abonnement Unibet Coolblue
pi_184164229
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Stoer is misschien niet het juiste woord. Realisme?

Frankrijk -3.2%; Italie -2.4% en wieowie krijgt de zwarte piet toegespeeld? Juist. Het gebrek aan democratie in de EU gaat zich wreken. Je kunt dat beter voor zijn en het zinkende schip verlaten, voordat de aftakeling plaats gaat vinden.
Welk gebrek precies?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_184165071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ook maar in zeer beperkte mate en zeker in Nederland met ons coalitie stelsel.

[..]

Besluit ligt dus bij het democratisch gekozen EP en de nationale regeringen die samengesteld zijn uit de partij(en) met de meeste stemmen van de bevolking.

Klinkt democratischer dan onze getrapt gekozen 1ste kamer
Kan je kiezen wie er voor jou het woord mag doen kamer of EU?

Nep democratie, of nep kabinet?

Edit:
Nog vergeten een coalitie maakt alles mogelijk, voor de domme al wat beloofd is/was/ zal zijn, kan aan de kant geschoven worden!

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 18:55:55 ]
pi_184165564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kan je kiezen wie er voor jou het woord mag doen kamer of EU?

Nep democratie, of nep kabinet?

Edit:
Nog vergeten een coalitie maakt alles mogelijk, voor de domme al wat beloofd is/was/ zal zijn, kan aan de kant geschoven worden!

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven!
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niks van wat je hier post... Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_184165638
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niks van wat je hier post... Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Nepdemocratie begrijp je wel, gedoogpartners zoeken is maar een voorbeeld, wegkapen bij de oppositie, wiens rol ik vind, controle van de luchtkastelen welke de coalitie opgooien doet.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 januari 2019 @ 19:34:46 #130
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184166052
De oppositie moet het altijd oneens zijn met de regering?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184166108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef Ulx het volgende:
De oppositie moet het altijd oneens zijn met de regering?
Niet als een plan waterdicht is!

Maar geen spelletje kwartetten heb jij voor mij dan krijg je van mij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2019 @ 20:28:37 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184167363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:12 schreef J.B. het volgende:
Corbyn wil ook weer eens wat:

Corbyn tells May to strike new Brexit deal Labour can back

https://www.theguardian.c(...)deal-labour-can-back
regel nog even een deal :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184168328
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nepdemocratie begrijp je wel, gedoogpartners zoeken is maar een voorbeeld, wegkapen bij de oppositie, wiens rol ik vind, controle van de luchtkastelen welke de coalitie opgooien doet.
Hmm nee. Sorry geen touw aan vast te knopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:51:38 #134
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184169085
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

regel nog even een deal :')
Bizar inderdaad. Hij weet zelf ook dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren dus het zal wel een soort strategie zijn naar zijn kiezers toe, hoewel ik niet echt een strategie kan ontdekken...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:06:17 #135
1234 HiZ
Istanbullu
pi_184169460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

regel nog even een deal :')
Sowieso dat hele Britse debat over Brexit geeft je een vlieg op de muur gevoel. Alle kanten praten over alternatieve plannen alsof ze die eenzijdig kunnen besluiten en vervolgens opleggen aan de EU. Je hoort zelden zelfs maar een referentie aan het feit dat er niet een deal is als London klaar is met het elkaar de kamer uit te vechten, maar pas als de EU accoord gaat.
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:09:48 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184169575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Sowieso dat hele Britse debat over Brexit geeft je een vlieg op de muur gevoel. Alle kanten praten over alternatieve plannen alsof ze die eenzijdig kunnen besluiten en vervolgens opleggen aan de EU. Je hoort zelden zelfs maar een referentie aan het feit dat er niet een deal is als London klaar is met het elkaar de kamer uit te vechten, maar pas als de EU accoord gaat.
'playing a game of chicken with themselves'..

Kan niet anders dan in tranen eindigen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:21:51 #137
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184169899
quote:
18s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

'playing a game of chicken with themselves'..

Kan niet anders dan in tranen eindigen.
Die brexit komt er nooit omdat men dat de politici het niet willen, behalve pas in 2099 als er nog geen tegenreferendum is gehouden.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184171143
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:21 schreef govie het volgende:

[..]

Die brexit komt er nooit omdat men dat de politici het niet willen, behalve pas in 2099 als er nog geen tegenreferendum is gehouden.
Denk eerder dat de bevolking het niet wil
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:29:02 #140
1234 HiZ
Istanbullu
pi_184171542
Full disclosure ; ik ben 100% voor Brexit. Het Britse politieke bestel is zo rot als maar kan en ik denk dat bij een voortzetting van het Britse EU lidmaatschap de Unie meer schade gaat oplopen dan de hardste no deal optie kan veroorzaken.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:30:35 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184171582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:29 schreef HiZ het volgende:
Full disclosure ; ik ben 100% voor Brexit. Het Britse politieke bestel is zo rot als maar kan en ik denk dat bij een voortzetting van het Britse EU lidmaatschap de Unie meer schade gaat oplopen dan de hardste no deal optie kan veroorzaken.
Ik ook. En dan hoop ik dat over 10-25 jaar beide partijen elkaar weer vinden op een constructievere manier.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:37:55 #142
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184171790
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:29 schreef HiZ het volgende:
Full disclosure ; ik ben 100% voor Brexit. Het Britse politieke bestel is zo rot als maar kan en ik denk dat bij een voortzetting van het Britse EU lidmaatschap de Unie meer schade gaat oplopen dan de hardste no deal optie kan veroorzaken.
Dat mag. De britten juist bij de EU gekomen omdat ze anders zelf de broek niet konden ophouden dus de brexit is wel controversieel. Ik ben opzich niet tegen een brexit als nederlander zijnde, omdat er meer is dan alleen maar geld.

Schade of winst alleen maar economisch uitdrukken is ook erg dom vind ik, maar het gebeurt veel in de politiek. Geld is een middel om doelen te bereiken maar niet een doel opzich. Wij hebben bijvoorbeeld het Sociaal Plan Bureau en de mate van democratie, veiligheidsgevoel, invloed van de burger etcetcetc zijn eigenlijk veel belangrijker als peiler is mijn mening omdat een doel dient en niet andersom. Dus een laagconjuctuur waarna UK weer opklimt, hoeft niet slecht uit te pakken, maar wel even 10 jaar slikken. Het probleem in Engeland is dat ze al eens eerder er een bende van hebben gemaakt toen ze de Marshalpactgelden kregen. Dat ging allemaal op aan onzinnige dingen. Op dit moment ben ik niet onder de indruk van die stellingdraaiers in Engeland, want dat zijn de politici tegenwoordig stuk voor stuk.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184171947
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:37 schreef govie het volgende:

[..]

Dat mag. De britten juist bij de EU gekomen omdat ze anders zelf de broek niet konden ophouden dus de brexit is wel controversieel. Ik ben opzich niet tegen een brexit als nederlander zijnde, omdat er meer is dan alleen maar geld.

Schade of winst alleen maar economisch uitdrukken is ook erg dom vind ik, maar het gebeurt veel in de politiek. Geld is een middel om doelen te bereiken maar niet een doel opzich. Wij hebben bijvoorbeeld het Sociaal Plan Bureau en de mate van democratie, veiligheidsgevoel, invloed van de burger etcetcetc zijn eigenlijk veel belangrijker als peiler is mijn mening omdat een doel dient en niet andersom. Dus een laagconjuctuur waarna UK weer opklimt, hoeft niet slecht uit te pakken, maar wel even 10 jaar slikken. Het probleem in Engeland is dat ze al eens eerder er een bende van hebben gemaakt toen ze de Marshalpactgelden kregen. Dat ging allemaal op aan onzinnige dingen. Op dit moment ben ik niet onder de indruk van die stellingdraaiers in Engeland, want dat zijn de politici tegenwoordig stuk voor stuk.
Je kunt wel roepen dat er meer is dan geld, maar als je 1 van de 14 miljoen bent in de UK die nu al onder de armoedegrens zit en je moet nog meer inleveren, dan is geld toch best wel belangrijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:46:07 #144
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184172010
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je kunt wel roepen dat er meer is dan geld, maar als je 1 van de 14 miljoen bent in de UK die nu al onder de armoedegrens zit en je moet nog meer inleveren, dan is geld toch best wel belangrijk
Veel van die mensen stemmen juist brexit omdat ze liever willen werken of werk willen behouden. De city moet een wat verder kijken dan regio Londen. Hetzelfde zie je ook in amsterdam, hautaine houding waar je van gaat kotsen als buitenstaander.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184172688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet als een plan waterdicht is!

Maar geen spelletje kwartetten heb jij voor mij dan krijg je van mij.
John, niet lullig bedoeld, maar welke taal spreek je origineel? Af en toe zijn je post echt onbegrijpelijk.
Grote kans dat we ze hier beter begrijpen als je ze post voordat je ze door google translate haalt.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 januari 2019 @ 00:16:31 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184172721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef govie het volgende:

[..]

Veel van die mensen stemmen juist brexit omdat ze liever willen werken of werk willen behouden. De city moet een wat verder kijken dan regio Londen. Hetzelfde zie je ook in amsterdam, hautaine houding waar je van gaat kotsen als buitenstaander.
Wqnt zij zijn groot en da's niet eerlijk?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184172946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef govie het volgende:

[..]

Veel van die mensen stemmen juist brexit omdat ze liever willen werken of werk willen behouden. De city moet een wat verder kijken dan regio Londen. Hetzelfde zie je ook in amsterdam, hautaine houding waar je van gaat kotsen als buitenstaander.
En hoe gaat Brexit daarbij helpen denk jij?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 3 januari 2019 @ 00:31:42 #148
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_184173006
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe gaat Brexit daarbij helpen denk jij?
Dan leer je hoe de hardship en suffering te accepteren.
pi_184173167
quote:
5s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:14 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

John, niet lullig bedoeld, maar welke taal spreek je origineel? Af en toe zijn je post echt onbegrijpelijk.
Grote kans dat we ze hier beter begrijpen als je ze post voordat je ze door google translate haalt.
Niet lullig bedoeld hoor maar houd gewoon je klep dicht geen quotte aan jou en niet voor je bestemt dus waar maak jij je druk om.

Of komt het in je vaarwater?
pi_184173183
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:46 schreef govie het volgende:

[..]

Veel van die mensen stemmen juist brexit omdat ze liever willen werken of werk willen behouden. De city moet een wat verder kijken dan regio Londen. Hetzelfde zie je ook in amsterdam, hautaine houding waar je van gaat kotsen als buitenstaander.
In de Eu bracht 14 miljoen in de armoede veel slechter kan het toch niet worden dan.
En erin blijven zal ze heus niet van nacht op dag uit de armoede halen. Anders was dat toch allang geschied.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 00:46:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')