abonnement Unibet Coolblue
pi_183874800
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:06 schreef Lonaa het volgende:

Mja, ze is dus met d'r kop door de lus gegaan, toen ook met d'r voorpootjes en toen zat ie dus vast achter haar achterpoten en sstaart. :')
:X ik kan me er een goed beeld van vormen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183874861
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, ze is dus met d'r kop door de lus gegaan, toen ook met d'r voorpootjes en toen zat ie dus vast achter haar achterpoten en sstaart. :')
En dat hier dus al meerdere keren (met zo'n grote AH tas). Hardleers. Daarna heel voorzichtig opgepakt, beest buiten adem, enorme ogen trillend weer rustig gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 december 2018 @ 14:12:57 #104
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183874864
Nog 18 minuten.
pi_183874868
Kat en tas, bekend verhaal. Piep zit meerdere keren per maand vast in het een of ander. Meestal is het een nagelissue maar handvatten van tassen komen ook vaak voor. Eigenlijk altijd als er ergens een ligt. Het is maar goed dat ik zo milieubewust ben en weinig aan plastic tassen doe :')
Spoilers!
pi_183875570
Weeeeeekeeennndddd bitches
  vrijdag 21 december 2018 @ 14:53:45 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_183875626
Ook reeds thuis. Volgend jaar pas weer werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183875674
Ik de 30ste weer *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183875750
Mijn weekend is ook maar 1 dag overigens. Beetje jammer
pi_183876161
Maar een heel klein beetje miezer bij het wandelen. En leuke mensen met koekjes = blije hond.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:23:49 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183876309
Home Made Nutella is koud gestold, heeft een licht korrelige structuur. Smaak is erg hazelnotig, erg lekker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183876369
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat Geef je dat kind joh, is ie al langer dan jij?
Dat niet, maar wel over de helft! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_183876437
Rumkogels: done.
Vanavond de havermoutkoek bakken voor kruimelbodem crack pie!
Let me see you stripped down to the bone
pi_183876531
J heeft net een enorme doos met vlees gekregen van een klant. Het is een van onze beste klanten en ze hebben echt hun best gedaan om iets te kopen waar J blij van wordt O+ Diamanthaas, rollade, riblappen en nog veel meer wat ik niet kon zien op de foto. Nog meer vlees _O-
Spoilers!
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:59:33 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183877042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft net een enorme doos met vlees gekregen van een klant. Het is een van onze beste klanten en ze hebben echt hun best gedaan om iets te kopen waar J blij van wordt O+ Diamanthaas, rollade, riblappen en nog veel meer wat ik niet kon zien op de foto. Nog meer vlees _O-
Tof :)

Ik heb net nog even zo'n grote iberico rib gehaald; A. vroeg of ik met kerst ook ribbetjes wil maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183877068
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Tof :)

Ik heb net nog even zo'n grote iberico rib gehaald; A. vroeg of ik met kerst ook ribbetjes wil maken.
Ohhhhhhh...even langsrijden is waarschijnlijk geen optie?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:02:27 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183877112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhhhhhh...even langsrijden is waarschijnlijk geen optie?
Ik denk niet dat ze heel erg into delen is in dit geval :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183877451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze heel erg into delen is in dit geval :P
Da's toch jammer. Delen is toch zo mooi _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_183877454
Hoi pipeloi!
Ik heb de afgelopen dagen haast alles meegelezen maar had absoluut geen puf om te reageren. Wat een werkdagen weer :o

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:12 schreef Kreator het volgende:
Nog 18 minuten.
Bijna verkansie!

Ik las iets over lie en een erg zieke hond. Sterkte lie :*

Die discussie/conversatie over hoeveel uren je zou moeten werken als vrouw heb ik met interesse meegelezen. Wel erg relevant want het blijkt dat ik een kans maak om een opleiding te doen naast werk. Alleen vergt dat best wat uren en is het volgens mij ook de bedoeling dat je daarnaast redelijk wat uren werkt. Dat zou betekenen dat ik de eerste jaren van de uk meer van huis ben dan ooit. Nu zou man wel minder willen werken en ik zou het ook wel tof vinden als hij een groot deel van de zorg op zich zou nemen, maar of ik zoveel van mijn kind wil missen.. dilemma's. Eerst maar even uitzoeken hoe groot de belasting nu daadwerkelijk zou zijn.
Ik werk nu 24 uur, man werkt er 40. Ik kan mijzelf prima onderhouden van die 24 uur. Ik moedig manlief vaak aan om wat minder te gaan werken maar het is zo ongebruikelijk in zijn sector dat hij de stap niet durft te zetten. Terwijl hij het wel prettig zou vinden om wat meer vrije tijd te hebben. Als de opleiding geen rol speelde zou ik waarschijnlijk 24 uur blijven werken en zou man 32 uur gaan werken. Dan hebben we twee dagen opvang nodig.

Ik vind 40 uur werken haast altijd onzin :6 oma van borisz :6
freedom is just another word for nothing left to lose
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 december 2018 @ 16:19:14 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183877496
Goed verhaal. Ik ken bijna geen vrouwen die 40 uur werken en er is altijd wel een reden.
pi_183877503
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik nu ook. Maar k schrok ook. Tering. Alsof er een orkaan de woonkamer binnen kwam rennen. :')
Ik herken het. Hopelijk heb je geen kattenluik

Knuf voor de stresspoezzz!

I haz a sad ;( Supermarkten getrotseerd op zoek naar die luxe ovenschotels met vleesch en kruiden die je alleen nog in de oven hoeft te schuiven. Lekker makkelijk voor vanavond en het weekend. NIETS te vinden. Niet bij Jumbo, niet bij Lidl. En toen was ik er wel klaar mee.
Wel alle kerstboodschappen kunnen doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183877518
Lot, spannend en in elk geval tof dat je de mogelijkheid hebt!
Is het een optie om de beslissing over die opleiding uit te stellen tot je uk er eenmaal is, zodat je kunt meenemen hoe je je er dan over voelt?
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 december 2018 @ 16:20:22 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183877531
Ik moet zo nog naar een feestje.
pi_183877544
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:20 schreef Kreator het volgende:
Ik moet zo nog naar een feestje.
Heb je intussen al vakantie of hoe zit dat nu?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183877573
Oh, en nu het toch over poezebeesten gaat: willen jullie eens meedenken?

Ons lieve kreng van een poes heeft een hekel aan haat kinderen. En wij krijgen zo'n huilend, lawaaimakend, onvoorspelbaar wezen. Ik vraag me al lange tijd af wat dan beter is: vóór die tijd een nieuwe eigenaar/dienstknecht zoeken die ervaring heeft met bangige katten, een rustig leven leidt en geen kinderen heeft, zodat de stress voor haar het minst groot is? Of haar houden (eventueel met een 'break' rond bevalling en kraamtijd ivm de drukte in huis dan) en hopen dat ze er aan went en mee leert leven?

Voor de duidelijkheid: ik wil haar liever niet kwijt. Maar vind het ook zowat als de situatie onhoudbaar wordt en ik een huisje moet zoeken voor een kat die al wekenlang totaal over de zeik is.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183877581
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef Kreator het volgende:
Goed verhaal. Ik ken bijna geen vrouwen die 40 uur werken en er is altijd wel een reden.
Ik heb helemaal geen reden nodig *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 december 2018 @ 16:23:35 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183877598
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:17 schreef Lot_1 het volgende:

Ik vind 40 uur werken haast altijd onzin :6 oma van borisz :6
Aantal uren maakt niet zo veel uit. Als je als vrouw maar economisch zelfstandig bent :+. Zegt een oma die het altijd zelf heeft moeten doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183877608
Puik van J. dat -ie nog even naar een dorp verderop is gereden omdat ik straks twintig gram (! :D) hiervan nodig heb:



