SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ziedend.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit WK mag kapot. Zoek het uit teringhoeren.
En dan geen nieuwe openenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die topics altijd dicht op het goede moment
Maar eerst nog juichen voor Northy North toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Stelling onderuit gehaald inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Duitsers kunnen er nog altijd niets van.
Jij denkt dat je leuk bent?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar eerst nog juichen voor Northy North toch?
Deze post onderschrijf ik als het lieve Godenkind vanavond verliest van de vervelende Verret.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Zoals ik al zei: Barnitoquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Benito is de nieuwe Barney. Mentaal dan.
We hebben Klaassen nogquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze post onderschrijf ik als het lieve Godenkind vanavond verliest van de vervelende Verret.
En de altijd sympathieke K Andersonquote:
Heeft je moeder je aan het werk gezet?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:13 schreef Grifte het volgende:
Tijd om wat pompoen te schillen en snijden met North-West op de achtergrond.
Die gaat verliezen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En de altijd sympathieke K Anderson
Die gaat van de Teringtubbie Brown verliezen.quote:
nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:14 schreef Schakeltopia het volgende:
welovebenitofinaledarts met kerst en kroketjes
Tis toch al Halloween geweest? Pompoen wtfquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:13 schreef Grifte het volgende:
Tijd om wat pompoen te schillen en snijden met North-West op de achtergrond.
Werder speelt morgen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Showtimer en ik kijken uit naar Klaassen.
kun je dat frituren?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tis toch al Halloween geweest? Pompoen wtf
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
Kan West de druk van de favorietenrol aan? Discuss!
ben nu voor westquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom kondigen we West niet aan als HALVE NEDERLANDER?
Noordelingen schijnen bot te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen North? OF voor West?
Hebben we hier al besproken net.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:21 schreef skysherrif het volgende:
Feyenoord City gaat er trouwens komen
Ah.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben we hier al besproken net.
Benieuwd of het bij Feyenoord nu ook dertien in dozijn wordt met de rijke, rustige lui op de lange zijde en de meest fanatieke achter het doel.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:21 schreef skysherrif het volgende:
Feyenoord City gaat er trouwens komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |