abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183896468
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:01 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat er serieus minimaal 50 mensen achter elkaar aan rijden die stiekem al weten dat hun actie totaal kansloos is. :’)
Dat is pure zelfbevlekking: kijk mij eens; ik deug!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 22 december 2018 @ 15:05:24 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183896494
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is pure zelfbevlekking: kijk mij eens; ik deug!
Ze hadden ook in Nederland een actie kunnen houden, voor daklozen of voor mensen die bij de Voedselbank lopen.

Maar 'vluchtelingen' helpen is tegenwoordig veel hipper.
pi_183896835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Total loss, maar ze gaan gewoon met auto's verder naar Athene.
En waar laten ze dit karkas?
Hoe zit het eigenlijk met het milieubewustzijn van deze dames en heren?
Is er al nagedacht over de invloed die deze rit van verouderde voertuigen op onze klimaatdoelen heeft?
Is het niet handiger om als schoonmaakploeg ter plekke in actie te komen om daar de onderkomens op te kuisen. Dan kunnen (deels Griekse) gastarbeiders in Nederland gaan schoonmaken. Alleen die tweede groep doet dat waarschijnlijk niet "um sonst".
Je kunt beter n kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_183897665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze hadden ook in Nederland een actie kunnen houden, voor daklozen of voor mensen die bij de Voedselbank lopen.

Maar 'vluchtelingen' helpen is tegenwoordig veel hipper.
Hierdoor krijg je alleen maar meer voedselbank klanten...
pi_183898259
Hoe is het eigenlijk met het busje? Al total loss verklaard? Dat vond ik wel erg grappig, alsof god zich persoonlijk ermee bemoeide: ‘hou op met net doen alsof je barmhartig bent, stel domme aandachtshoeren!’. ;)
pi_183898572
De groep heeft inmiddels de eerste sneeuw bereikt en vecht zich verder richting Athene. Zonder bus maar in kolonne van 61 wagens. Veel Duitsers en Oostenrijkse burgers aan de kant van de weg zwaaien hartelijk.

"De bus is ermee opgehouden, het gaat niet meer lukken. Er waren meerdere euvels, maar vooral de bijbehorende vertragingen maakten het niet meer realistisch om de reis voort te zetten", zegt organisator Rikko Voorberg aan de telefoon. "We zijn overgestapt in de andere auto's; er is dus iets minder ruimte, maar we houden dezelfde moed. Op dit moment zijn we met 25 auto's onderweg en we willen nog altijd 150 mensen meenemen."

De bus kampte gisteren al voor de Duitse grens met problemen. 120 kilometer van Utrecht bleek een leiding kapot. Het defect werd verholpen, maar nog 100 kilometer verder ging een persluchttank eraan. De bus gaat daarom na reparatie terug naar Nederland.

De sfeer is desalniettemin goed, zegt Voorberg. "We zijn goed aan het toeren. We hebben het besef dat heel veel mensen meekijken waar we voor rijden."
pi_183898623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:42 schreef riazop het volgende:

[i]"Op dit moment zijn we met 25 auto's onderweg en we willen nog altijd 150 mensen meenemen."

Dat is dus 6 mensen per auto, exclusief de bestuurders.
pi_183898644
quote:
De groep heeft inmiddels de eerste sneeuw bereikt en vecht zich verder richting Athene. Zonder bus maar in kolonne van 61 wagens. Veel Duitsers en Oostenrijkse burgers aan de kant van de weg zwaaien hartelijk.

"De bus is ermee opgehouden, het gaat niet meer lukken. Er waren meerdere euvels, maar vooral de bijbehorende vertragingen maakten het niet meer realistisch om de reis voort te zetten", zegt organisator Rikko Voorberg aan de telefoon. "We zijn overgestapt in de andere auto's; er is dus iets minder ruimte, maar we houden dezelfde moed. Op dit moment zijn we met 25 auto's onderweg en we willen nog altijd 150 mensen meenemen."

De bus kampte gisteren al voor de Duitse grens met problemen. 120 kilometer van Utrecht bleek een leiding kapot. Het defect werd verholpen, maar nog 100 kilometer verder ging een persluchttank eraan. De bus gaat daarom na reparatie terug naar Nederland.

De sfeer is desalniettemin goed, zegt Voorberg. "We zijn goed aan het toeren. We hebben het besef dat heel veel mensen meekijken waar we voor rijden."

Grote auto's dan als ze 6 illegalen per auto mee willen nemen. Moet ook nog een bestuurder bij kom je gemiddeld op 7 personen per auto.
pi_183898683
Is dit geen mensensmokkel?
pi_183898699
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Grote auto's dan als ze 6 illegalen per auto mee willen nemen. Moet ook nog een bestuurder bij kom je gemiddeld op 7 personen per auto.
Allemaal straks de bak in wegens mensensmokkel. Ik hoop op jarenlange celstraffen. Eigenrichting kan niet hard genoeg aangepakt worden.
pi_183898701
quote:

Rekenen gaat hem ook niet te best af. Of wil hij er per auto nog 1 of 2 in de kofferbak stoppen? Of rijden ze allemaal minivan-achtige wagens? Zou wel in het geitenwollensokken stereotype plaatje passen.
Dus.
pi_183898707
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat is het nou precies.
pi_183898722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dat is het nou precies.
Dan komt hij niet ver *O*
pi_183898738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
alleen als je ze in de kofferbak stopt
pi_183898751
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Allemaal straks de bak in wegens mensensmokkel. Ik hoop op jarenlange celstraffen.
Schindlers List
pi_183898766
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Vooral blijven volhouden :')
pi_183898769
quote:

[..]

Dus het is ook alleen maar drugssmokkel als ik de coke in mijn reet stop, maar niet als ik het gewoon in mijn handbaggage doe?
pi_183898770
quote:

[..]

Niet als ze gewoon netjes een gordel meenemen ?
pi_183898810
Als je deze draad doorwandelt geen wonder dat juist in NL 100.000 van de 120.000 joden konden worden vermoord.
In 1942 wilden de Hollanders best wel helpen de joden te ontsnappen, maar Seyss Inquart had ze verteld dat het "mensensmokkel was".
Veel Hollanders keken daar tegenop. Net als nu tegen die meneer van de vvd.
pi_183898824
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus het is ook alleen maar drugssmokkel als ik de coke in mijn reet stop, maar niet als ik het gewoon in mijn handbaggage doe?
Als je netjes tegen de douane zegt dat je een kilootje zou willen meenemen is het geen smokkel nee
  zaterdag 22 december 2018 @ 16:54:21 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183898830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:53 schreef riazop het volgende:
Als je deze draad doorwandelt geen wonder dat juist in NL 100.000 van de 120.000 joden konden worden vermoord.
In 1942 wilden de Hollanders best wel helpen de joden te ontsnappen, maar Seyss Inquart had ze verteld dat het "mensensmokkel was".
Ach kijk, een deugmens, wist niet dat Twan hier poste
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183898854
quote:

[..]

Als je netjes tegen de douane zegt dat je een kilootje zou willen meenemen is het geen smokkel nee
Daar trappen ze ook nooit in.
pi_183898872
quote:
Dit is echt te triest voor woorden. Walgelijk figuur.
pi_183898882
quote:

[..]

Ik wens jou veel succes met die tactiek.
pi_183898892
quote:
Als je deze draad zelf gelezen had dan had je op de vorige pagina kunnen lezen dat het Openbaar Ministerie ook aangeeft dat het mensensmokkel is en niet enkel die meneer van de VVD.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')