quote:Op donderdag 20 december 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:
Stopped out op mn opgehoogde stoploss, winst, maar jammer dat hij niet door knalde, ik zie m nog wel naar 43~ish gaan komende dagen
Ik moest bij deze direct aan jou denkentwitter:Bitccolo twitterde op donderdag 20-12-2018 om 13:12:01One benefit of not having a paid group is I don't have to pretend I'm good at this reageer retweet
twitter:wavesplatform twitterde op donderdag 20-12-2018 om 17:34:42Watch our #Waves Community Annual Meetup LIVE video stream! Sasha Ivanov and Waves Team are talking about all the latest news around #WavesPlatform & #Vostok project and the most interesting things we'll be doing next year #blockchain $WAVEShttps://t.co/JwHPgKuizo reageer retweet
Coinbase is alleen maar van die waardeloze shitcoins aan het listen, dus ja xrp zou goed kunnenquote:Op donderdag 20 december 2018 18:14 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf/vannacht coinbase bekend makingen....
Zou xrp..... hmmmm
Nog maar wat bijkopen
Jij post ook enkel maar zure reacties geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Coinbase is alleen maar van die waardeloze shitcoins aan het listen, dus ja xrp zou goed kunnen
Lijkt mij lastig om zo weinig zelfvertrouwen te hebben dat je altijd de auto van de buurman af moet zeiken zonder gewoon blij met je eigen aankoop te kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Coinbase is alleen maar van die waardeloze shitcoins aan het listen, dus ja xrp zou goed kunnen
ik heb net een peperdure reparatie aan mn auto gehad en heb nu geen geld meer om erin te stoppenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IK KAN ZOVEEL GROEN NIET HANDELEN!1!!
had je ook op de bodem moeten doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
ik heb net een peperdure reparatie aan mn auto gehad en heb nu geen geld meer om erin te stoppen
Hij heeft wel gelijk, stelt weinig meer voor na al die nietszeggende coin listingsquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Jij post ook enkel maar zure reacties geloof ik.
auto verkopen, out of the box denkenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
ik heb net een peperdure reparatie aan mn auto gehad en heb nu geen geld meer om erin te stoppen
Ja, verkoop nú je Corsa, koop in februari een Corvettequote:Op donderdag 20 december 2018 19:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
auto verkopen, out of the box denken
I see what you did therequote:Op donderdag 20 december 2018 20:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, verkoop nú je Corsa, koop in februari een Corvette
Maakt het niet minder zuur.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, stelt weinig meer voor na al die nietszeggende coin listings
🅰🅻🆂 🆄 🅷🅴🆃 🆉🅴🅶🆃, 🅼🅾🅴🆃 🅷🅴🆃 🆆🅴🅻 🆉🅾 🆉🅸🅹🅽.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:37 schreef Zith het volgende:
🅛🅘🅙🅚🅣 🅔🅡🅞🅟 🅓🅐🅣 🅓🅔 🅑🅔🅐🅡 🅜🅐🅡🅚🅔🅣 🅔🅘🅝🅓🅔🅛🅘🅙🅚 🅥🅞🅞🅡🅑🅘🅙 🅘🅢 🅦🅐🅡🅡🅘🅞🅡🅢!
Klinkt als een indianennaamquote:
had ik beter vòòr de reparatie kunnen doen. Toen was ie net zo veel waard als nu, want het was nog niet kapot. Wel bijna maar daar merkte je nog niks van. Dus preventief even 1,5K er tegenaan gesmeten.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
auto verkopen, out of the box denken
ik heb geen corsaquote:Op donderdag 20 december 2018 20:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, verkoop nú je Corsa, koop in februari een Corvette
of ik er nou 95 euro in steek of 113 dat maakt zozeer het verschil niet meerquote:Op donderdag 20 december 2018 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
had je ook op de bodem moeten doen.
Haha nee hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Jij post ook enkel maar zure reacties geloof ik.
Correctie na 1,5 week stijgingen van +20% per dag is inderdaad nogal vreemd en komt verder nooit voorquote:
Geen garantiesquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:49 schreef woxxel het volgende:
Shit. Ada gewisseld met waves. Komt goed toch?
Ik ga denk ik inderdaad net voor die Vostok hype kijken of ik mijn Wavesjes kan sellen. Die 18 cent per Waves (zoveel is 1 vostok token waard) zet ook geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen garanties
Zodra de Vostok airdrop is geweest verwacht ik wel een dip, daarvoor nog wel een piek, dus ik zou houden tot die dag, als je het als daytrader bekijkt.
Weet niet hoe anderen dat zien?
2019 wordt nog veel beterquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:53 schreef Blik het volgende:
[..]
December is een mooie maand voor jou zo
eindje hier niet meer geweest en alles rustig laten hodlenquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:32 schreef MaGNeT het volgende:
Nog iemand ingestapt na m'n Universa call van gisteren?
Dat werkt vaak het best, zeker als het niet je laatste geld isquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eindje hier niet meer geweest en alles rustig laten hodlen
quote:Op donderdag 20 december 2018 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik moest bij deze direct aan jou denkentwitter:Bitccolo twitterde op donderdag 20-12-2018 om 13:12:01One benefit of not having a paid group is I don't have to pretend I'm good at this reageer retweet
Ik ga straks universa weer ruilen tegen VET, als ze gelijk staan aan elkaaar, dat heb ik al een paar keer succesvol gedaan, waarna vet doubled, en universa een beetje achter blijft. (of UTN door de helft gaat) En dan ruil ik weer terugquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat werkt vaak het best, zeker als het niet je laatste geld is
Mijn calls werken ook niet altijd, het is een beetje zoals EdTC z'n TA.
pff heel de boel gedisruptquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Blik het volgende:
https://medium.com/@vecha(...)-co-ltd-84bba69c95fb
Vechain partners met mlily, beursgenoteerd bedrijf en chinees marktleider in “memory foam” bedden, tevens partner van Manchester United.
Oh ja, verwachting is 20 miljoen rfid chips per jaar (als 1 chip minimaal VTHO is, is dit minimaal 400 miljoen VTHO per jaar)
allemaal leuk en aardig maar wat is nou de functie van de munt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Blik het volgende:
Vechain partners met mlily, beursgenoteerd bedrijf en chinees marktleider in “memory foam” bedden, tevens partner van Manchester United.
Oh ja, verwachting is 20 miljoen rfid chips per jaar (als 1 chip minimaal VTHO is, is dit minimaal 400 miljoen VTHO per jaar)
We gaan weer moeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoehoenquote:Mlily will be utilizing VeChain Thor for Proof of Origin, Proof of Authenticity and Supply chain management. It is estimated that this project will add at least 20 million RFID chips every year for the next five years (blockchain data entry points) on chain.
Door VET te hebben creeer je VTHO en VTHO gebruik je als transactekosten op het mainnet. Dus als je 20 miljoen rfid-chips gebruikt per jaar en daarmee dus 400 miljoen VTHO nodig hebt kun je dat aantal VTHO kopen of VET kopen om het zelf te genereren.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat is nou de functie van de munt?
sunny is er met de poen vandoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We gaan weer moeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoehoen
Net na een maand of 10 weer eens ff naar de koers van deze troep gekeken. Had er nog wat van staan, maar mijn god, daar werd ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Blik het volgende:
'troep'quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Net na een maand of 10 weer eens ff naar de koers van deze troep gekeken. Had er nog wat van staan, maar mijn god, daar werd ik niet vrolijk van.
Alleen btc staat al 70% lager, dus logisch dat het lager staat dan 10 maanden geledenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Net na een maand of 10 weer eens ff naar de koers van deze troep gekeken. Had er nog wat van staan, maar mijn god, daar werd ik niet vrolijk van.
Vtho genererenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat is nou de functie van de munt?
Werd je wel vrolijk van je andere hodlings van 10 maanden terug?quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Lekker volume ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekkah dagje voor die andere godencoin Universa jahahhaha
Hoe gaat het met het TA experiment?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We gaan weer moeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoehoen
Hier is niks van over. De rest is tenminste nog iets waard.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Werd je wel vrolijk van je andere hodlings van 10 maanden terug?
Buitengewoonquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:10 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het TA experiment?
Ja ik heb het even niet gevolgd, is er nog wat nieuws te melden of zijn het louter goede trades?quote:
Defineer de rest? Zijn er namelijk een hoop die -90% zijn gegaan tov ATH.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hier is niks van over. De rest is tenminste nog iets waard.
ik wacht nu op een nieuwe entry, de laatste trade was 30% winstquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:18 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja ik heb het even niet gevolgd, is er nog wat nieuws te melden of zijn het louter goede trades?
Bcash is geforked in Bitcoin cash satoshi vision en Bitcoin cash abcquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Wat is Bitcoin Cash ABC nou weer![]()
Die kreeg ik opeens op Binance
Serieus? De #4 op CMC.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Wat is Bitcoin Cash ABC nou weer![]()
Die kreeg ik opeens op Binance
Lekker baasjequote:Op vrijdag 21 december 2018 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik wacht nu op een nieuwe entry, de laatste trade was 30% winst
Oh ja dat van die fork wist ik wel. Alleen niet dat de nieuwe namen dit waren. Het is toch ook allemaal niet bij te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Bcash is geforked in Bitcoin cash satoshi vision en Bitcoin cash abc
Nou ja Bitcoin ABC is eigenlijk Bitcoin Cash geworden heb ik het idee, en Bitcoin SV is de fork.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja dat van die fork wist ik wel. Alleen niet dat de nieuwe namen dit waren. Het is toch ook allemaal niet bij te houden
Ik ben het overzicht wat kwijt als BTC hodler.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:22 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja Bitcoin ABC is eigenlijk Bitcoin Cash geworden heb ik het idee, en Bitcoin SV is de fork.
Het boeit ook niet zoveel, irrelevante coinquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht wat kwijt als BTC hodler.
beetje afkoelen en weer knallen.quote:
Daily closequote:Op zaterdag 22 december 2018 12:50 schreef Afwazig het volgende:
Waves gaat weer lekker. Hopelijk binnenkort een daily close boven 102k sats
Ja het is allemaal watquote:
Ik heb geen geld meer voor een geel hesjequote:Op zaterdag 22 december 2018 13:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
als we weer gaan dalen trek in een geel hesje aan #giletsjaunes
Boeiendquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:09 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Oeh wat is het hier weer lekker rustig zeg. Tijd om crypto te kopen. Eerst even wachten tot BTC sub $2000 is though.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:04 schreef recursief het volgende:
Ik bleek nog ergens een Wavesadres met een paar Waves te hebben. Wat zal ik doen: volgende week ergens uit eten of over een jaar een Tesla huren?
Dat is volgend jaar pas relevantquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:52 schreef longasleep het volgende:
Ben benieuwd wat ik kan invullen als prijs op 1 jan.
3k euro~ is erg leuk besparen op box 3.
Ja laten we hopen dat ie zo laag mogelijk staat om wat VRH te besparen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:52 schreef longasleep het volgende:
Ben benieuwd wat ik kan invullen als prijs op 1 jan.
3k euro~ is erg leuk besparen op box 3.
Ik heb al beslotenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ze die koersen nou wat hoger maakten hoefde je niet zo veel traden
U2!!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:46 schreef ssjgoku het volgende:
Wens jullie warriors alvast een merry xmass!
https://www.reddit.com/r/(...)the_new_crypto_year/quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:46 schreef ssjgoku het volgende:
Wens jullie warriors alvast een merry xmass!
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)the_new_crypto_year/
twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 16:10:49#cryptowinter will be short. $waves reageer retweet
ik had dit jaar wel soms dat ik dacht aan het inruilen van mijn wavesjesquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:58 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 16:10:49#cryptowinter will be short. $waves reageer retweet
Het blijft lastig om geld door een putje te zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had dit jaar wel soms dat ik dacht aan het inruilen van mijn wavesjes
Ben alleen een beetje bang voor de focus op Vostok.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het blijft lastig om geld door een putje te zien verdwijnen.
Heb er niet wakker van gelegen maar heel fijn is het ook niet.
Voor beiden is wel een markt. Je hebt soms gesloten blockchains nodig (overheid, bedrijven), soms juist open (zoals voor een DEX of projecten / ICO's, of wat Vechain doet haha). Het zou ook niet slim zijn van Sasha om niet aan de wensen van een potentiële klant te voldoen. Verbeteringen kunnen op beide platforms doorgevoerd worden, win-win.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang voor de focus op Vostok.
We gaan het wel zien, maar Sasha heeft natuurlijk wel een geschiedenis van projecten waar hij aan mee (heeft ge)werkt op een lager pitje te zetten voor zijn andere interesses.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor beiden is wel een markt. Je hebt soms gesloten blockchains nodig (overheid, bedrijven), soms juist open (zoals voor een DEX of projecten / ICO's). Het zou ook niet slim zijn van Sasha om niet aan de wensen van een potentiële klant te voldoen. Verbeteringen kunnen op beide platforms doorgevoerd worden, win-win.
Ja, klopt, dat geldt voor Max van Lisk overigens ookquote:Op zaterdag 22 december 2018 22:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
We gaan het wel zien, maar Sasha heeft natuurlijk wel een geschiedenis van projecten waar hij aan mee (heeft ge)werkt op een lager pitje te zetten voor zijn andere interesses.
Maar in deze situatie moet ik maar geloven dat Vostok ook positief is voor het Waves ecosysteem.
Na kerst wss wel weer maar heb vandaag nog nieuwe broeken gekocht, zat op 32/36 dus een maatje minder dan m'n oude.quote:
twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 22:22:36$Waves team has prepared a nice Christmas surprise for the community. It's going to be a small step, but very important, which will be followed by a really big step at the beginning of 2019. You're gonna like it, believe me. Next Monday. reageer retweet
Zo, meteen wat waves erbij genomenquote:Op zaterdag 22 december 2018 22:27 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 22:22:36$Waves team has prepared a nice Christmas surprise for the community. It's going to be a small step, but very important, which will be followed by a really big step at the beginning of 2019. You're gonna like it, believe me. Next Monday. reageer retweet
De senaat is bezig met nieuwe definities te maken mbt securities waarbij crypto hier niet onder valt. Dan kan de SEC een stuk makkelijker beslissingen nemen en is die ETF er waarschijnlijk een stuk snellerquote:Op zaterdag 22 december 2018 22:11 schreef metallicelmo het volgende:
Nou die ETF in februari 2019 gaat er echt niet komen hoor als je het mij vraagt. Als hij er wel komt zou het mij zeer verbazen. Hoe kan de hele markt er nou in twee maanden voor zorgen dat alle problemen rondom prijsbepaling en mogelijke manipulatie die de SEC ziet zijn weggenomen? Ik zie dat niet gebeuren. Mijn glazen bol zegt dat hij wordt afgewezen, opnieuw een aanvraag wordt gedaan en dat ze daarna geen deadline meer geven. Ik denk dat ie in 2020 pas wordt goedgekeurd
Hey Justin.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:27 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 22:22:36$Waves team has prepared a nice Christmas surprise for the community. It's going to be a small step, but very important, which will be followed by a really big step at the beginning of 2019. You're gonna like it, believe me. Next Monday. reageer retweet
Precies de reden waarom ik maanden geleden mijn Waves van de hand heb gedaan. Achteraf gezien misschien jammer, maar ik zie er zelf op de langere termijn niet zoveel toekomst in.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang voor de focus op Vostok.
quote:Op zondag 23 december 2018 00:00 schreef woxxel het volgende:
Dr koopt iemand ff 10708.00 waves op. Ik was t niet
quote:Op zondag 23 december 2018 01:36 schreef xminator het volgende:
Haha hij loopt iedereen op te naaien. Vergeet je waves niet op tijd te verkopen!
quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik maanden geleden mijn Waves van de hand heb gedaan. Achteraf gezien misschien jammer, maar ik zie er zelf op de langere termijn niet zoveel toekomst in.
En het bleef nog lang onrustig op de dex. (Of was het Binance?)quote:Op zondag 23 december 2018 00:00 schreef woxxel het volgende:
Dr koopt iemand ff 10708.00 waves op. Ik was t niet
Waves heeft meer dan 100 man aan het werk om een ecosysteem rondom Waves te bouwen. Dit houdt in dat er aan de full node, smart contracts, apps en client wordt gebouwd maar ook aan zaken zoals Tokenomica en nieuwe markten om het zooitje weg te zetten. Vostok is daar een goed voorbeeld van. Als je groot wilt worden moet je groot denken, en ze hebben geld zat om dat te doen dat is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik maanden geleden mijn Waves van de hand heb gedaan. Achteraf gezien misschien jammer, maar ik zie er zelf op de langere termijn niet zoveel toekomst in.
En welke partnerships gaan het gebruiken?quote:Op zondag 23 december 2018 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi dat Waves RIDE "Turing complete" wordt in 2019.
Daarmee wordt het gat naar Ethereum compleet gedicht, zonder de trage en dure uitvoer van contracten / dApps op het Ethereum netwerk.
Ik zei al, 2019 wordt een goed jaar.
Sowieso Waves zelf, voor hun atomic swaps waarmee je zonder tussenkomst van mensen tokens van de ene naar de andere blockchain kan sturen, wat erg handig is voor een DEX.quote:Op zondag 23 december 2018 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En welke partnerships gaan het gebruiken?
Jep, dat is met wavesmaand.quote:Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie niet in waarom Waves niet ook een $100+ coin kan worden
weg ermee... januari wordt maand van universaquote:Op zondag 23 december 2018 12:35 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
haha ja maar het is al 1,5 jaar Wavesmaand toch
Ook goed. Ik heb een hoop verschillende coins, dus ze kunnen me met van alles blij maken.quote:Op zondag 23 december 2018 12:37 schreef Syphixx het volgende:
[..]
weg ermee... januari wordt maand van universa
twitter:CarpeNoctom twitterde op zondag 23-12-2018 om 10:00:01Carrying your bags into 2019 like... https://t.co/1cFU8EzHkO reageer retweet
Zo moet het.quote:Op zondag 23 december 2018 12:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb een hoop verschillende coins, dus ze kunnen me met van alles blij maken.
quote:A shutdown falls on the president's lack of leadership. He can't even control his party and get people together in a room. A shutdown means the president is weak.Ik vind 'm mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Er is altijd een tweet” is onderhand een bekende meme aan het worden bij Trumpquote:Op zondag 23 december 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
Ik trof deze quote aan op de FP:
[..]
Ik vind 'm mooi.
Trump is best een lekkerding idd.quote:Op zondag 23 december 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi.
https://www.reddit.com/r/TrumpCriticizesTrump/quote:Op zondag 23 december 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi.
quote:Op zondag 23 december 2018 12:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
twitter:CarpeNoctom twitterde op zondag 23-12-2018 om 10:00:01Carrying your bags into 2019 like... https://t.co/1cFU8EzHkO reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2018 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/TrumpCriticizesTrump/
Er is echt een tijd geweest dat ik, en ik denk velen met mij, dachten dat dat hele dommige gewoon een act was. Volgens mij is Zijne Oranjigheid gewoon echt zo simpel. De omslag was toen 'ie z'n glas water met 2 handen ging drinken als een peuter.quote:Op zondag 23 december 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi.
Die man is behoorlijk intelligent denk ik zelf. Alleen donders oud.quote:Op zondag 23 december 2018 13:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Er is echt een tijd geweest dat ik, en ik denk velen met mij, dachten dat dat hele dommige gewoon een act was. Volgens mij is Zijne Oranjigheid gewoon echt zo simpel. De omslag was toen 'ie z'n glas water met 2 handen ging drinken als een peuter.
Hij heeft ooit redelijk normale zinnen kunnen samenstellen, weet niet waar het mis is gegaanquote:Op zondag 23 december 2018 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man is behoorlijk intelligent denk ik zelf. Alleen donders oud.
Barterdex 2.0?quote:Op zondag 23 december 2018 11:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso Waves zelf, voor hun atomic swaps waarmee je zonder tussenkomst van mensen tokens van de ene naar de andere blockchain kan sturen, wat erg handig is voor een DEX.
(atomic swap regelt dan automatisch dat bijvoorbeeld de BTC bewaard worden, tokens verzonden worden naar juiste adres, en dat vice versa).
Voor ICO's, bijvoorbeeld de automatische distributie van coins, multisignature wallets, etc.
En verder alles wat je maar kan bedenken straks, van ponzi to crypto kitties
Partnerships zijn daar niet voor nodig, iedere programmeur kan die taal leren en er op gaan bouwen.
Verschil van dag en nacht.quote:Op zondag 23 december 2018 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij heeft ooit redelijk normale zinnen kunnen samenstellen, weet niet waar het mis is gegaan
Jezus, 33. Al die Amerikanen zien er op hun 12e al uit of ze met pensioen mogen.quote:Op zondag 23 december 2018 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij heeft ooit redelijk normale zinnen kunnen samenstellen, weet niet waar het mis is gegaan
That's the spiritquote:Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie niet in waarom Waves niet ook een $100+ coin kan worden
zal het doorgevenquote:Op zondag 23 december 2018 22:06 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel weer tijd voor een pumpje op waves
Wat mankeert die gast? Hij denkt dat mensen niet van Bitcoin hebben gehoord maar wel van Ripple, en dat ETH en EOS gaan domineren.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 december 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
Hoe is het leven hier? Allemaal al een bruggetje gevonden om onder te leven?
Ik slaap onder de Lambo van MaGNeT.quote:Op zondag 23 december 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
Hoe is het leven hier? Allemaal al een bruggetje gevonden om onder te leven?
Ik start ‘m wel ff, lekker warmquote:Op maandag 24 december 2018 00:03 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik slaap onder de Lambo van MaGNeT.
Ligt dat lekker met BadVlad?quote:Op maandag 24 december 2018 00:34 schreef woxxel het volgende:
Ik lig er ook nog ff onder. Binnenkort mn eigen lambo
Vergeet je niet om een deel van je PIVX te verkopen?quote:
Staat ie al op $10 dan?quote:Op maandag 24 december 2018 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een deel van je PIVX te verkopen?
Nee, maar +45% lijkt mij een aardig moment.quote:
Oh, dan ik hodl nog ff, ik stake ze rustig door.quote:Op maandag 24 december 2018 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar +40% lijkt mij een aardig moment.
mag ik naast jou komen wonen bij universa $1?quote:Op maandag 24 december 2018 00:49 schreef MaGNeT het volgende:
Waves up, Universa up, Pivx up, nu Lisk nog ff.
Ja, heel handig is het nietquote:Op maandag 24 december 2018 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die rally, maar kon dat geen weekje wachten? Zou handiger zijn voor de belasting
Gewoon ontwijken met een schenking en wat vastgoed.quote:Op maandag 24 december 2018 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die rally, maar kon dat geen weekje wachten? Zou handiger zijn voor de belasting
Ik zet alles om in lege kratten, die breng ik dan weer terug in het nieuwe jaar.quote:Op maandag 24 december 2018 09:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Gewoon ontwijken met een schenking en wat vastgoed.
Ik heb een hele goede baan in het vastgoed !!
quote:Op maandag 24 december 2018 09:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zet alles om in lege kratten, die breng ik dan weer terug in het nieuwe jaar.
[..]
Ik zet alles om in lege kratten, die breng ik dan weer terug in het nieuwe jaar.
[..]
Dat is een beetje dom.quote:Op maandag 24 december 2018 10:42 schreef woxxel het volgende:
Neeeeetoch! Gisteren al mn vet opgezet in waves
Stop dan gewoon met traden en investeer in iets waar je vertrouwen in hebt (of gewoon BTC als je safe wilt spelen) en HODL.quote:Op maandag 24 december 2018 10:53 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ik stop met scalpen of traden. Ik ben mn ada en trx ook al kwijt geraakt op deze manier. Sufkop ik.
Als VET was waar je vertrouwen in had zie ik sowieso weinig brood erin.quote:Op maandag 24 december 2018 10:55 schreef woxxel het volgende:
Ja dat was vet, mn grootste inzet. Maanden lang. Maar mn geduld was op.
Je kan beter in Ripple gaan zitten zoals de rest van het plebs.quote:Op maandag 24 december 2018 11:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Als VET was waar je vertrouwen in had zie ik sowieso weinig brood erin.
quote:Op maandag 24 december 2018 11:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan beter in Ripple gaan zitten zoals de rest van het plebs.
hoezoquote:Op maandag 24 december 2018 11:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Als VET was waar je vertrouwen in had zie ik sowieso weinig brood erin.
GOED BEZIG, BUY HIGH SELL LOW!quote:Op maandag 24 december 2018 11:14 schreef woxxel het volgende:
Ja, weet je waarom ik dat traden nu steeds deed.
Ik was al heel lang op hodl, en toen kreeg ik verlies met bijna 80%
Daarna zag ik overal berichten dat hodl helemaal niet zo slim was.
quote:Op maandag 24 december 2018 10:55 schreef woxxel het volgende:
Ja dat was vet, mn grootste inzet. Maanden lang. Maar mn geduld was op.
Niet wachten op 12 dollah EoYquote:Op maandag 24 december 2018 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
GOED BEZIG, BUY HIGH SELL LOW!
Die na die overstroming?quote:Op maandag 24 december 2018 11:52 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand hier nog dat filmpje over die mining farm die dicht gaat, waar hij zicchzelf filmt met een gopro?
Hoe is het TA god?quote:Op maandag 24 december 2018 12:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ff in die discussie met jou posten
safe spelen met BTCquote:Op maandag 24 december 2018 10:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met traden en investeer in iets waar je vertrouwen in hebt (of gewoon BTC als je safe wilt spelen) en HODL.
Als je dan toch in crypto wilt zitten is BTC toch wel je veiligste keus.quote:
Je gebruik gaat up, je algehele staat gaat downquote:Op maandag 24 december 2018 13:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heb nog een TA voor mij qua alcoholgebruik deze kermismiddag? Gaat het up of down?
Wanneer je kijkt naar het huidige promillage en je de Elliot Wave Theory in ogenschouw neemt kan het twee kanten op gaan. De Fibonacci Levels kun je zien als een nuttige indicatie voor wat er te gebeuren staat. Je wordt dus of enorm dronken of je blijft nuchter. Het kan ook nog dat het er ergens tussenin zit, maar dat ligt aan de richting van de breakout van de drank. Ik denk dat uiteindelijk de MACD en de Ichimoku Cloud de doorslag gaan geven.quote:Op maandag 24 december 2018 13:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heb nog een TA voor mij qua alcoholgebruik deze kermismiddag? Gaat het up of down?
Totdat je een flinke shot UNIVERSAAAAAAA HAHAHA JAAAAAAAA neemt, ben je gelijk weer nuchter.quote:Op maandag 24 december 2018 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wanneer je kijkt naar het huidige promillage en je de Elliot Wave Theory in ogenschouw neemt kan het twee kanten op gaan. De Fibonacci Levels kun je zien als een nuttige indicatie voor wat er te gebeuren staat. Je wordt dus of enorm dronken of je blijft nuchter. Het kan ook nog dat het er ergens tussenin zit, maar dat ligt aan de richting van de breakout van de drank. Ik denk dat uiteindelijk de MACD en de Ichimoku Cloud de doorslag gaan geven.
Kortom: wordt het bier of wat anders?
Universagoden al boven mijn gemiddelde aankoopprijs nu. Ik word ECHT EEN MAGNEET als Alexander een beetje zijn best doet volgend jaar.quote:Op maandag 24 december 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Totdat je een flinke shot UNIVERSAAAAAAA HAHAHA JAAAAAAAA neemt, ben je gelijk weer nuchter.
Hoeveel heb je der, orde van grootte? 1m+++?quote:Op maandag 24 december 2018 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Universagoden al boven mijn gemiddelde aankoopprijs nu. Ik word ECHT EEN MAGNEET als Alexander een beetje zijn best doet volgend jaar.
Kan wel een node draaien jaquote:Op maandag 24 december 2018 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoeveel heb je der, orde van grootte? 1m+++?
Lekkerhoor, ik rond 500 ... eerst wil ik eens wat zien voordat ik er meer in steek, want ik kan nou niet zeggen dat ik een heel groot vertrouwen heb in dit project. De enige reden waarom ik wat aan vertrouwen heb, is omdat AlexanderGOD.quote:
Jep, heel typisch.quote:Op maandag 24 december 2018 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan, dan had ik nu een driedubbele stack VET gehad jaahaaa WHALE
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2018 13:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gebruik gaat up, je algehele staat gaat down
Dank u voor deze prachtige analysequote:Op maandag 24 december 2018 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wanneer je kijkt naar het huidige promillage en je de Elliot Wave Theory in ogenschouw neemt kan het twee kanten op gaan. De Fibonacci Levels kun je zien als een nuttige indicatie voor wat er te gebeuren staat. Je wordt dus of enorm dronken of je blijft nuchter. Het kan ook nog dat het er ergens tussenin zit, maar dat ligt aan de richting van de breakout van de drank. Ik denk dat uiteindelijk de MACD en de Ichimoku Cloud de doorslag gaan geven.
Kortom: wordt het bier of wat anders?
Ja als..maar BTC safe noemen gaat wel wat ver toch?quote:Op maandag 24 december 2018 13:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je dan toch in crypto wilt zitten is BTC toch wel je veiligste keus.
BTC is wel de meest safe crypto waar je in kunt zitten denk ik.quote:Op maandag 24 december 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja als..maar BTC safe noemen gaat wel wat ver toch?
Klinkt als een shot wodka. Dat heeft mij in het verleden weinig goeds gebrachtquote:Op maandag 24 december 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Totdat je een flinke shot UNIVERSAAAAAAA HAHAHA JAAAAAAAA neemt, ben je gelijk weer nuchter.
Ja dit is mijn gokje qua low cap en leuke plannen.quote:Op maandag 24 december 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekkerhoor, ik rond 500 ... eerst wil ik eens wat zien voordat ik er meer in steek, want ik kan nou niet zeggen dat ik een heel groot vertrouwen heb in dit project. De enige reden waarom ik wat aan vertrouwen heb, is omdat AlexanderGOD.
Zou je hier een TA van kunnen maken?quote:Op maandag 24 december 2018 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, heel typisch.
Het gaat altijd zo;
BTC crasht, alts crashen even hard mee.
Do;
BTC stijgt na die crash, alts stijgen iets minder hard mee
BTC weer klein beetje down, alts crashen nog veel harder
Loop;
Gokje... deze man gokt met kapitalen... hoeveel M is zijn portfolio wel niet (wel niet idd) waard?quote:Op maandag 24 december 2018 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja dit is mijn gokje qua low cap en leuke plannen.
Een TA weet ik niet zeker, niet op 1 chart iig, dat wordt lastig, maar het moet wel te doorgronden zijn dnek ikquote:Op maandag 24 december 2018 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou je hier een TA van kunnen maken?
Onverantwoorde gok mag ik het ook wel noemen ja.quote:Op maandag 24 december 2018 13:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gokje... deze man gokt met kapitalen... hoeveel M is zijn portfolio wel niet (wel niet idd) waard?
Relatief natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja als..maar BTC safe noemen gaat wel wat ver toch?
Average buying price: 2 centquote:Op maandag 24 december 2018 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Universagoden al boven mijn gemiddelde aankoopprijs nu. Ik word ECHT EEN MAGNEET als Alexander een beetje zijn best doet volgend jaar.
oeiquote:
Nice WCT moon na deze tweet.twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 14:22:053% of total VST supply will be airdropped to $Waves AND $WCT token holders. 1 $waves and 1 $wct token receive the same amount of VST. In order to receive the airdrop you need to have your tokens in your wallet, not at exchanges. reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2018 22:06 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel weer tijd voor een pumpje op waves
Vandaag.quote:
Het gaat hier top, bedankt voor de interesse. Het zonnetje schijnt, de cryptogoden zijn me gunstig, en er is geen kater te bekennen - al ligt die natuurlijk altijd wel op de loer.quote:Op maandag 24 december 2018 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zou het er ondertussen in Spanje aan toe gaan? Ben reuze benieuwd.
Mooi, ik had er nog een aantal bijgekocht tussen de 0.145 en 0.16 Waves, nu had ik er circa 16/17k WCT in totaal, alleen zijn er wel een paar duizend verloren gegaan in de pump voor een gemiddelde van circa 0.21/22 Waves, maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op maandag 24 december 2018 14:34 schreef Afwazig het volgende:
Nice WCT moon na deze tweet.twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 14:22:053% of total VST supply will be airdropped to $Waves AND $WCT token holders. 1 $waves and 1 $wct token receive the same amount of VST. In order to receive the airdrop you need to have your tokens in your wallet, not at exchanges. reageer retweet
Oh, net 6k teruggekocht voor een gemiddelde van circa 0.165/17 Waves, ik ben tevreden.quote:Op maandag 24 december 2018 15:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mooi, ik had er nog een aantal bijgekocht tussen de 0.145 en 0.16 Waves, nu had ik er circa 16/17k WCT in totaal, alleen zijn er wel een paar duizend verloren gegaan in de pump voor een gemiddelde van circa 0.21/22 Waves, maar daar kan ik wel mee leven.
Ja, alleen wordt er nu ook nog gedumpt, net nog 3k extra gekocht voor een gemiddelde van circa 0.175 Waves terwijl ik er tegelijkertijd een paar duizend verkocht voor een gemiddelde van circa 0.23 Waves, dat zijn mooie winsten.quote:Op maandag 24 december 2018 15:58 schreef Afwazig het volgende:
Verpats WCT pas bij 0.5 Wave per WCT. Heb ook een mooie stapel maar heb ze aardig laag gekocht de laatste maanden.
quote:Op maandag 24 december 2018 16:32 schreef MaGNeT het volgende:
Mss dump ik de WCT ook wel om na de airdrop goedkoop terug te kopen.
Wanneer is de airdrop? Of nog geen datum?
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 14:22:05While our Christmas surprise is being finalized (it's very technical) I'd like to clarify future #Vostok airdrop rules (it will happen in Q1 2019, but we get tons of questions right now). The rules are simple: reageer retweet
quote:Op maandag 24 december 2018 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 14:22:05While our Christmas surprise is being finalized (it's very technical) I'd like to clarify future #Vostok airdrop rules (it will happen in Q1 2019, but we get tons of questions right now). The rules are simple: reageer retweet
quote:Op maandag 24 december 2018 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom heeft een database cryptomuntje nodig en hoezo airdrops?
Kom op, VET gunnen we allemaal een vieze stinkende pijnlijke dood.quote:Op maandag 24 december 2018 16:53 schreef leolinedance het volgende:
Godencoin VET gaat ook niet verkeerd.
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 16:20:06Our Christmas game https://t.co/IlwNdZoDs9 is a step which comes before a really big leap forward. https://t.co/Ff3l9L0320 reageer retweet
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 24-12-2018 om 16:10:42We're launching #blockchain-based #Waves #Christmas game! It's an excellent showcase of how Waves #smartcontracts and Waves Keeper can be used in the gaming industry: https://t.co/AOeDDQytWwAnd this is just a teaser of what’s coming!$WAVES reageer retweet
Leuk opgezet en mooi dat het naar een goed doel gaat.quote:Op maandag 24 december 2018 17:11 schreef chroestjov het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 16:20:06Our Christmas game https://t.co/IlwNdZoDs9 is a step which comes before a really big leap forward. https://t.co/Ff3l9L0320 reageer retweet
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 24-12-2018 om 16:10:42We're launching #blockchain-based #Waves #Christmas game! It's an excellent showcase of how Waves #smartcontracts and Waves Keeper can be used in the gaming industry: https://t.co/AOeDDQytWwAnd this is just a teaser of what’s coming!$WAVES reageer retweet
Leuk opgezet. Ik had geluk en won 3 Waves terug.quote:Op maandag 24 december 2018 17:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leuk opgezet en mooi dat het naar een goed doel gaat.
JA en die kinderen in het ziekenhuis dan?quote:Op maandag 24 december 2018 17:38 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Leuk opgezet. Ik had geluk en won 3 Waves terug.
Er zullen ook genoeg mensen zijn die niet winnenquote:Op maandag 24 december 2018 17:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
JA en die kinderen in het ziekenhuis dan?
Hier ook!quote:Op maandag 24 december 2018 17:38 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Leuk opgezet. Ik had geluk en won 3 Waves terug.
Eens. En dat met kerstquote:Op maandag 24 december 2018 17:51 schreef chroestjov het volgende:
Wat een smerige kapitalisten hier.
Ik niet, dan ben ik rekt tot de maxquote:Op maandag 24 december 2018 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op, VET gunnen we allemaal een vieze stinkende pijnlijke dood.
Toch ?
in for the techquote:Op maandag 24 december 2018 17:51 schreef chroestjov het volgende:
Wat een smerige kapitalisten hier.
De pump is er, alleen is het symbool geen WAVES maar WCT.quote:Op maandag 24 december 2018 18:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Pump al geweest?
Als t niet meer komt vertrouw ik je niet meer hoor
Ja, dat heeft die fretten-maximalist weer goed voor elkaar.quote:
Ik dacht dat het wel zou lukken met de TA tips van EggsTC maar blijkbaar zat ik er naastquote:Op maandag 24 december 2018 19:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, dat heeft die fretten-maximalist weer goed voor elkaar.
Koop jij nou gewoon maar wat bijquote:Op maandag 24 december 2018 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel zou lukken met de TA tips van EggsTC maar blijkbaar zat ik er naast![]()
En nu zit Woxxel in de Waves, tot aan haar...
Wie? Ik heb geen vet meer, dusquote:Op maandag 24 december 2018 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe gaat het met VET? Je schoenen al moeten verkopen?
lolquote:Op maandag 24 december 2018 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe gaat het met VET? Je schoenen al moeten verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |