abonnement Unibet Coolblue
pi_184071404
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:56 schreef KillemWieft het volgende:
Penthouse hier in Rotterdam kopen
Dit ja, ik zou wel verhuizen naar iets luxers, maar gewoon midden in de stad blijven, daar woon ik nu al en dat bevalt me prima. Inderdaad leuke penthouse, dat je jezelf nog eens lekker uitrekt met een fantastisch uitzicht over de stad O+
Voor de verandering eens een comfortabele auto kunnen kopen, en de rest een beetje leuk laten renderen voor de toekomst.
Oh, en naar alle landen reizen waar ik al eens aan gedacht heb om naar toe te gaan, maar wegens financiën toch mee gewacht moest worden.

De echte uitkomst is natuurlijk dat ik de prijs van het lot niet eens terug win, maar ik mag nog even dromen :P
pi_184075979
Stoppen met werken en elke dag om 5 uur op staan en aan het einde van de straat in een tuinstoel gaan zitten om mijn buren naar hun werk te zien vertrekken. Het is belangrijk om een vast ritme te hebben en leuke dingen te doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_184076225
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:10 schreef SeLang het volgende:

[..]

Meer in de categorie "wat doe je met 10 miljard", maar het lijkt mij wel gaaf om dan een stuk Amsterdam te kopen, alles platgooien en dan een natuurgebied van maken. Gewoon om te trollen.
En dan komen de Amsterdammers straks onder ons wonen lekker is dat of dun je de kudde eerst uit voordat je gaat slopen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 30 december 2018 @ 00:16:38 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184076494
Een leuk huisje kopen op een mooie rustige plek. Een leuke auto voor ons allebei. Een appartement in Portugal. Trouwen, maar dan met een klein groepje naar het buitenland. Een bootje. Regelmatig verre reizen maken, maar ik zou geen 6 maanden weg willen.

Wel iets te doen hebben, 10 miljoen is heel wat regelwerk. Onroerend goed en liefdadigheidswerk kan ik mijn dagen wel mee vullen.
Resistance is futile.
pi_184080033
Groter huis kopen, hypotheken van sommige mensen aflossen en vervolgens zorgelozer gaan leven.
pi_184080770
Ik zou een hofje laten bouwen met grote (betaalbare) huizen en hier met de familie gaan wonen, dicht bij elkaar maar wel zo dat iedereen zijn privacy heeft :p
pi_184081744
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:55 schreef BadderAapje het volgende:
Ik zou een hofje laten bouwen met grote (betaalbare) huizen en hier met de familie gaan wonen, dicht bij elkaar maar wel zo dat iedereen zijn privacy heeft :p
Goed idee ja en dan zelf 5385km verderop gaan wonen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 30 december 2018 @ 11:26:56 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184082225
Ik begrijp nooit die obsessie met grote huizen. Okee, wel als je een grote familie hebt natuurlijk. Maar anders is zo'n groot huis toch helemaal niet gezellig?

Vroeger had ik een collega (single) die elke zoveel jaar een groter huis kocht met nieuwe hypotheek etc. Zit je daar in je eentje (of met twee voor mijn part) in zo'n kast en geen geld over voor leuke dingen en zo'n ongezellig groot huis als een molensteen om je nek. Als je per se veel geld wilt uitgeven aan wonen, ga dan op een toffere locatie wonen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184082257
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:26 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp nooit die obsessie met grote huizen. Okee, wel als je een grote familie hebt natuurlijk. Maar anders is zo'n groot huis toch helemaal niet gezellig?

Vroeger had ik een collega (single) die elke zoveel jaar een groter huis kocht met nieuwe hypotheek etc. Zit je daar in je eentje (of met twee voor mijn part) in zo'n kast en geen geld over voor leuke dingen en zo'n ongezellig groot huis als een molensteen om je nek.
Thuisbioscoop, home gym, man cave ja dan heb je wel wat ruimte nodig.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 30 december 2018 @ 11:37:57 #85
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184082512
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef Questular het volgende:

[..]

Thuisbioscoop, home gym, man cave ja dan heb je wel wat ruimte nodig.
Man cave, okee :D
Maar thuisbioscoop en home gym, dat is toch helemaal niet gezellig?
Anyway, ieder z'n mening :)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184082650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:13 schreef E-Dubble het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen zeggen dat ze willen blijven werken, er zijn ongeveer een miljoen dingen die leuker zijn dan echt werken
Hangt toch totaal van je werk af?

Ik zou een huis kopen, misschien wel twee huizen (een waar ik werk (Duitsland) en 1 in de buurt van mijn familie in Nederland), maar verder zou ik het niet weten. Ik verdien nu al een stuk meer dan ik uitgeef, terwijl ik niks laat of (voor mijn gevoel) zuinig aan doe. Ik heb redelijk gespaard en heb niet echt een doel met het geld (behalve dat het vrijheid biedt), dus wat dat betreft gaat mijn leven niet groots veranderen.

Het grootste deel zou ik waarschijnlijk investeren (aandelen, obligaties, mogelijk wat vastgoed, afhankelijk van de markt) en het rendement herinvesteren. Waarschijnlijk zullen mijn erfgenamen dan over 50 jaar of zo erg blij zijn dat ik dood ben :')
  zondag 30 december 2018 @ 11:42:53 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184082662
Top drie belangrijkste zaken
1 je bek houden tegen iedereen
2 je bek houden tegen iedereen
3 je bek houden tegen iedereen
Verder zou ik mijn hypotheek afbetalen, nieuwe badkamers laten maken, ontslag nemen en alleen nog maar leuke opdrachten aannemen, veel meer gaan reizen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 30 december 2018 @ 11:46:56 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184082756
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Top drie belangrijkste zaken
1 je bek houden tegen iedereen
2 je bek houden tegen iedereen
3 je bek houden tegen iedereen
Je vergeet nog:
4 je bek houden tegen iedereen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 30 december 2018 @ 12:22:14 #89
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_184083584
Huis kopen en een wereldreis maken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 30 december 2018 @ 12:24:09 #90
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184083630
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Top drie belangrijkste zaken
1 je bek houden tegen iedereen
2 je bek houden tegen iedereen
3 je bek houden tegen iedereen
Verder zou ik mijn hypotheek afbetalen, nieuwe badkamers laten maken, ontslag nemen en alleen nog maar leuke opdrachten aannemen, veel meer gaan reizen
Vanzelfsprekend eigenlijk wel, anders komt iedereen om geld vragen ja _O- En voor inbrekers ben je opeens veel interessanter.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 30 december 2018 @ 12:24:47 #91
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_184083650
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 11:46 schreef SeLang het volgende:

[..]

Je vergeet nog:
4 je bek houden tegen iedereen
Correctie Het is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 30 december 2018 @ 12:26:35 #92
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_184083698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:42 schreef cabe0002 het volgende:
Zoveel vrouwen neuken en volspuiten dat me lul van de aids er vanaf valt. Als dat is gebeurt dan vuistneuken maar en gaan met die banaan.
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_184083790
Een groot huis kopen, sowieso een nissan gtr, Audi rs6 en een range rover sport kopen. Maar wel blijven werken een paar dagen per week, een paar mil op de rekening van mijn kids zetten en gewoon blijven leven met een dikke kooi en leuk speelgoed in de garage.
Ik was hier...
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 30 december 2018 @ 12:29:32 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184083802
10 miljoen is natuurlijk nog niet echt veel geld. Maar maak daar eens 10 miljard van, dan ben je gewoon veel slechter af dan nu.

Vergeet het maar om lekker ongecompliceerd de wereld te gaan rondreizen als je Marc Zuckerberg bent of Bill Gates. Ontvoeringsgevaar ligt constant op de loer.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 30 december 2018 @ 12:32:26 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184083891
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

Man cave, okee :D
Maar thuisbioscoop en home gym, dat is toch helemaal niet gezellig?
Anyway, ieder z'n mening :)
Heerlijk juist imo. Met je partner/vrienden lekker thuis een film kijken. 't is niet alsof ik voor de gezelligheid naar de bios ga. Geluidsoverlast vaak, gekraak van alle kanten, etc. Thuisbioscoop heb ik nu al, echt heerlijk _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 30 december 2018 @ 12:43:54 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184084220
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:00 schreef Regenbui het volgende:
Huis, auto en de rest gaat in bakstenen (pandjesbaas).

10m - 1,5m (huis + auto) = 8,5m / 500k per pand = 17 panden a 1000 EU per maand, is leuk leven en beter dan op de bank.
Met deze reactie geef je eigenlijk aan dat je niks hebt aan heel veel geld. Want je gebruikt het alleen maar om nog meer geld te maken terwijl je al geen nuttige bestemming had voor die initiële 10 miljoen!

Als je vermogen stijgt maakt dat in de eerste instantie veel verschil.Je kunt bijvoorbeeld stoppen met werken (vrijheid en tijd is het kostbaarste wat je hebt). Een mooiere auto of groter huis, mwah... misschien worden sommige mensen daar iets gelukkiger van.

Dan ben je enkele miljoenen verder. En dan? Daarna wordt het echt lastig om nog verdere verbetering van je leven te "kopen". En boven een bepaald bedrag denk ik dat het zelfs negatief wordt vanwege de veiligheidsrisico's want dan kun je niet meer veilig in je eentje over straat, om maar niet te spreken van al die mensen en organisaties die komen bedelen. Ik moet er echt niet aan denken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184085398
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En voor inbrekers ben je opeens veel interessanter.
Ja, maar daar heb je dat grote huis dus voor nodig. Om zo een doolhof met allemaal valstrikken aan te kunnen leggen en van alle inbrekers, bedelaars, verkopers van Eneco, en ander gespuis gevrijwaard te blijven.
pi_184085477
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 12:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

Met deze reactie geef je eigenlijk aan dat je niks hebt aan heel veel geld. Want je gebruikt het alleen maar om nog meer geld te maken terwijl je al geen nuttige bestemming had voor die initiële 10 miljoen!

Als je vermogen stijgt maakt dat in de eerste instantie veel verschil.Je kunt bijvoorbeeld stoppen met werken (vrijheid en tijd is het kostbaarste wat je hebt). Een mooiere auto of groter huis, mwah... misschien worden sommige mensen daar iets gelukkiger van.

Dan ben je enkele miljoenen verder. En dan? Daarna wordt het echt lastig om nog verdere verbetering van je leven te "kopen". En boven een bepaald bedrag denk ik dat het zelfs negatief wordt vanwege de veiligheidsrisico's want dan kun je niet meer veilig in je eentje over straat, om maar niet te spreken van al die mensen en organisaties die komen bedelen. Ik moet er echt niet aan denken.
En dan ?

Hoeren, boten, waterscooters, (cross)motors, quads, kleren, hoeren, duurste van het duurste aan hobby gerelateerde zaken en sowieso hobby's die anders niet betaalbaar waren, personeel om alles voor je te regelen enzo, hoeren.
pi_184086910
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 00:16 schreef Seven. het volgende:
10 miljoen is heel wat regelwerk.
Wat me denk ik veel stress zou opleveren is het vinden van een betrouwbare accountant die er niet met je geld vandoor gaat.. en zelf investeren lijkt me nog veel stressvoller.

Shit als investeren in vastgoed en dat dan verhuren zoals ik vaak als advies zie ben ik al helemaal niet voor gemaakt, ik wil me daar helemaal niet mee bezig houden, allemaal shit moeten opknappen voor al die kut huurders en al het juridische gezeik met huurcontracten en procedures als ze toch iets van je mollen etc... op z'n minst zou ik daar dan weer een legertje advocaten voor moeten inhuren.
...dan wordt het toch eerder lekker defensief wegzetten/beleggen en van het rendement leven, zou moeten lukken met 10 miljoen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fleischmeister op 30-12-2018 14:33:56 ]
  zondag 30 december 2018 @ 14:45:55 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184087335
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:24 schreef Henno het volgende:

[..]

Wat me denk ik veel stress zou opleveren is het vinden van een betrouwbare accountant die er niet met je geld vandoor gaat.. en zelf investeren lijkt me nog veel stressvoller.

Shit als investeren in vastgoed en dat dan verhuren zoals ik vaak als advies zie ben ik al helemaal niet voor gemaakt, ik wil me daar helemaal niet mee bezig houden, allemaal shit moeten opknappen voor al die kut huurders en al het juridische gezeik met huurcontracten en procedures als ze toch iets van je mollen etc... op z'n minst zou ik daar dan weer een legertje advocaten voor moeten inhuren.
...dan wordt het toch eerder lekker defensief wegzetten/beleggen en van het rendement leven, zou moeten lukken met 10 miljoen.
Investeringsmaatschappij oprichten met een accountant in dienst voor belasting, payroll en incasso, en een klusjesman die alle huurderszaken afhandelt, schoonmaakster voor je eigen huis en meer moet dat niet zijn.

Verder zelf op onderzoek uitgaan voor kansen in de markt. ^O^
Lijkt me heerlijk!
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')