Beetje een goedmakertje wel omdat -ie vanmorgen met een doos baksoda aankwam in plaats van het bakpoeder dat op de lijst stond, onder het mom van 'Dat is toch hetzelfde?!' :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef minilot het volgende:
Lot, spannend en in elk geval tof dat je de mogelijkheid hebt!
Is het een optie om de beslissing over die opleiding uit te stellen tot je uk er eenmaal is, zodat je kunt meenemen hoe je je er dan over voelt?
Dat zou ik het mooiste vinden. Maar ik weet niet hoe mijn leidinggevende er over denkt. Het is een beetje zo'n opleidingsplaats waarvan je niet snel zegt 'oh, doe later maar een keertje', want best schaars en erg gewild.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183877620
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:20 schreef Kreator het volgende:
Ik moet zo nog naar een feestje.
Wat voor eentje? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:24 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat zou ik het mooiste vinden. Maar ik weet niet hoe mijn leidinggevende er over denkt. Het is een beetje zo'n opleidingsplaats waarvan je niet snel zegt 'oh, doe later maar een keertje', want best schaars en erg gewild.
Ai, lastig! Wel gaaf! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:22 schreef Lot_1 het volgende:
Oh, en nu het toch over poezebeesten gaat: willen jullie eens meedenken?

Ons lieve kreng van een poes heeft een hekel aan haat kinderen. En wij krijgen zo'n huilend, lawaaimakend, onvoorspelbaar wezen. Ik vraag me al lange tijd af wat dan beter is: vóór die tijd een nieuwe eigenaar/dienstknecht zoeken die ervaring heeft met bangige katten, een rustig leven leidt en geen kinderen heeft, zodat de stress voor haar het minst groot is? Of haar houden (eventueel met een 'break' rond bevalling en kraamtijd ivm de drukte in huis dan) en hopen dat ze er aan went en mee leert leven?

Voor de duidelijkheid: ik wil haar liever niet kwijt. Maar vind het ook zowat als de situatie onhoudbaar wordt en ik een huisje moet zoeken voor een kat die al wekenlang totaal over de zeik is.
Ik zou het eerst aankijken. Ook een kat kan zich aanpassen. Als een kind er altijd is, went ze er misschien toch aan.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 december 2018 @ 16:27:40 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183877707
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je intussen al vakantie of hoe zit dat nu?
Ja, al zit ik nog op een mail te wachten. Wel thuis nu. Straks telefoon uit. O+.

@mini: afscheid werk vriend.
pi_183877720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:22 schreef Lot_1 het volgende:
Oh, en nu het toch over poezebeesten gaat: willen jullie eens meedenken?

Ons lieve kreng van een poes heeft een hekel aan haat kinderen. En wij krijgen zo'n huilend, lawaaimakend, onvoorspelbaar wezen. Ik vraag me al lange tijd af wat dan beter is: vóór die tijd een nieuwe eigenaar/dienstknecht zoeken die ervaring heeft met bangige katten, een rustig leven leidt en geen kinderen heeft, zodat de stress voor haar het minst groot is? Of haar houden (eventueel met een 'break' rond bevalling en kraamtijd ivm de drukte in huis dan) en hopen dat ze er aan went en mee leert leven?

Voor de duidelijkheid: ik wil haar liever niet kwijt. Maar vind het ook zowat als de situatie onhoudbaar wordt en ik een huisje moet zoeken voor een kat die al wekenlang totaal over de zeik is.
Lastig... zelf zou ik geneigd zijn om het eerst met kat en kind te proberen. Dat gaat niet meteen rondrennen en grijpen, dus poes kan er wellicht in meegroeien en aan wennen.
Maar dat heeft vooral ermee te maken dat ik dan achteraf niet een ‘had ik maar...’ twijfel zou hebben.
Kind gaat poes ongetwijfeld een poosje stress opleveren, en als dat niet beter gaat worden moet ze alsnog wel en heeft dan dubbel stress. Dat is sneu. Maar als het wel goed gaat blijft ze wel bij vertrouwde baasjes.

Kat die al over de zeik is herplaatsen hoeft geen extra probleem te zijn, als je dat na de bevalling doet. Zat mensen die daar doorheen kunnen kijken. Dan zou ik wel nu al filmpjes maken van relaxete poes, zodat ze zien dat dat er zeker in zit.

Hoe oud is poes? Kan ook nog een factor zijn om mee te nemen.

Mocht je haar vooralsnog willen houden dan zijn er ook truukjes om haar zo ontspannen mogelijk door de nieuwigheid heen te helpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183877727
Ik ga zo kerstboodschappen doen. Ik denk dat het een Lidl Delicieux menu gaat worden
pi_183877759
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo kerstboodschappen doen. Ik denk dat het een Lidl Delicieux menu gaat worden
Mijn Lidl had dus NIETS :(

Ja, aardappelgratin :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183877774
Myra, misschien heb ik het gemist, maar is er een specifieke reden voor dat jij-met-je-kookblog deze kerst graag met prefab viert? :) :)
(Prima hoor - gewoon benieuwd!)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877781
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn Lidl had dus NIETS :(

Ja, aardappelgratin :')
Aardappelgratin. :9

Was alles al op dan? Hopelijk ligt hier meer, want ik heb geen plan b
pi_183877811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:30 schreef minilot het volgende:
Myra, misschien heb ik het gemist, maar is er een specifieke reden voor dat jij-met-je-kookblog deze kerst graag met prefab viert? :) :)
Ja, gebrek aan energie. Met twee banen geen zin om lang in de keuken te staan.
pi_183877839
Onze vriezer ligt vol ingevroren kreeften van de Lidl, maar was niet nodig: er lagen er vandaag klaarblijkelijk nog minstens zestig :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877852
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aardappelgratin. :9

Was alles al op dan? Hopelijk ligt hier meer, want ik heb geen plan b
Geen idee, er waren gewoon geen schotels ;( En gratin is wel oké, mits niet te kazig, maar als je veel vlees verwacht is het toch een deceptie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183877862
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, gebrek aan energie. Met twee banen geen zin om lang in de keuken te staan.
Joe, duidelijk! Hoe lang gaat je eerste baan nog door? :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:34:55 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183877890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:33 schreef minilot het volgende:
Onze vriezer ligt vol ingevroren kreeften van de Lidl, maar was niet nodig: er lagen er vandaag klaarblijkelijk nog minstens zestig :)
Hebben ze nu een beetje flinke? Vorig jaar waren ze ontdaan van pantser en schilden enzo nauwelijks dikker dan een frikandel...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183877951
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:33 schreef minilot het volgende:

Joe, duidelijk! Hoe lang gaat je eerste baan nog door? :*
Eind deze maand gelukkig maar
pi_183877958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hebben ze nu een beetje flinke? Vorig jaar waren ze ontdaan van pantser en schilden enzo nauwelijks dikker dan een frikandel...
Geen idee, de bisque is niet mijn afdeling. Volgens mij zijn het dezelfde als vorig jaar.
Prima wel, het vlees is bijzaak, gaat vooral om bouillon trekken van de rest :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_183877961
Oh kreeft is misschien wel tof en simpel
pi_183877997
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lastig... zelf zou ik geneigd zijn om het eerst met kat en kind te proberen. Dat gaat niet meteen rondrennen en grijpen, dus poes kan er wellicht in meegroeien en aan wennen.
Maar dat heeft vooral ermee te maken dat ik dan achteraf niet een ‘had ik maar...’ twijfel zou hebben.
Kind gaat poes ongetwijfeld een poosje stress opleveren, en als dat niet beter gaat worden moet ze alsnog wel en heeft dan dubbel stress. Dat is sneu. Maar als het wel goed gaat blijft ze wel bij vertrouwde baasjes.

Kat die al over de zeik is herplaatsen hoeft geen extra probleem te zijn, als je dat na de bevalling doet. Zat mensen die daar doorheen kunnen kijken. Dan zou ik wel nu al filmpjes maken van relaxete poes, zodat ze zien dat dat er zeker in zit.

Hoe oud is poes? Kan ook nog een factor zijn om mee te nemen.

