Nooit geleerd waar kleine kiezelsteentjes vandaan komen ofzowwquote:Op donderdag 20 december 2018 12:58 schreef Bramenstruik het volgende: [..] echt geen idee, hoe heb je seks met een baksteen?
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
voortschrijdend inzicht toch![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen 17 ouderen
Brandson .. heeft dr zin in
hij is altijd met oudjes aan het dansen zo leuk
Merel ; ze hebbeb vaak een uitgesproken mening he
zo leuk
koetjiekoetjie
Tenenkrommend gesprek.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brendan en Merel lopen rond en hebben het erover hoe vet het is dat “oudjes” hen willen ontmoeten
tenenkromend dit gesprek, hoe zet je ouderen neer als een stel debielenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen 17 ouderen
Brandson .. heeft dr zin in
hij is altijd met oudjes aan het dansen zo leuk
Merel ; ze hebbeb vaak een uitgesproken mening he
zo leuk
koetjiekoetjie
nee over zijn dj set en dat ie door moet pakkenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit ie weer te sneuneuzen over Jessie?
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Harrison het volgende:
Wanneer kan er eens een logopedist voor promotie langskomen voor Brandon? Daar hebben we tenminste allemaal wat aan, in plaats van al die nagels en botox en zo.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
tenenkromend dit gesprek, hoe zet je ouderen neer als een stel debielen
”tenenkrommend” zei ik ookquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tenenkrommend gesprek.![]()
Wat leuk he? Ze komen met de bus. Ja, ze lopen allemaal met een rollator. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Ja, dat weet ik niet.
*zap*
Ik kan er ook echt niet naar luisterenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tenenkrommend gesprek.![]()
Wat leuk he? Ze komen met de bus. Ja, ze lopen allemaal met een rollator. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Ja, dat weet ik niet.
*zap*
serieus dat Botox is in dr hersenpan geschoten en heeft de hele boel lamgelegd wat een domquote:Op donderdag 20 december 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Merel heeft nog nooit een opa en oma gehad. Maar van horen zeggen moeten ze heel leuk zijn
hij wordt ook nog steeds ondertiteld op tv....quote:Op donderdag 20 december 2018 13:03 schreef Harrison het volgende:
Wanneer kan er eens een logopedist voor promotie langskomen voor Brandon? Daar hebben we tenminste allemaal wat aan, in plaats van al die nagels en botox en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |