwoordelijkheden, daarmee kinderen verwaarlozen en ondertussen loopt hij te liegen dat hij ze graag wil zien. :')

Dat is hoe dan ook geen fijne vent waarmee je wilt investeren in een gezamenlijke toekomst. En jullie wegen laten scheiden is een overwinning, geen falen.
pi_183893431
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Omdat er hier in de omgeving ook iets heeft gespeeld tussen hem en een getrouwde vrouw. Uiteindelijk is nooit duidelijk geworden of er alleen vriendschap tussen hen was of meer maar het was in ieder geval geheim wat ze hadden voor mij en haar man. Volgens hem hielp ze hem alleen als een zus maar raar dat het allemaal dan zo geheim moest. Daardoor begonnen veel problemen tussen ons. Ik blijf hopen dat het een fase is en goedkomt. Nu wil hij dus daar wonen omdat hij hier zegt hij niet meer op zijn gemak is. Ik dacht ik geef hem de ruimte. Hij geeft aan dan samen daar te willen wonen en nu gewoon behoefte heeft aan ruimte. Maar ik wil hem dus vaker zien en vaker bellen maar als ik dan de druk daarover opvoer trekt hij zich weer terug en hebben we weer grote ruzie waarbij ik dan altijd de lastpak ben en hij eigenlijk gewoon het onbegrepen slachtoffer. Ondertussen moeten se kinderen een stabiel gezin hebben en ik dacht dat we daar naar toe werkten. Nu ik deze badoo activiteiten vond voelt alles een beetje als een leugen. Alsof ik voor de gek gehouden word
hij is al bij je weg joh. Hij is alleen laf en durft het zelf niet uit te spreken. En als jij het doet is hij het slachtoffer. Kan ie lekker zielig zijn en is hij niet de vent die bij zijn kinderen weg is gegaan

Ik herken het wel, zelf net zo een gehad. En het is echt super kut en pijnlijk want jij staat met je rug tegen de muur maar blijft maar denken dat er nog ergens iets is wat je zou kunnen doen. Maar dat is er niet meer. Hij gunt je niet eens een fatsoenlijk eind van je relatie :N

Ga bij hem weg voor dat deze vent je helemaal leeft heeft gezogen. Want dan gaat ie toch weg want dan ben je niet meer de vrouw waar ie verliefd op werd etc
pi_183893455
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:57 schreef JJ3020 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben ruim zeven jaar getrouwd en we hebben twee zoons. Nu zitten we dit hele jaar in een constante probleem situatie met onze relatie. Er is veel gebeurd en hij woont nu tijdelijk ergens anders bij een vriend waar hij in de buurt werk heeft gevonden. De bedoeling zou dan zijn dat wij er binnenkort ook heen gaan zodra hij een eigen huis heeft gevonden daar. Dit is ongeveer een half uur met de auto, dus niet heel veel. Hij is daar nu ongeveer vijf maanden en komt hier soms maar 1x per maand een nachtje. Ik bel veel en we FaceTimen maar hij heeft het altijd ‘druk’.
Jij belt, hij neemt geen initiatief of krijgt hij daar misschien geen kans toe?

quote:
Nu ben ik erachter gekomen dat hij op Badoo zit en allemaal jonge vrouwen zijn telefoonnummer toestuurt met kussende emoties erbij. Hij zit dus achter hun aan en of ze hem willen bellen. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en nu zegt hij dat dit gewoon spelletjes zijn en draait nu alles om naar mij dat ik zo slecht ben door hem lastig te vallen met ruzie en dat ik altijd hem controleer. Dat komt omdat ik dus elke keer dit soort dingen vindt. Hij draait het dan zo dat ik voel alsof ik iets verkeerd gedaan heb. Weet niet echt wat ik nu moet doen. Hij vindt dus eigenlijk dat hij niets verkeerd doet en als ik doorga dat hij wil scheiden. Ik had gehoopt dat alles gewoon goed zou komen maar nu ben ik zo in de war. Wat vinden jullie van deze situatie?
Hoe kwam je erachter dat hij op Badoo zit en wat hij daar verstuurd? Elke keer insinueert dat het voor deze scheiding van tafel en bed dus ook al voorkwam?

