Iedereen doet b.v. op school altijd enthousiast als ze een film hebben gezien, maar het doet me gewoon niets. Ik ga liever s'avonds naar gigs ofzo, of bieren.
Raar eigenlijk. dat heb ik sinds ik veel ben gaan lezen..
Hmz ga ff "Steal" kijken hopelijk is ie tof, op de nieuwe dvd speler
quote:Idd, als je lezen leuker vindt; doe dat dan
Op donderdag 2 januari 2003 17:08 schreef Bellerophon het volgende:
...kijk dan niet...
Ieder z'n hobby.
Ik ben zelf ook geen groot filmliefhebber, maar dat is meer omdat ik het vervelend vind om 2 uur stil te moeten zitten
quote:Er zijn genoeg films met een bloedstollend verhaal, maar dat zijn geen kaskrakers of grote hollywood films en ik lees nu ook Lord Of The Rings Return of The King deel 3 dus in het engels...lekker spannend maar het maakt mij niets uit ik kan net zo goed een boek lezen als een film kijken...
Op donderdag 2 januari 2003 17:05 schreef Draughluin het volgende:
Ik vind films bijna nooit leuk, in 1,5 tot 2 uur kan je gewoon geen boeiend uitgediept verhaal vertellen... ben ook al meer dan een jaar
niet naar de bios geweest omdat ik in slaap val tijdens al die duffe
hollywood films..Iedereen doet b.v. op school altijd enthousiast als ze een film hebben gezien, maar het doet me gewoon niets. Ik ga liever s'avonds naar gigs ofzo, of bieren.
Jou interesseert het niet zo...
of je kijkt niet goed
of wat dan ook...
quote:Dat probleem heb ik soms ook, dan ga ik ook echt zitten aftellen tot het einde van een film..
Op donderdag 2 januari 2003 17:10 schreef Tijn het volgende:[..]
Idd, als je lezen leuker vindt; doe dat dan
Ieder z'n hobby.
Ik ben zelf ook geen groot filmliefhebber, maar dat is meer omdat ik het vervelend vind om 2 uur stil te moeten zitten
quote:Ja precies, dan kijk ik alvast hoe laat het is en gok ik hoe lang het nog duurt enzo, heel vervelend. Of als ik 'em thuis kijk, spoel ik stukjes door enzo
Op donderdag 2 januari 2003 17:11 schreef sweek het volgende:[..]
Dat probleem heb ik soms ook, dan ga ik ook echt zitten aftellen tot het einde van een film..
Er kan in 2 uur best wel een redelijk goed uitgewerkt verhaal verteld worden.
Maar het is natuurlijk niet te vergelijken met een boek.
'k zie daarom ook graag 'n goeie serie... (denk aan iets van 13 uur speeltijd)... dan krijg je toch al 'n wat uitgebreider verhaal
quote:das echt een super coole film echt een aanrader heb hem net gezien! ik vond hem beter dan ocean's eleven!
Op donderdag 2 januari 2003 17:09 schreef PsychoDude_666 het volgende:
tja fijn voor je? weten we ook weer..Hmz ga ff "Steal" kijken hopelijk is ie tof, op de nieuwe dvd speler
quote:daar hebben we tegenwoordig 24 voor
Op donderdag 2 januari 2003 17:13 schreef Jordy-B het volgende:
'k zie daarom ook graag 'n goeie serie... (denk aan iets van 13 uur speeltijd)... dan krijg je toch al 'n wat uitgebreider verhaal
quote:die is vet goed... the sixt sense, dat is pas echt een film die slaap opwekt
Op donderdag 2 januari 2003 17:12 schreef kasper het volgende:
Ik had hetzelfde toen ik "The usual suspects" zat te kijken.
Wat een baggerfilm.
quote:Je bent toch een van de weinigen die 't een Baggerfilm vonden...
Wat een baggerfilm.
Dat moet genoeg zeggen.. (filmhuis, niet videotheek )
ik vind het de beste entertainment op deze planeet ...
VIVA LA FILMA of zoiets
grtz
quote:hmmm...
Op donderdag 2 januari 2003 17:15 schreef Punica het volgende:[..]
daar hebben we tegenwoordig 24 voor
*meestal animé kijkt
quote:Kun je in Eindhoven naar de B1, de films duren niet zo lang (schijnt) en je mag flink tekeer gaan met je hand
Op donderdag 2 januari 2003 17:10 schreef Tijn het volgende:[..]Ik ben zelf ook geen groot filmliefhebber, maar dat is meer omdat ik het vervelend vind om 2 uur stil te moeten zitten
quote:Helemaal mee eens, maar als The Usual Suspects niet aanslaat, vrees ik dat Donnie ook een te minne recensie ontvangt van de topicstarter..
Op donderdag 2 januari 2003 17:24 schreef kasper het volgende:
Een echte aanrader daarentegen is "Donnie Darko"Meesterwerkje.
quote:Dan ga je toch naar The Lord of the Rings toe, circa 9 uren. Maar of dat nou zo'n leuke film is, persoonlijk vind ik het maar niks. Het was denk ik mooier geweest als ze alle saaie stukken eruit knipt en inkort tot een uurtje of 3.
Ik vind films bijna nooit leuk, in 1,5 tot 2 uur kan je gewoon geen boeiend uitgediept verhaal vertellen... ben ook al meer dan een jaar
hollywood films..Iedereen doet b.v. op school altijd enthousiast als ze een film hebben gezien, maar het doet me gewoon niets. Ik ga liever s'avonds naar gigs ofzo, of bieren.
quote:Inderdaad
Op donderdag 2 januari 2003 17:08 schreef Bellerophon het volgende:
...kijk dan niet...
Waarom dit met ons delen? Verwacht je een 'goede' discussie?
quote:Meen je dit serieus? Wat bestaan er toch rare mensen op deze aardkloot
Wat een baggerfilm.
Ik kan echt dagen een film-marathon houden, als ik de tijd heb
quote:Ik kan niet genoeg films zien eigenlijk....Ideaal entertainment. Verder kijken dan Hollywood eenheidsworst is altijd aan te raden trouwens.
quote:Ik vind het eigenlijks zo'n idiote opmerking he. Want stel je eens voor dat het anders is. Je zit die dag lekker in je vel, je belt je vrienden op. Vraagt ze om naar een film te gaan. Dus vervolgens sta je bij de bioscoop. En gaat de film bekijken. 3 uren later valt iedereen in slaap, 2 uren later worden ze wakker gemaakt, schijnt dat de film afgelopen is. Tja, je hele dag weer vern**kt. En waarom? Omdat je een film niet in 1,5-2 kan vertellen, en zij het maar in 5 uren hebben opgenomen. Nou lekker is dat. En na die 2 uren, wanneer je die film eigenlijks meer dan zat ben, kan je niet eens weg, omdat je anders een heel stuk van de film mist. Wat dacht je zelf man! 1,5-2 uren in de bioscoop zitten is meer dan genoeg. Misschien is het qua verhaallijn een stuk minder mooi, maar het plezier wordt er echt niet minder van. Het gaat om de plot van het verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |