abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 3 januari 2019 @ 00:46:11 #151
34027 devlinmr
Policor galore
pi_184173206
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld hoor maar houd gewoon je klep dicht geen quotte aan jou en niet voor je bestemt dus waar maak jij je druk om.

Of komt het in je vaarwater?
Hij maakt een valide punt.
Ik heb ook moeite met je te begrijpen. Ik denk dat ik ongeveer weet wat je wil zeggen maar ik hou niet zo van aannames.
Zie het vooral niet als een aanval maar als feedback waar je eventueel iets mee kan doen.
Ik ben een policor landverradende humanistische gutmensch en er nog trots op ook
  donderdag 3 januari 2019 @ 01:05:26 #152
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184173401
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hij maakt een valide punt.
Ik heb ook moeite met je te begrijpen. Ik denk dat ik ongeveer weet wat je wil zeggen maar ik hou niet zo van aannames.
Zie het vooral niet als een aanval maar als feedback waar je eventueel iets mee kan doen.
Doe die aanname maar eens ik denk dat je goed zit.

De politiek is naar het staaltje van Mark niet meer wat het geweest is, en zal het ook nooit meer worden, die heeft zich wat mij betreft in de kaart laten kijken.

Had die dan voor de show iets opgezet en toch aan de kleine tafel iets opgezet, evt onder de tafel door geregeld. Gedoogpartners hebben duidelijk iets gekregen om te gedogen toch?

Wat mij betreft oppositie van lik mijn vestje.
pi_184173733
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Bizar inderdaad. Hij weet zelf ook dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren dus het zal wel een soort strategie zijn naar zijn kiezers toe, hoewel ik niet echt een strategie kan ontdekken...
Dit is gewoon oppositie voeren. Je politieke opponent in de wielen rijden. Doodnormaal in politics.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184173865
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld hoor maar houd gewoon je klep dicht geen quotte aan jou en niet voor je bestemt dus waar maak jij je druk om.

Of komt het in je vaarwater?
Jammer. Ik maak me eigenlijk niet zo druk. Ik vind het vooral leuk om de discussies te volgen hier en jij bent iemand die deze aangaat. Oprecht geïnteresseerd in je posts.
Maar doe vooral wat je wil verder.
  donderdag 3 januari 2019 @ 07:45:21 #155
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184174985
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

In de Eu bracht 14 miljoen in de armoede veel slechter kan het toch niet worden dan.
En erin blijven zal ze heus niet van nacht op dag uit de armoede halen. Anders was dat toch allang geschied.
14 mijoen is toch helemaal niks op landelijk niveau. Mensen zijn ongelukkig en willen hoop, vroeger was er in hun regio's en sector veel werk en nu niet meer. Hierdoor zijn wijken verkankert en is criminaliteit regionaal toegenomen. De krentenkakkers in de city hebben alles al die tijd verbrast voor hun citymaatjes, met als resultaat een land met veel onvrede. Ik denk dat het hier in Nederland niet veel anders is hoor, als je hier een nexit stemming houdt, dan zijn we ook out. Iedereen in een provincie buiten utrecht, nholland, zholland vind wss ook dat er wel heel veel subsidies moeten naar de randstand en de regels worden gemaakt om de randstad te versterken, maar niet alle regio's van Nederland. Amsterdam spant nog de kroon met hun cultuursubsidies.... Heineken holland house? Hoerenlopen en drugsgebruik, gossie wat een cultuur. Nexit is een bom waiting to happen, politici moeten gewoon de lering hieruit trekken dat je iedere regio tevreden en iedereen moet houden of in ieder geval voor moet inzetten, else it will come back to bite ya!

Dat binnenhalen en vergroten van de bankenbusiness was een leuk idee, maar het verbloemt de werkelijkheid buiten de regio in de totale cijfers. Daarnaast is het zo dat het veel mensen van buiten de UK aantrekt, dus je kunt jezelf afvragen hoe dat de bevolking die hebben gestemd helpt (=niet).

[ Bericht 11% gewijzigd door govie op 03-01-2019 07:52:01 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 3 januari 2019 @ 08:56:11 #156
34027 devlinmr
Policor galore
pi_184175368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 07:45 schreef govie het volgende:

[..]

14 mijoen is toch helemaal niks op landelijk niveau. Mensen zijn ongelukkig en willen hoop, vroeger was er in hun regio's en sector veel werk en nu niet meer. Hierdoor zijn wijken verkankert en is criminaliteit regionaal toegenomen. De krentenkakkers in de city hebben alles al die tijd verbrast voor hun citymaatjes, met als resultaat een land met veel onvrede. Ik denk dat het hier in Nederland niet veel anders is hoor, als je hier een nexit stemming houdt, dan zijn we ook out. Iedereen in een provincie buiten utrecht, nholland, zholland vind wss ook dat er wel heel veel subsidies moeten naar de randstand en de regels worden gemaakt om de randstad te versterken, maar niet alle regio's van Nederland. Amsterdam spant nog de kroon met hun cultuursubsidies.... Heineken holland house? Hoerenlopen en drugsgebruik, gossie wat een cultuur. Nexit is een bom waiting to happen, politici moeten gewoon de lering hieruit trekken dat je iedere regio tevreden en iedereen moet houden of in ieder geval voor moet inzetten, else it will come back to bite ya!

Dat binnenhalen en vergroten van de bankenbusiness was een leuk idee, maar het verbloemt de werkelijkheid buiten de regio in de totale cijfers. Daarnaast is het zo dat het veel mensen van buiten de UK aantrekt, dus je kunt jezelf afvragen hoe dat de bevolking die hebben gestemd helpt (=niet).
25% van je bevolking is niet veel? Misschien in de 19e eeuw niet nee.
Maar goed, heeft verder weinig met de EU maar alles met het binnenlandse Britse beleid te maken.
Zinder de EU regels mbt wetgeving omtrent werk was het waarschijnlijk nog erger geweest
Ik ben een policor landverradende humanistische gutmensch en er nog trots op ook
  donderdag 3 januari 2019 @ 08:59:04 #157
34027 devlinmr
Policor galore
pi_184175389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:31 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dan leer je hoe de hardship en suffering te accepteren.
Daar zijn kostscholen voor toch?
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:08:00 #158
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184175434
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

25% van je bevolking is niet veel? Misschien in de 19e eeuw niet nee.
Maar goed, heeft verder weinig met de EU maar alles met het binnenlandse Britse beleid te maken.
Zinder de EU regels mbt wetgeving omtrent werk was het waarschijnlijk nog erger geweest
Ik denk van niet. Landelijke overheden zou zich meer moeten bezig houden met
"regionale continuïteit". Dat is de oorzaak van het probleem, they just do not care!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:19:26 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184175538
https://www.rtlz.nl/algem(...)lan-rutte-erkel-tusk

Ongelooflijk. May gaat gewoon weer doodleuk een rondje EU landen doen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:31:03 #160
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_184176344
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_184177912
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Ach, dat is meer voor de binnenlandse politiek ("ik heb heus wel geprobeerd om de deal nog aan te passen hoor!") dan dat ze daadwerkelijk de hoop koestert nog ieta te kunnen veranderen.
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:10:36 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184179050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:05 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ach, dat is meer voor de binnenlandse politiek ("ik heb heus wel geprobeerd om de deal nog aan te passen hoor!") dan dat ze daadwerkelijk de hoop koestert nog ieta te kunnen veranderen.
Maar ze komt dan ook elke keer met lege handen thuis, waar de pers haar weer belachelijk maakt. De schuld bij de EU leggen werkt inmiddels niet meer...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:51:03 #163
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184179789
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Of minder maar dat merkt men pas als ze eruit zijn.
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:52:04 #164
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184179806
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Dan krijgt ze dus hetzelfde te horen als wat ze al te horen heeft gekregen.
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:53:43 #165
34027 devlinmr
Policor galore
pi_184179830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Of minder maar dat merkt men pas als ze eruit zijn.
Nee hoor, zeker weten slechter... Arbeidsrecht in de UK is nu ook al bagger
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:54:48 #166
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184179843
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Komen waarschijnlijk banen bij, douane, er zullen ook afvallen dik betaalde met name, die het toch al goed ging, kunnen die ook eens genieten van het leven.
pi_184180213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nou, idd. Het VK was degene die jarenlang het minimumloon in de EU heeft tegengehouden.
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
pi_184180237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Komen waarschijnlijk banen bij, douane, er zullen ook afvallen dik betaalde met name, die het toch al goed ging, kunnen die ook eens genieten van het leven.
En arbeidsmigranten zijn alleen welkom als ze meer dan 30.000 pond per jaar verdienen. Dus de goedkope baantjes blijven voor de Britten over.
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 januari 2019 @ 15:48:48 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184181977
quote:
_O- ze zijn zelf nog niet één keer met een echte oplossing voor die grens gekomen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:56 #170
38496 Perrin
Sapere aude
pi_184183468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

_O- ze zijn zelf nog niet één keer met een echte oplossing voor die grens gekomen :')
Deels ongetwijfeld omdat ie er niet is zonder Noord-Ierland op te offeren.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:16:18 #171
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184185064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:16 schreef capricia het volgende:

[..]

En arbeidsmigranten zijn alleen welkom als ze meer dan 30.000 pond per jaar verdienen. Dus de goedkope baantjes blijven voor de Britten over.
Niemand heeft een glazen bol, niemand weet, en maakt de EU het VK kapot dan draait het zichzelf de nek om, men name Nederland, dat heeft immers het meeste te verliezen. En als Nederland dan ook de rest, want dan heeft Nederland minder dus gaat die handel met anderen ook kapot.
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:20:03 #172
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184185120
Een goed werkend uurwerk uit elkaar genomen, en dan heeft men eentje wat niet meer op de seconde gelijk lopen doet.

Maakt ook niks uit wat is tijd?
pi_184185224
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh nee, hoor, dat is al flink afgezwakt, de anti-immigratie wet die nu op Tafel ligt heeft vooral een hoog PR gehalte maar als je even goed kijkt zitten er zoveel uitzonderingen in dat er weinig feitelijk van over blijft.

Bijvoorbeeld, seizoenswerkers vallen niet onder de wet, je mag wel arbeids migranten binnenhalen die minder verdienen als ze in de gezondheidszorg werken en je mag wel arbeidsmigraten binnenhalen onder de 30K als je ze een jaarcontract geeft. Dat soort grappen, dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:34:38 #174
1234 HiZ
Istanbullu
pi_184186770
Het probleem is ook helemaal niet teveel migranten, maar een raar sociaal stelsel dat arbeidsmigranten die het niet redden vanaf dag één gaat bijspringen.
pi_184186861
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:34 schreef HiZ het volgende:
Het probleem is ook helemaal niet teveel migranten, maar een raar sociaal stelsel dat arbeidsmigranten die het niet redden vanaf dag één gaat bijspringen.
Wat helemaal niet verplicht is binnen de EU.
Ze kunnen het zelf zo veranderen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')