Ik vind hem goed!quote:Op maandag 23 december 2019 17:50 schreef houdjemond het volgende:
Marley and the Wailers, jat mijn punten maar, kom er niet op.
Jaaaaa! Diequote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind hem goed!![]()
Ashton ‘family man’ Barrett!
Paul Simon!quote:Op maandag 23 december 2019 18:05 schreef houdjemond het volgende:
HJM zou HJM niet zijn als ze geen Disturbed-vraag zou stellen;
Hun cover van the Sound of Silence staat op 18, het orgineel van S&G op 28.
Hoe heet de zanger van Disturbed?
Pro-tip; mijn moeder blijft hem steevast "die mooie man met die vishaken" noemen hoewel hij deze al jaren niet meer draagt.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:10 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm wel een keer gezien bij MTV Cribs.
Derek Dick!quote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
Zowel zijn voor als achternaam beginnen met een "D".
Die kale man zonder die vishaken?quote:Op maandag 23 december 2019 18:05 schreef houdjemond het volgende:
HJM zou HJM niet zijn als ze geen Disturbed-vraag zou stellen;
Hun cover van the Sound of Silence staat op 18, het orgineel van S&G op 28.
Hoe heet de zanger van Disturbed?
Pro-tip; mijn moeder blijft hem steevast "die mooie man met die vishaken" noemen hoewel hij deze al jaren niet meer draagt.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die kale man zonder die vishaken?
Er waren heel veel mensen zo flauw om dat numner in de top 2000 te stemmen. Hullie waren begonnen!quote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]accuraat.
Jammer dat de rest het nodig vind om flauw te doen.
Mijn volgende vraag zal over Normaal, Ede Staal, Pokémon of andere acties gaanquote:Op maandag 23 december 2019 18:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Er waren heel veel mensen zo flauw om dat numner in de top 2000 te stemmen. Hullie waren begonnen!
Ik weet het antwoord echt niet zonder te googlen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]accuraat.
Jammer dat de rest het nodig vind om flauw te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |