Yep ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind meisje in zwart net iets beter
Ali die namens heel Nederland zei dat die ene moet kappen met dat Amerikaanse geleuterquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:33 schreef MissJ het volgende:
Ik begin nu pas met kijken, heb ik wat gemist?
welke ene?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ali die namens heel Nederland zei dat die ene moet kappen met dat Amerikaanse geleuter
Niet namens mij hoor, als je ongeveer je hele leven voor het merendeel Engels praat vind ik het niet vreemd. Stoor me er ook niet aanquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ali die namens heel Nederland zei dat die ene moet kappen met dat Amerikaanse geleuter
ow die ene waar anouk niet voor wilde draaien omdat ze geen 15 wilde?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die gast uit de eerste battle (laatste deelnemer van vorige week?)
namens half Nederland danquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Niet namens mij hoor, als je ongeveer je hele leven voor het merendeel Engels praat vind ik het niet vreemd. Stoor me er ook niet aan
Omdat als je die zelfverzekerder kunt krijgen als coach er misschien echt heel veel in zit. Dat is interessanter. En omdat het nu ook om het plaatje gaat en ze eruit ziet als een ster.quote:
Hij heeft ooit met Idols meegedaanquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:41 schreef Greys het volgende:
Rechts is knapper, links is beter.
Van welke David is het de dochter?Heb veel shows gemist.
Maar on-Waylons, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat als je die zelfverzekerder kunt krijgen als coach er misschien echt heel veel in zit. Dat is interessanter. En omdat het nu ook om het plaatje gaat en ze eruit ziet als een ster.
Met de Voice ook toch? Vorig jaar of het jaar daarvoor geloof ik.quote:
Oh ja, Voice ook inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Met de Voice ook toch? Vorig jaar of het jaar daarvoor geloof ik.
Tijdens Idols vond ik hem leukleukleuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |