Hoop ik ook!!quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:52 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd. Hoop dat ze het heel erg naar haar zin heeft
Bespringen en platknuffelenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:00 schreef quickstepster het volgende:
Ondertussen ben ik mijn tas aan het inpakkenmorgenochtend begint het klefbekken en mensen ontmoetcircus!
Ik zal zo blij zijn als ik hem weer kan bespringen en platknuffelen
Heeeeeerlijk ha ha!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef quickstepster het volgende:
Yup. Mogelijk in omgekeerde volgordeligt eraan hoe wakker hij al is
Maar....gezoend? Komt er nog een date??quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja wat moet k zeggen![]()
We hebben gegeten. Nog gewandeld en daarna naar zijn studio. Was erg leuk.
niet een klein beetje nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar....gezoend? Komt er nog een date??
Ja joh. Die lippen. Niet te doen hoor. Moest mezelf echt afremmen:p sowieso die blik in zijn ogen...quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar....gezoend? Komt er nog een date??
Lang op vakantie....quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja joh. Die lippen. Niet te doen hoor. Moest mezelf echt afremmen:p sowieso die blik in zijn ogen...
Maar hij gaat nu eerst lang op vakantie dus dat duurt nog even.
Ja dat denk ik wel :pquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar denk je wel dat je elkaar daarna weer opzoekt??
Ja idd. Wist het al dus is gelukkig geen nare verrassing.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:46 schreef _Hestia_ het volgende:
Oehhh klinkt goed Yasmin
Wel balen van die lange vakantie als hij zo leuk is!
Hoe lang blijft ie weg??quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja idd. Wist het al dus is gelukkig geen nare verrassing.
Een maandquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe lang blijft ie weg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |