abonnement Unibet Coolblue
pi_183935127
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...

Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
Je wil dat het je aan komt waaien?
pi_183935130
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...

Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.
Sarcasme. Herken het.
pi_183935135
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.

Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
O, je weet het zelf dus ook wel... :)
  Official ESF Kreviewer maandag 24 december 2018 @ 08:22:03 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183935307
Ik behoor wel tot de 10%. Alleen al vanwege mijn Hongaarse kwaliteiten.

Verder heb ik nu 14 matches op Malta en blijkt dat ze met kerst toch niet heel happig zijn om af te spreken. Snap ik niks van. :').
(er zat ook een trans Aziaatje bij, ik had het profiel niet gelezen)
pi_183935397
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik behoor wel tot de 10%. Alleen al vanwege mijn Hongaarse kwaliteiten.

Verder heb ik nu 14 matches op Malta en blijkt dat ze met kerst toch niet heel happig zijn om af te spreken. Snap ik niks van. :').
(er zat ook een trans Aziaatje bij, ik had het profiel niet gelezen)
Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.
pi_183935606
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde.. ;(
Voeding is het allerbelangrijkste. Extra bewegen helpt uiteraard veel: je kunt dan toch net iets meer blijven eten, maar toch afvallen, je wordt er energieker van.

Hoeveel ben je nou eigenlijk afgevallen dit jaar? Ik zag iets op je yt-kanaal over goede voornemens. Extra stappen doen om meer te bewegen. Heel wat over zelfdiscipline kweken etc... maar op een ander filmpje werk je dan weer voor een food review een hele pizza en een kapsaon weg. Niet zo gek dat er dan niets af gaat.

Volgens mij heb jij gewoon een realistisch plan nodig onder begeleiding van een personal trainer. En iets minder smoesjes en cognitieve dissonantie naar jezelf. Je wilt pas hardlopen als je onder de 100 kg weegt. Dat snap ik, hardlopen met veel overgewicht is een aanslag op je gewrichten. Maar je kunt genoeg andere dingen, in de sportschool. Maar daar wil je dan pas weer heen op je streefgewicht (65-80 kg was dat?). Omdat het sfeertje je ook niet aan staat?

Afvallen is in principe simpel, maar je moet er wel wat voor willen doen. En ook veel voor willen laten. En vooral heel eerlijk tegen jezelf zijn en er voor werken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 24 december 2018 @ 09:10:36 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183935633
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 23:16 schreef isax het volgende:

[..]

hoe is het met jouw dating avonturen?
Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou? *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183935795
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.

Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.

Je hebt een goede babbel dus ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn?
-
pi_183935832
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:

Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
Niemand heeft op ieder gebied meer te bieden en als je een relatie hebt, dan heb je samen iets wat de rest niet heeft en dat is historie. Laat dat nu juist een van de belangrijkste binders zijn.

Zo inwisselbaar ben je niet.

Wat een zwartgalligheid eigenlijk. :)
  maandag 24 december 2018 @ 09:32:21 #285
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_183935889
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.
beggars
pi_183935957
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

beggars
Je hebt helemaal gelijk.
pi_183936979
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan heb je toch veel grotere prioriteiten dan het vinden van een partner?

Wat heb jij een vriendin, een fuckbuddy of een fwb te bieden denk je?
Want? Ik ben een leuke gast. Wat moet er opeens een grotere prioriteit zijn dan dat ik iets achterwege zou moeten laten? Waar haal je zo een idee vandaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183937007
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 07:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je wil dat het je aan komt waaien?
Mag het geen Tinder zijn?

Kan toch wel op een normale manier meer in interactie komen met andere mensen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183937024
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
"Meer te bieden" bedoel je denk ik.

Ik denk niet meer, maar anders.

Misschien heeft iemand meer geld. Maar dan is hij misschien weer slechter in bed.

Misschien kan een ander goede moppen tappen. Maar dan kan hij weer de stelling van Pythagoras niet bewijzen.

Misschien is een ander meer een leider en goed in muziek. Maar weer slecht in zijn politieke voorkeuren uit te leggen.

Etc. Maar misschien doe je inderdaad geen fuck en lig je alleen maar bed. Dan moet je meer aan jezelf werken. Schop onder je hol, naar de huisarts of psychiater.

Een hoop mannen zijn trouwens best waardeloos. Werkloos, blowen de hele dag en doen verder geen flikker. Meestal stiekem toch vrij gedeprimeerd, hangend tegen een depressie aan. Maar toch aan de lopende band vrouwen versieren. Omdat ze zichzelf leuk weten te verkopen. Daar komen sommige vrouwen dan later achter: "Werelds in bed en je kan met hem lachen. Maar verder doet hij eigenlijk geen reet en hij leek zo ambitieus." :')

Kortom, versieren is jezelf goed verkopen. Ook een vaardigheid en daar ben je goed in of niet. Ik ben er best wel matig in, online ben ik er iets beter in dan IRL (ook door fysieke beperkingen). Maar dan nog moet ik het hebben van mijn geduld, trouw, grapjes die ik in het moment maak (ben slecht in verhalen vertellen of moppen te tappen) en sociale vaardigheden om vrouwen over de streep te trekken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_183937160
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 06:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! En woont ze te ver?
Op anderhalf uur rijden 🙄
pi_183937202
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.
Jij leest daar andere dingen in dan die ik bedoel, de mannen die op die bellijstjes staan dat zijn er denk ik niet zo veel, ik ken ze niet, nouja, misschien één kerel, die karakter eigenschappen heeft die wel hoor maar het is volgens mij veel meer wat hij ervoor doet. Als hij geen gesprekken begint is het ook radiostilte.

Mijn houding en innerlijk zijn hartstikke mooi, ik vraag hier hoe ik meer in contact kom, daar hebben mijn houding en innerlijk weinig mee te maken.

Dit slachtoffer verhaaltje kan ik weinig mee, dan heb je me toch echt verkeert begrepen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183937230
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 07:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, je weet het zelf dus ook wel... :)
Ja kom dan door met de tips? Jij hebt toch aandacht in overvloed zeg je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183937286
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.

Je hebt een goede babbel dus ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn?
Dus jouw tip is: spreek vrouwen aan op straat. Dus ik moet de straat op zeg maar, voor dat doel ook specifiek? Dus gewoon pua uithangen zegmaar? Kan natuurlijk.

Er zijn toch wel wat minder extreme / meer natuurlijke manieren ook om jezelf meer in sociale situaties te plaatsen?

Niks mis mee verder hoor, de behoefte om iemand aan te spreken zal ik niet snel vinden op straat dus dan zou ik dat wel heel bewust moeten doen.

In de trein / bieb / uni doe ik wel soms, maar die situaties zijn er ook niet echt voor gemaakt. Dus het aantal kansen is laag, daarnaast is de moeite op een bepaalde manier hoog. Als ik ergens met een vriend ben loop ik niet opeens weg om een gesprekje met een vreemde te beginnen. Zo gebruikelijk is het ook niet om op een vreemde af te stappen in die settings, dat vergt ook wel ballen. Dat is verder ook geen probleem hoor maar het lijkt mij dat ik het mezelf makkelijker zou moeten kunnen maken.

1-1 met iemand als we er beide de tijd voor nemen is geen issue. Als je ergens uit bent kom je gemakkelijk in zo een situatie, op de universiteit zijn mensen met andere zaken bezig. In die zin zou mensen sneller aanspreken in de trein o.i.d. beter werken.

Jullie houding is naar mijn mening juist dat het jullie een beetje komt aanwaaien. Ik vraag hier juist naar waar ik mij meer zou moeten begeven / waar ik meer gesprekken moet beginnen.

[ Bericht 18% gewijzigd door ludovico op 24-12-2018 11:36:00 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 24 december 2018 @ 11:34:53 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183937424
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
pi_183937454
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
Goede tip: vaker naar de kroeg en andere mensen aanspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183937687
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou? *O*
Ik ben persoonlijk tevreden over de stand van zaken, mag niet klagen.
pi_183938090
Met je kroeg :')
pi_183938123
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 12:06 schreef Faxie het volgende:
Met je kroeg :')
Kroeg? _O-
pi_183938365
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 24 december 2018 @ 12:23:50 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183938406
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.
Dat heb je zelf in de hand.
Ik ga mooi zometeen weer die kant op :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')