Mocht je haar vooralsnog willen houden dan zijn er ook truukjes om haar zo ontspannen mogelijk door de nieuwigheid heen te helpen.
Thanks voor de input. Myra ook ^O^
Filmpjes heb ik in overvloed. En met name van de knuffelige blije momenten want die waren in het begin nogal schaars :D

Ik vind het wel jammer dat ik weinig dierenliefhebbers in mijn omgeving heb die een rustig genoeg huishouden hebben om in elk geval tijdelijk de kat te herbergen. Mijn broer en schoonzus zijn bijvoorbeeld erg goed met het kattenbeest en kunnen haar zelfs aaien - wat uitzonderlijk is voor 'vreemden' - maar die hebben dan weer drie kinderen en een hond. Maargoed, zover is het nog niet. We bedenken er wel wat op ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:41:28 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183878035
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen idee, de bisque is niet mijn afdeling. Volgens mij zijn het dezelfde als vorig jaar.
Prima wel, het vlees is bijzaak, gaat vooral om bouillon trekken van de rest :Y
Ah ik snap.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183878051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:17 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi pipeloi!
Ik heb de afgelopen dagen haast alles meegelezen maar had absoluut geen puf om te reageren. Wat een werkdagen weer :o

[..]

Bijna verkansie!

Ik las iets over lie en een erg zieke hond. Sterkte lie :*

Die discussie/conversatie over hoeveel uren je zou moeten werken als vrouw heb ik met interesse meegelezen. Wel erg relevant want het blijkt dat ik een kans maak om een opleiding te doen naast werk. Alleen vergt dat best wat uren en is het volgens mij ook de bedoeling dat je daarnaast redelijk wat uren werkt. Dat zou betekenen dat ik de eerste jaren van de uk meer van huis ben dan ooit. Nu zou man wel minder willen werken en ik zou het ook wel tof vinden als hij een groot deel van de zorg op zich zou nemen, maar of ik zoveel van mijn kind wil missen.. dilemma's. Eerst maar even uitzoeken hoe groot de belasting nu daadwerkelijk zou zijn.
Ik werk nu 24 uur, man werkt er 40. Ik kan mijzelf prima onderhouden van die 24 uur. Ik moedig manlief vaak aan om wat minder te gaan werken maar het is zo ongebruikelijk in zijn sector dat hij de stap niet durft te zetten. Terwijl hij het wel prettig zou vinden om wat meer vrije tijd te hebben. Als de opleiding geen rol speelde zou ik waarschijnlijk 24 uur blijven werken en zou man 32 uur gaan werken. Dan hebben we twee dagen opvang nodig.

Ik vind 40 uur werken haast altijd onzin :6 oma van borisz :6
Als je de kans hebt: DOEN! Echt hoor. Ook met kind :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183878104
Ik ben vast de enige die niet zo weg is van kreeft zeker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183878127
Zo, de kerstvakantie is begonnen O+ zeldzaam dat we de dagen voor kerst thuis zijn met kind, dus daar gaan we van genieten. Vol programma: koekjes bakken, naar de levende kerststal, bed verplaatsen, truckparade in het dorp en naar de bioscoop O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183878135
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef Kreator het volgende:
Goed verhaal. Ik ken bijna geen vrouwen die 40 uur werken en er is altijd wel een reden.
Ik vraag me af wanneer de mannen hierin gaan emanciperen. Ik kan mezelf makkelijk onderhouden met 32 uur en nu ik samenwoon is het helemaal feest. De man gaat vanaf januari 36 uur werken (fulltime), maar ik gun hem wel nog 4 uur minder en dan een dag vrij. Die kan zichzelf ook makkelijk bedruipen daarmee. Zie hem dat ook wel gaan doen binnen het jaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:47:49 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183878161
Ik werkte vroeger altijd meer dan 40 uur en heb in mijn laatste baan besloten dat ik nog maar 32 uur wilde werken met elke woensdag vrij. Beviel mij prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183878285
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben vast de enige die niet zo weg is van kreeft zeker.
Het is lekker, maar veel te duur voor wat het is. Overrated is mijn mening.
pi_183878289
Ik heb een poosje 36 uur gewerkt maar dat beviel slecht in combinatie met onregelmatigheid. Nu werk ik 32 uur met onregelmatigheid en dat bevalt wel. Straks als zoon geboren is, ga ik 24 uur werken en ik zie wel hoe dat uitpakt.
#2cents
pi_183878323
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu werk ik 32 uur met onregelmatigheid en dat bevalt wel. Straks als zoon geboren is, ga ik 24 uur werken en ik zie wel hoe dat uitpakt.
#2cents
Ah ja, dat was precies wat ik van plan was toen ik nog zwanger was :Y
Hoe voel je je intussen? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_183878421
Aargh ik wil mijn belastingteruggaaf van maandelijks terugzetten naar jaarlijks, maar gewoon niet te vinden he :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183878602
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:55 schreef minilot het volgende:

Ah ja, dat was precies wat ik van plan was toen ik nog zwanger was :Y
Hoe voel je je intussen? :*
Omdat ik niet wil topic kapen en klagen, even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183878840
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil topic kapen en klagen, even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleh, balen joh! Naja, de zwangerschapskwalen wat je last van hebt zijn hoe dan ook van voorbijgaande aard. Hou moed en kus d'rop! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 21-12-2018 17:46:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_183878851
*hips*
Dit zijn verrekt potente rumkogels!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 21 december 2018 @ 17:19:48 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183878910
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil topic kapen en klagen, even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komp goe!
:*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 december 2018 @ 17:21:06 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183878941
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil topic kapen en klagen, even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eventjes, en daarna heb je je handen lekker vol aan leuke dingen. Geurig en indringend geluk :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183879002
Lief :* en ik weet dat t allemaal goed komt en t waard is enzo maar nu voel ik me even zielig en hormonaal :')
pi_183879173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Lief :* en ik weet dat t allemaal goed komt en t waard is enzo maar nu voel ik me even zielig en hormonaal :')
Niet alles op hormonen afschuiven hoor, dit is gewoon nie leuk nie allemaal :*
Het ff spuien hier helpt vast een beetje.
pi_183879360
Goed. *knakt vingers*
Oat cookie maken voor kruimelbodem. Als dat nog lukt na al die test-rumkogels 8)7

Mis je de alcohol nu eigenlijk, Lein? c_/
Let me see you stripped down to the bone
pi_183879453
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil topic kapen en klagen, even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een dikke knuffel :*

Ik heb net 1,5 uur gebeld met mijn beste vriend, dat was alweer veel te lang geleden.
Spoilers!
pi_183879581
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:49 schreef minilot het volgende:
Mis je de alcohol nu eigenlijk, Lein? c_/
:X
Ask us no questions, we'll tell you no lies
pi_183879614
Och Lein, even een dikke knuffel. Nog eventjes en je kan genieten het jochie!

En voor Lot, ik zou het gewoon even aanzien! Misschien sta je nog heel erg te kijken van de kat. Wel het beestje aandacht blijven geven. Mijn vorige kat kwam in het asiel omdat ze geen aandacht meer kreegt in het gezin toen er een baby was geboren en ze had zich hele kale flanken gelikt. Maar met gewoon normale aandacht (echt niet extra) was dat in no time voorbij. Wel steeds paniek als er een baby op tv begon te huilen, dan zat ze meteen op schoot.

En Lucky, mensen voor mij (rekening 150 euro) bij de AH hoefden geen zegels, dus ook die heb ik binnen *O* (150 zegels nu hier)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatje1 op 21-12-2018 18:08:44 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_183879754
Lein :*

Ik heb een thermolegging aan :9 Dat zit fantastisch en zacht. O+

Straks in het stadion zitten.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:13:20 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183879814
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Lein, even een dikke knuffel. Nog eventjes en je kan genieten het jochie!

En voor Lot, ik zou het gewoon even aanzien! Misschien sta je nog heel erg te kijken van de kat. Wel het beestje aandacht blijven geven. Mijn vorige kat kwam in het asiel omdat ze geen aandacht meer kreegt in het gezin toen er een baby was geboren en ze had zich hele kale flanken gelikt. Maar met gewoon normale aandacht (echt niet extra) was dat in no time voorbij. Wel steeds paniek als er een baby op tv begon te huilen, dan zat ze meteen op schoot.

En Lucky, mensen voor mij (rekening 150 euro) bij de AH hoefden geen zegels, dus ook die heb ik binnen *O* (150 zegels nu hier)
Hier is het nog steeds 1 zegel per 10 euro. Al weet ik niet waarom ik ze aanpak eigenlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183879827
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:09 schreef Lonaa het volgende:
Lein :*

Ik heb een thermolegging aan :9 Dat zit fantastisch en zacht. O+

Straks in het stadion zitten.
Thermokleding _O_
Wollen sokken _O_

Wat ga je doen int stadion?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183879828
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier is het nog steeds 1 zegel per 10 euro. Al weet ik niet waarom ik ze aanpak eigenlijk.
Er was een actie dat je zomaar 20 zegels extra kreeg. Toen ik dat hoorde heb ik van de week snel even wat bij AH gehaald en net ook. FF sparen voor LS
We have far more in common than that which devides us..
pi_183879874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er was een actie dat je zomaar 20 zegels extra kreeg. Toen ik dat hoorde heb ik van de week snel even wat bij AH gehaald en net ook. FF sparen voor LS
Ik ga echt zo veel boekjes hebben straks _O-

J is verzeild geraakt in een kerstborrel bij de klant van het vleespakket. Hij zou eigenlijk al vrij zijn vanaf woensdag :')
Ik ga maar eens jalapenos inmaken.
Spoilers!
pi_183879875
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Thermokleding _O_
Wollen sokken _O_

Wat ga je doen int stadion?
Kijken hoe Twente tenenkrommend slecht voetbalt en er dan net goed vanaf komt, of net niet.

Wol vind ik naar, allergisch. :')

maar thermolegging, holy shit O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:21:06 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183879949
Meneer Beef van het echtpaar Beef & Steak was een heel uur te vroeg aan de deur.
Maar de laatste food boodschappen voor kerst zijn binnen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183880249
Nou. Avond gourmetten. Avond kaasplankje en kant en klaar ding met Griekse hapjes. Avond eend, aardappelgratin en spruiten. Ik vind het mooi.

Alleen nergens meer champignons te vinden, maar dat komt dan nog wel.
pi_183880259
Vanmiddag overkwam me iets, dat had ik echt nooit verwacht.

Ik ging weg van kantoor, meesten waren al weg dus ik deed even een "fijne dagen" rondje. Ook even de vergaderruimte ingelopen waar mijn "empatische" leidinggevende een call had. Loopt ze naar buiten, krijg zomaar een enorme omhelzing en 3 zoenen. Ik wist echt niet wat ik daar van moest denken. Andere collega (had de jas ook al aan) zag het ook gebeuren en stond ook heel vreemd te kijken, maar die kreeg dezelfde behandeling _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:36:50 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183880293
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183880323
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Zodat ik de komende dagen niet meer hoef te bewegen.
pi_183880324
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Ik wilde vanavond eten (Picnic komt tussen 21-22), en ik wil de stoofpeertjes voor dinsdag dit weekend in de slowcooker doen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:39:14 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183880334
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Zondag hele dag weg, maandag middag en avond weg.

Vlees wat lang moet ontdooien en marineren.

Moet sowieso reizen voor boodschappen; Jumbo is waardeloos qua groenten hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183880347
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:X
Ask us no questions, we'll tell you no lies
:D Rrright! *aai*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 18:41:10 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183880367
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Om zeker te zijn dat alles er is.
En ik doe de soepen, ik begin maandag al.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:42:03 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183880384
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kijken hoe Twente tenenkrommend slecht voetbalt en er dan net goed vanaf komt, of net niet.

Wol vind ik naar, allergisch. :')

maar thermolegging, holy shit O+
Welke thermolegging heb jij?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183880435
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Omdat onze kerst morgen al begint en tot en met donderdag duurt.
Spoilers!
pi_183880441
Ik heb beetje bij beetje spul gehaald want geen zin in de echte kerstdrukte.

Huuuu.
Kwak
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:45:26 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183880456
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:44 schreef Lucky_Strike het volgende:


Omdat onze kerst morgen al begint en tot en met donderdag duurt.
The horror. :X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:45:42 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183880462
In Sneek stond gewoon file voor het parkeerterrein van de AH om 13:00
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183880492
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

The horror. :X
Ja, dagenlang lekker eten en met leuke mensen zijn is echt verschrikkelijk.
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 18:47:51 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183880511
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dagenlang lekker eten en met leuke mensen zijn is echt verschrikkelijk.
Ja echt hè
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:49:08 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183880529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:46 schreef Myraela het volgende:

Ja, dagenlang lekker eten en met leuke mensen zijn is echt verschrikkelijk.
Met kerst wel, ja.
Rest van het jaar doen we dat meer dan voldoende.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183880585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Met kerst wel, ja.
Rest van het jaar doen we dat meer dan voldoende.
Wat is er anders aan met kerst dan? Dan maak je er zelf blijkbaar iets vervelends van.
pi_183880588
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

The horror. :X
Jouw horror eerder, niet die van mij en ook niet van de meesten hier geloof ik.
Ik heb het heel rustig dit jaar, maar ik vind het ook hartstikke leuk om een tijd van te voren al te bedenken wat ik wilde maken, een keer proefkoken.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 18:56:43 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183880644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:45 schreef fietsie het volgende:
In Sneek stond gewoon file voor het parkeerterrein van de AH om 13:00
Het viel hier wel mee. Zowel bij Edeka en Sligro voor de ingang kunnen parkeren. Ook bij de slager was ik net voor de drukte aan (na mij kwamen ineens heel veel mensen).

Ook nog geslaagd voor twee broeken, overhemden en truien.

Enige wat ik nog "moet" zijn gekonfijte kersen, zie nog wel of ik morgen zin heb.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183880822
Ik ben wel een beetje met golfer in deze :@

Als ik thuis was had E. Over m’n schouder gelegd en een ticket naar de andere kant van de wereld geboekt :7

Verplichte familienummertjes is niet mijn ding. Nu scheelt het al dat ik buiten m’n ouders/zus/1 oom geen contact heb met familie :+
pi_183880830
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

The horror. :X
Ja, echt verschrikkelijk om een paar dagen in huis rond te hangen met mijn man en hopen lekker eten :'(
Spoilers!
pi_183880854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben wel een beetje met golfer in deze :@

Als ik thuis was had E. Over m’n schouder gelegd en een ticket naar de andere kant van de wereld geboekt :7

Verplichte familienummertjes is niet mijn ding. Nu scheelt het al dat ik buiten m’n ouders/zus/1 oom geen contact heb met familie :+
Mijn schoonfamilie komt dinsdag zo'n 4 a 5 uur hier. Meer mensen zien we niet.
Spoilers!
pi_183880929
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn schoonfamilie komt dinsdag zo'n 4 a 5 uur hier. Meer mensen zien we niet.
Dat is wel te doen :Y
  vrijdag 21 december 2018 @ 19:21:24 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183881074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er was een actie dat je zomaar 20 zegels extra kreeg. Toen ik dat hoorde heb ik van de week snel even wat bij AH gehaald en net ook. FF sparen voor LS
Hier dus niet. Meerdere keren bij de AH geweest deze week en alleen de zegels gekregen volgens de oorspronkelijke regeling.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 december 2018 @ 19:25:58 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183881161
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, echt verschrikkelijk om een paar dagen in huis rond te hangen met mijn man en hopen lekker eten :'(
Vier al een dikke 2 weken kerst dan en dat duurt nog 3 weken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183881191
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier dus niet. Meerdere keren bij de AH geweest deze week en alleen de zegels gekregen volgens de oorspronkelijke regeling.
Ik krijg momenteel iedere week een "adventskaleder" via de mail en dan gaan er "kado" luikjes open. Eén van de luikjes is 20 zegels extra bij een aankoop. Cassiere zei van de week ook al, sommige mensen krijgen opeens 20 extra zegels en anderen niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183881236
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:36 schreef golfer het volgende:
Waarom slaat iedereen al 4 dagen voor kerst zoveel spul in huis? Wij kopen de dag ervoor of gewoon op 1e kerstdag (aantal winkels zijn open) ons eten.
Geen idee. Ik ben mijn best aan het doen alles op te maken in huis *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')