Waarom hoop dat je dit goed komt? Wat doen jullie om nader tot elkaar komen dan? Waarom wil je zo graag door met een kerel die niet alleen jou, maar ook zijn kinderen maar 1x per maand komt bezoeken?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Omdat er hier in de omgeving ook iets heeft gespeeld tussen hem en een getrouwde vrouw. Uiteindelijk is nooit duidelijk geworden of er alleen vriendschap tussen hen was of meer maar het was in ieder geval geheim wat ze hadden voor mij en haar man. Volgens hem hielp ze hem alleen als een zus maar raar dat het allemaal dan zo geheim moest. Daardoor begonnen veel problemen tussen ons. Ik blijf hopen dat het een fase is en goedkomt.
Als jij erg onzeker bent, dan is het misschien wat begrijpelijker om bepaalde dingen te verzwijgen om jou en de rest van het gezin niet onnodig stress te bezorgen. Maar dan is het wel toevallig dat haar man misschien ook zo zou zijn..

Hopen dat iets goedkomt is aan een kant begrijpelijk, maar je moet wel realistisch blijven kijken naar zo een situatie. Iets willen verschilt nogal van daadwerkelijk ergens naar toe werken zeg maar.

quote:
Nu wil hij dus daar wonen omdat hij hier zegt hij niet meer op zijn gemak is. Ik dacht ik geef hem de ruimte. Hij geeft aan dan samen daar te willen wonen en nu gewoon behoefte heeft aan ruimte. Maar ik wil hem dus vaker zien en vaker bellen maar als ik dan de druk daarover opvoer trekt hij zich weer terug en hebben we weer grote ruzie waarbij ik dan altijd de lastpak ben en hij eigenlijk gewoon het onbegrepen slachtoffer.
Hij heeft natuurlijk wel een beetje een punt als hij ruimte nodig heeft en jij dan druk op gaat voeren en hem loopt te controleren om die ruimte weer te verkleinen. Dan werken jullie niet constructief aan hetzelfde probleem. De vraag is dan ook of jullie dat wel willen als je elkaar van alles loopt te verwijten in plaats van elkaars oplossingen op wil dringen.

quote:
Ondertussen moeten se kinderen een stabiel gezin hebben en ik dacht dat we daar naar toe werkten. Nu ik deze badoo activiteiten vond voelt alles een beetje als een leugen. Alsof ik voor de gek gehouden word
Je houdt jezelf toch voor de gek als je dit alleen vanwege je Badoo ontdekking nu als een leugen ervaart. Die kerel onttrekt zich praktisch de gehele maand aan zijn kinderen, maar jij bent vooral bezig met zijn verraad met jongere chickies? Hoe is dit in vredesnaam weer naar een herenigd gezien toe werken dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef JJ3020 het volgende:
Hij staat officieel hier wel in geschreven. Ik ontvang de post en doe alle administratie nog via zijn bank rekening. Ik was zijn kleren voor hem als ie komt met een grote tas. Maar het voelt idd of ik aan het lijntje gehouden word. Ik probeer elke keer het voordeel van de twijfel te houden maar het wordt steeds moeilijker.
Nou dat voordeel van de twijfel laat je wellicht niet zo lekker overkomen als je wel zeurt en controleert hè. Dat lost huishoudster op afstand spelen natuurlijk niet op. Maakt het bezoekje van 1x per maand wel wat verhelderend..

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:06 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook elke keer dat hij toch wel vaker langs zou moeten komen als hij echt voor ons wil gaan. En ook meer interesse in de kinderen moet tonen. En soms komt hij in de buurt om inkopen te doen voor de winkel waar hij werkt maar komt dan niet langs. Hij is altijd “met vrienden of collega’s”. Zelfs toen onze zoon zes jaar werd in september kwam hij niet langs. Mijn zoon heeft lang gewacht die dag met de taart omdat pappa erbij moest zijn. Zijn excuses, druk in de winkel en geen vervoer. Ik zeg dan neem je maar de trein. Maar nee. En dan zie ik nu dat hij op die dag in sept wel berichtjes liep te sturen op badoo. Dan draait mijn maag om.
Je bent wel degelijk gek dat dit soort shit naar de kinderen niet een grotere dealbreaker is dan zijn gehannes op Badoo. Geef zelf maar eens het goede voorbeeld en kap met hem te faciliteren, richt je op je kinderen in plaats van deze kleuter.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:11 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Het is Zo stom want soms denk ik “bekijk het maar en Zak erin” heb mijn eigen inkomen en mijn kinderen. Waarom ga ik in deze stress door. Maar scheiden voelt zo als falen en een deel van me houdt uiteraard nog van hem. Het zou me zoveel pijn doen als hij dan ineens een nieuwe relatie heeft straks en ben zo bang dat de kinderen dan de dupe worden van een definitief gescheiden thuis. En die spelletjes die hij speelt waardoor ik elke keer dan ga nadenken “misschien doe ik iets verkeerd, teveel druk, teveel bellen”.
Je laveert tussen je eigen tactiek en luisteren naar wat hij roeptoetert, maar concreet verandert er dus geen kut. Tijd om constructiever te gaan doen. Stel voor om in relatietherapie te gaan, zodat jullie elkaar beter kunnen leren begrijpen enzo. Wil hij dat niet binnen een afzienbare periode, dan weet je denk ik genoeg.
Sowieso aangeven dat je kapt met zijn administratie doen. Als hij ingeschreven wil blijven staan, dan komt ie zijn shit op z'n minst maar halen om zelf bij hem thuis te doen. En dan die wastas ook gewoon laten staan. Beter dat je quality time met het gezin samen hebben als dat werkelijk zijn doel is, ga dan samen iets leuks doen zodat de kids er ook nog iets aan hebben.

Tijd voor daden in plaats van woorden. Niet laten lullen over ergens naar toe werken, maar het tastbaar maken met concrete afspraken en bijbehorende acties. Dat geldt niet alleen voor hem, maar zeker ook voor jou.
pi_183893456
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een laag zelfbeeld heb je.. je kunt veel beter krijgen en ik zeg het nog maar een keer: DIT IS NIET NORMAAL. Er zijn ontzettend veel leuke mannen die wel in staat zijn tot een liefdevolle relatie met hun vrouw en kinderen.

Jouw man houdt niet van jou. Hij houdt ook niet van jullie kinderen. En daar heb je zelf geen schuld aan.
Ja maar zoiemand zuigt je zelfbeeld langzaam leeg
En is daarna ook nog het slachtoffer want zij gaat weg :')
pi_183893501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:20 schreef JJ3020 het volgende:
Zijn zus en moeder zeggen dat hij tijdelijk niet lekker in zijn vel zit en dat ik hem ruimte moet geven. Hij zegt tegen hun dat hij mij en de kinderen wil en niemand anders. Dat maakt me dan weer in de war. Mind games.
Kap met verbaal aan hem te trekken voor bevestiging om je geweten te sussen en vraag hem alleen waaraan je kan zien en merken dat hij echt alleen jou en de kids wil. Ga daar verder niet over in discussie en laat hem het initiatief nemen, terwijl jij je op jezelf en de kinderen gaat richten.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:45:07 #37
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183893519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef JJ3020 het volgende:
Hij staat officieel hier wel in geschreven. Ik ontvang de post en doe alle administratie nog via zijn bank rekening. Ik was zijn kleren voor hem als ie komt met een grote tas. Maar het voelt idd of ik aan het lijntje gehouden word. Ik probeer elke keer het voordeel van de twijfel te houden maar het wordt steeds moeilijker.
Staat er deurmat op je voorhoofd geschreven ofzo?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:06 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook elke keer dat hij toch wel vaker langs zou moeten komen als hij echt voor ons wil gaan. En ook meer interesse in de kinderen moet tonen. En soms komt hij in de buurt om inkopen te doen voor de winkel waar hij werkt maar komt dan niet langs. Hij is altijd “met vrienden of collega’s”. Zelfs toen onze zoon zes jaar werd in september kwam hij niet langs. Mijn zoon heeft lang gewacht die dag met de taart omdat pappa erbij moest zijn. Zijn excuses, druk in de winkel en geen vervoer. Ik zeg dan neem je maar de trein. Maar nee. En dan zie ik nu dat hij op die dag in sept wel berichtjes liep te sturen op badoo. Dan draait mijn maag om.
Wauw.

En dan beweren van zo'n vent te houden.
Je hebt gewoon een beeld in je hoofd van 7 jaar terug. Wake up die vent is het allang niet meer.
Ik zou zelf de stekker eruit trekken, want zo te zien wil hij gewoon niet meer. Hij heeft alleen de ballen niet het te zeggen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:47:06 #38
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183893539
TS waarom in godsnaam laat je je zo over je heen lopen door die vent?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183893573
Ga ook op badoo en regel een afspraak waarbij je hem de scheidspapieren overhandigd. Priceless.
pi_183893732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jij belt, hij neemt geen initiatief of krijgt hij daar misschien geen kans toe?

[..]

Hoe kwam je erachter dat hij op Badoo zit en wat hij daar verstuurd? Elke keer insinueert dat het voor deze scheiding van tafel en bed dus ook al voorkwam?

Waarom hoop dat je dit goed komt? Wat doen jullie om nader tot elkaar komen dan? Waarom wil je zo graag door met een kerel die niet alleen jou, maar ook zijn kinderen maar 1x per maand komt bezoeken?

[..]

Als jij erg onzeker bent, dan is het misschien wat begrijpelijker om bepaalde dingen te verzwijgen om jou en de rest van het gezin niet onnodig stress te bezorgen. Maar dan is het wel toevallig dat haar man misschien ook zo zou zijn..

Hopen dat iets goedkomt is aan een kant begrijpelijk, maar je moet wel realistisch blijven kijken naar zo een situatie. Iets willen verschilt nogal van daadwerkelijk ergens naar toe werken zeg maar.

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een beetje een punt als hij ruimte nodig heeft en jij dan druk op gaat voeren en hem loopt te controleren om die ruimte weer te verkleinen. Dan werken jullie niet constructief aan hetzelfde probleem. De vraag is dan ook of jullie dat wel willen als je elkaar van alles loopt te verwijten in plaats van elkaars oplossingen op wil dringen.

[..]

Je houdt jezelf toch voor de gek als je dit alleen vanwege je Badoo ontdekking nu als een leugen ervaart. Die kerel onttrekt zich praktisch de gehele maand aan zijn kinderen, maar jij bent vooral bezig met zijn verraad met jongere chickies? Hoe is dit in vredesnaam weer naar een herenigd gezien toe werken dan?

[..]

Nou dat voordeel van de twijfel laat je wellicht niet zo lekker overkomen als je wel zeurt en controleert hè. Dat lost huishoudster op afstand spelen natuurlijk niet op. Maakt het bezoekje van 1x per maand wel wat verhelderend..

[..]

Je bent wel degelijk gek dat dit soort shit naar de kinderen niet een grotere dealbreaker is dan zijn gehannes op Badoo. Geef zelf maar eens het goede voorbeeld en kap met hem te faciliteren, richt je op je kinderen in plaats van deze kleuter.

[..]

Je laveert tussen je eigen tactiek en luisteren naar wat hij roeptoetert, maar concreet verandert er dus geen kut. Tijd om constructiever te gaan doen. Stel voor om in relatietherapie te gaan, zodat jullie elkaar beter kunnen leren begrijpen enzo. Wil hij dat niet binnen een afzienbare periode, dan weet je denk ik genoeg.
Sowieso aangeven dat je kapt met zijn administratie doen. Als hij ingeschreven wil blijven staan, dan komt ie zijn shit op z'n minst maar halen om zelf bij hem thuis te doen. En dan die wastas ook gewoon laten staan. Beter dat je quality time met het gezin samen hebben als dat werkelijk zijn doel is, ga dan samen iets leuks doen zodat de kids er ook nog iets aan hebben.

Tijd voor daden in plaats van woorden. Niet laten lullen over ergens naar toe werken, maar het tastbaar maken met concrete afspraken en bijbehorende acties. Dat geldt niet alleen voor hem, maar zeker ook voor jou.
Het zijn natuurlijk meerdere problemen tegelijkertijd. Ik vertrouw hem niet door de eerdere problemen met vrouwen. Ik kwam de badoo account toevallig op het spoor via een inlog op Google Chrome. Ik was wat aan het uitzoeken en kwam ineens badoo tegen. Dit is ook al vanaf aug bezig dat ie erop staat met foto en alles. Het is lastig als je iemand niet vertrouwd ruimte te geven. Ik heb het een tijdje geprobeerd door helemaal niet te bellen en hem het initiatief te laten nemen en dan was er 1 gesprekje per dag van vijf min. Het meeste initiatief voor de gesprekken komt dus vanuit mij bleek toen. Ook in de avond wil hij niet bellen en wordt zelfs boos als ik bel over hoe het gaat.


Ik probeer soms concreet afspraken te maken maar hij waait elke keer een andere kant op. Soms kunnen we goede afspraken samen maken en soms totaal niet. Dan gaan zijn hakken in het zand en wil hij over niets praten.
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:03:16 #41
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183893779
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:00 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk meerdere problemen tegelijkertijd. Ik vertrouw hem niet door de eerdere problemen met vrouwen. Ik kwam de badoo account toevallig op het spoor via een inlog op Google Chrome. Ik was wat aan het uitzoeken en kwam ineens badoo tegen. Dit is ook al vanaf aug bezig dat ie erop staat met foto en alles. Het is lastig als je iemand niet vertrouwd ruimte te geven. Ik heb het een tijdje geprobeerd door helemaal niet te bellen en hem het initiatief te laten nemen en dan was er 1 gesprekje per dag van vijf min. Het meeste initiatief voor de gesprekken komt dus vanuit mij bleek toen. Ook in de avond wil hij niet bellen en wordt zelfs boos als ik bel over hoe het gaat.

Ik probeer soms concreet afspraken te maken maar hij waait elke keer een andere kant op. Soms kunnen we goede afspraken samen maken en soms totaal niet. Dan gaan zijn hakken in het zand en wil hij over niets praten.
Maar uh...wat word nu eigenlijk je plan voor in de toekomst?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183893783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Staat er deurmat op je voorhoofd geschreven ofzo?

[..]

Wauw.

En dan beweren van zo'n vent te houden.
Je hebt gewoon een beeld in je hoofd van 7 jaar terug. Wake up die vent is het allang niet meer.
Ik zou zelf de stekker eruit trekken, want zo te zien wil hij gewoon niet meer. Hij heeft alleen de ballen niet het te zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Je gaat dan denken aan de leuke tijden en hoe het vroeger allemaal was en hoopt dat het weer zo gaat worden na deze moeilijke periode. Er is alleen al
Zoveel emotionele schade door deze situatie. Je voelt je gewoon verwijderen van elkaar. Emotioneel en fysiek.
pi_183893825
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:03 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Maar uh...wat word nu eigenlijk je plan voor in de toekomst?
Ik begrijp dat ik gewoon sterk moet zijn en op mijn strepen moet staan. Ik ben gewoon een emotioneel wrak denk ik. Laat te makkelijk over me heen lopen. Na een paar aardige woorden ben ik weer helemaal om. Ik weet het dus niet.
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:11:21 #44
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183893914
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:05 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik gewoon sterk moet zijn en op mijn strepen moet staan. Ik ben gewoon een emotioneel wrak denk ik. Laat te makkelijk over me heen lopen. Na een paar aardige woorden ben ik weer helemaal om. Ik weet het dus niet.
Ik vind dat oprecht heel vervelend voor je hoor. En ik snap dat je misschien nog gevoelens hebt voor hem.
Maar ik ben bang dat dit helemaal niks gaat worden.
Je zou beter op zoek kunnen gaan naar een partner die jou wel steunt en er voor je is en jou niet steeds voor de gek houd.
Jij verdient echt beter dan deze vent.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:18:07 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183894016
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:05 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik gewoon sterk moet zijn en op mijn strepen moet staan. Ik ben gewoon een emotioneel wrak denk ik. Laat te makkelijk over me heen lopen. Na een paar aardige woorden ben ik weer helemaal om. Ik weet het dus niet.
Misschien kun je het voor jezelf niet, ik hoop voor je kinderen wel. Zij hebben te lijden onder deze onzekerheid. Je bent het aam je kinderen verplicht om een oplossing te vinden. En met die kerel van je ga je er niet uitkomen.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:20:42 #46
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183894053
Ik zou overigens die administratie nog wel blijven doen als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent en mede verantwoordelijk bent voor evt schulden die ontstaan als hij zijn shit niet op orde heeft. Die was kan hij lekker zelf doen. Hij wilde ruimte? Nou daar krijgt hij dan ook ruimte voor. :P
En bellen zou ik ook niet meer doen (hoe vaak belde je eigenlijk). Belt hij dus ook niet met zijn kinderen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183894253
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:20 schreef Elpis het volgende:
Ik zou overigens die administratie nog wel blijven doen als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent en mede verantwoordelijk bent voor evt schulden die ontstaan als hij zijn shit niet op orde heeft. Die was kan hij lekker zelf doen. Hij wilde ruimte? Nou daar krijgt hij dan ook ruimte voor. :P
En bellen zou ik ook niet meer doen (hoe vaak belde je eigenlijk). Belt hij dus ook niet met zijn kinderen?
Ik bel hem ongeveer drie keer per dag, soms twee keer, en probeer dan meestal de kinderen even te laten zien via FaceTime. Meestal ochtend rond acht uur na wakker worden en dan in de middag rond vieren als die van zes uit school is meestal en dan in de avond als ze slapen om samen te kunnen praten, wat hij dan meestal niet wil omdat hij bij vrienden zit enzo. Toen ik dus drie weken geleden stopte met bellen werd het dus 1 keer per dag en dan meestal in de middag ergens vijf min.
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:40:50 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183894326
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:40 schreef JJ3020 het volgende:

[..]
Alsof ik voor de gek gehouden word
Dat lijkt me wel vaststaan!
pi_183894357
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:00 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk meerdere problemen tegelijkertijd. Ik vertrouw hem niet door de eerdere problemen met vrouwen. Ik kwam de badoo account toevallig op het spoor via een inlog op Google Chrome. Ik was wat aan het uitzoeken en kwam ineens badoo tegen. Dit is ook al vanaf aug bezig dat ie erop staat met foto en alles. Het is lastig als je iemand niet vertrouwd ruimte te geven. Ik heb het een tijdje geprobeerd door helemaal niet te bellen en hem het initiatief te laten nemen en dan was er 1 gesprekje per dag van vijf min. Het meeste initiatief voor de gesprekken komt dus vanuit mij bleek toen. Ook in de avond wil hij niet bellen en wordt zelfs boos als ik bel over hoe het gaat.

Ik probeer soms concreet afspraken te maken maar hij waait elke keer een andere kant op. Soms kunnen we goede afspraken samen maken en soms totaal niet. Dan gaan zijn hakken in het zand en wil hij over niets praten.
Als je ruimte wil, dan zou ik best snappen dat je elkaar ook even niet dagelijks hoeft te spreken eerlijk gezegd. Laat staan meerdere keren per dag. Maar ja, dan hebben we het hier over twee volwassenen en zo te lezen nog niet eens over de kinderen. En daar snap ik dan echt totaal niet waarom dat niet meer prioriteit heeft, bij jullie beide..

Wat vond je goede afspraken en welke kwam hij dan wel (een tijdje) na?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:05 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik gewoon sterk moet zijn en op mijn strepen moet staan. Ik ben gewoon een emotioneel wrak denk ik. Laat te makkelijk over me heen lopen. Na een paar aardige woorden ben ik weer helemaal om. Ik weet het dus niet.
Het is heel verleidelijk om je een slachtofferrol in te laten praten, maar je bent een volwassen vrouw die bewust keuzes heeft gemaakt hiervoor. Misschien met nobelere intenties dan je man, maar onder de streep heb je daar eigenlijk niet zoveel aan.
Luister niet zozeer naar wat ie zegt, maar kijk naar wat hij wel en niet doet. Zolang daar een discrepantie in blijft zitten werk je eigenlijk niet echt ergens naar toe. Dan moet je of hulp erbij gaan krijgen om er wel weer beter samen ergens naar toe te leren werken of gewoon concluderen dat je ongeacht gevoelens en intenties gewoonweg niet hetzelfde wil cq kan nastreven.
pi_183894365
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:34 schreef JJ3020 het volgende:

[..]

Ik bel hem ongeveer drie keer per dag, soms twee keer, en probeer dan meestal de kinderen even te laten zien via FaceTime. Meestal ochtend rond acht uur na wakker worden en dan in de middag rond vieren als die van zes uit school is meestal en dan in de avond als ze slapen om samen te kunnen praten, wat hij dan meestal niet wil omdat hij bij vrienden zit enzo. Toen ik dus drie weken geleden stopte met bellen werd het dus 1 keer per dag en dan meestal in de middag ergens vijf min.
3x per dag bellen is ook wel veel en niet constructief. Jullie moeten niet bellen en praten over de dag van de kinderen maar langere diepe gesprekken over jullie relatie en hoe nu verder. Als er al een hoe nu is
Misschien bij een therapeut
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')